bruno99 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg reiser til Manchester i morgen på påskeferie Omvisning på Old Trafford fredag, muligens Everton - West Ham på lørdag, og ikke minst MANCHESTER UNITED - Liverpool på søndag Måtte bare dele det med dere Flere som skal kanskje..? Gleder meg! Flaks at du er der akkurat når Liverpool spiller ja! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Flaks at du er der akkurat når Liverpool spiller ja! Flaks har sikkert ingenting med saken å gjøre, han har sikkert kjøpt billetter til den kampen for flere månder siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kjenner en brødregjeng som også skal ned. En Arsenal-fan, en United-fan og en Liverpool-fan. Det kan bli hett. Som supporter er det jo alltid fett å se laget live, men som Liverpool-supporter så er jeg usikker på om United-kampen er den som står øverst på min liste. Da tror jeg heller byderbyet hadde vært gøyere. Hva med dere? Er drømmemotstanderen City eller Liverpool live på OT? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Liverpool hadde jeg mest sett på OT, United mot City er hatkamp og United har jo tapt i det siste mot de : / Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Flaks at du er der akkurat når Liverpool spiller ja! Flaks har sikkert ingenting med saken å gjøre, han har sikkert kjøpt billetter til den kampen for flere månder siden Hehe, det er nøye planlagt ja Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg reiser til Manchester i morgen på påskeferie Omvisning på Old Trafford fredag, muligens Everton - West Ham på lørdag, og ikke minst MANCHESTER UNITED - Liverpool på søndag Måtte bare dele det med dere Flere som skal kanskje..? Gleder meg! Måtte du ha en kjempe fin tur og la den krones med en brakseier på søndag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Måtte du ha en kjempe fin tur og en bittert tap på søndagen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Akuratt det siste er eg 100% sikker på at han slipper Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvis det er noen som har lyst på en HD dekoder fra get så er det bare å si i fra, den ligger på E18 ved Askim og kommer forhåpentligvis å bli påkjørt av alt som er av biler de neste dagene... :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Haha, dekodere fra Get generelt er jo ikke akkurat noe sjakktrekk. De krever til og med betaling dersom du skulle ødelegge den i vill frustrasjon over hvor dårlig den er. :] Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Haha...skjer'a Manx? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kjenner en brødregjeng som også skal ned. En Arsenal-fan, en United-fan og en Liverpool-fan. Det kan bli hett. Som supporter er det jo alltid fett å se laget live, men som Liverpool-supporter så er jeg usikker på om United-kampen er den som står øverst på min liste. Da tror jeg heller byderbyet hadde vært gøyere. Hva med dere? Er drømmemotstanderen City eller Liverpool live på OT? Helt klart City Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Lurer jeg også på... Har på følsen at den har slått vranglås og matchen i kveld kan gå fyken?!? I såf all føler jeg smertene du må gjennomgå helt hit. Hadde nok vurdert å kasta meg sammen med dekoderen på E18 hvis det hadde skjedd meg ... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Haha...skjer'a Manx? Den 10 dager gamle HD dekoderen som jeg fikk sist uke er død, helt svart når jeg kom hjem fra jobb for en times tid siden. Og ingen i umiddelbar nærhet har den inne heller så jeg får ikke byttet før kampen starter. Det var to ting jeg gledet meg til i påsken og det er kampen i kveld og kampen på søndag, nå er alt gått til helvete i åpen båt og jeg er noe sinna akkurat nå for å si det pent... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kan du ikke se de på stream da....ikke akuratt det samme men..,. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Får håpe vi skjerpar oss i forhold til forrige kamp mot Bolton og at vi får bedre uttelling på sjansane vore. Det blir svært viktig framover at vi tek dei muligheitene vi har, for kvart einaste mål vi scorar blir viktig. Hadde vore fint å få igang Roon og Tevez skikkelig igjen. Gjerne eit mål på kvar. Sliten etter mange dagar på ski no, så blir fint å sette seg ned med United-kamp i en god stol.. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Satsa på at de løsna med mål i dag Vill ha storspill av giggs og 3p. Då e eg fårnøgd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Akuratt det siste er eg 100% sikker på at han slipper jaha Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 3 poeng er heilt klart det viktigaste i dag, men ei fin forestilling hadde heller ikkje gjort noke, få inn enda litt sjølvtillit før søndag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) GK: PIG RB: Fletcher CB: Pique CB: Vidic LB: O'Shea RM: Ronaldo © CM: Hargreaves CM: Anderson LM: Nani CF: Tevez CF: Saha Subs: Foster, Evra, Brown, Scholes, Rooney Nok en kamp uten Ferdinand...PIG i mål...Ronaldo kaptein...Fletcher som back. Fergie, jeg håper du vet hva du gjør... Endret 19. mars 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå