fakey Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg for min del vil ha en fra Storbritannia eller Skandinavia. Nevn en spiss fra Skandinavia som hadde vært brukbar for United. Carew kunne jo passet fint i en slags rolle i United. Ikke som superstjerna, men som en annen spillertype å kunne slenge innpå om det blir nødvendig. Zlatan er også en av verdens beste spisser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ser ikke for meg Zlatan i United-trøya og prisen ville ikke matchet det han kunne tilføye United. Zlatan blir for dyr til å være backup og han er for dålig til å danke ut Tevez/Rooney. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg for min del vil ha en fra Storbritannia eller Skandinavia. Nevn en spiss fra Skandinavia som hadde vært brukbar for United. Carew kunne jo passet fint i en slags rolle i United. Ikke som superstjerna, men som en annen spillertype å kunne slenge innpå om det blir nødvendig. Zlatan er også en av verdens beste spisser. helt uenig, men vær sin smak. Godt at det er Ferguson som skal velge, til syvende og sist. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ser ikke for meg Zlatan i United-trøya og prisen ville ikke matchet det han kunne tilføye United. Zlatan blir for dyr til å være backup og han er for dålig til å danke ut Tevez/Rooney. Zlatan er bedre enn både Tevez og Rooney.... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ser ikke for meg Zlatan i United-trøya og prisen ville ikke matchet det han kunne tilføye United. Zlatan blir for dyr til å være backup og han er for dålig til å danke ut Tevez/Rooney. Zlatan er bedre enn både Tevez og Rooney.... Vel.... Nei! Zlatan spiller nesten alltid dårlig mot god motstand og det finnes bare god motstand i PL. Eks: Bolton slo ut Atletcio Madrid. Spiller elednig for søta bror gjør han også. Legg til personligheten hans samt arbeidsmoralen og du får en såsomså spiss i PL. Merker av vi er uenig om den del ting, NightKeeper Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ser ikke for meg Zlatan i United-trøya og prisen ville ikke matchet det han kunne tilføye United. Zlatan blir for dyr til å være backup og han er for dålig til å danke ut Tevez/Rooney. Zlatan er bedre enn både Tevez og Rooney.... Vel.... Nei! Zlatan spiller nesten alltid dårlig mot god motstand og det finnes bare god motstand i PL. Eks: Bolton slo ut Atletcio Madrid. Spiller elednig for søta bror gjør han også. Legg til personligheten hans samt arbeidsmoralen og du får en såsomså spiss i PL. Merker av vi er uenig om den del ting, NightKeeper Zlatan er en jævla grinebiter, tenker bare på seg selv, og skryter seg selv opp i skyene....Hele personen er en klovn, og er en spiller jeg ikke vil ha i United. Da vil jeg heller ha Elmander,Rosenberg,Elyounussi,Thomasson eller Carew..... For Zlatan er bare, ja..... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Elyounussi?!! Måtte dra på smilebåndet der... Vil nok foretrukket Zlatan ovenfor de du nevner, men er helt enig i at hele fyren er og ikke en jeg ønsker til klubben. Ganske så sikker på at han ikke kommer heldigvis. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ser ikke for meg Zlatan i United-trøya og prisen ville ikke matchet det han kunne tilføye United. Zlatan blir for dyr til å være backup og han er for dålig til å danke ut Tevez/Rooney. Zlatan er bedre enn både Tevez og Rooney.... Vel.... Nei! Zlatan spiller nesten alltid dårlig mot god motstand og det finnes bare god motstand i PL. Eks: Bolton slo ut Atletcio Madrid. Spiller elednig for søta bror gjør han også. Legg til personligheten hans samt arbeidsmoralen og du får en såsomså spiss i PL. Merker av vi er uenig om den del ting, NightKeeper Er ingen som helst tvil hvem som har vært best denne sesongen hvertfall. Zlatan, Torres og Fabiano i Europa. Zlatan spilte jo ikke dårlig mot Liverpool f.eks, selv om han ikke scoret... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 1) Torres og Fabiano er begge bedre spillere enn Zlatan Selv F. Kanoute er bedre enn Zlatan imo, mens vi er inne på Sevilla. 2) Zlatan spillte overall ikke bra mot pool liøpet av de to kampene. På Anfield var en dirkete flau og se på, mens Julio Cruz var hakket bedre på San Siro. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg syns vi skal hente Daniel Fredheim Holm jeg eller Morten Berre Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Zlatan måtte slite med en udugelig spissmakker mot Liverpool. Han er helt klart et par hakk over både Rooney og Tevez. Han er fryktelig arrogant, men jeg har slettest ikke noe imot det egentlig. Mange av kommentarene hans blir dessuten tatt ut av sammenheng for å få han til å virke fælere enn han er. Jeg leste et interview med han for et par år siden, og han virket ikke så kvalm som alle skal ha det til. Zlatan er en av Europas beste spisser. Helst ville jeg egentlig sett en spiss a la Solskjær igjen, men det skjer nok ikke på en stund. Edit: Jeg så minst to eller fler pasninger fra Zlatan der Cruz skulle ha puttet. Endret 18. mars 2008 av Wisdom_Jay Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) 1) Torres og Fabiano er begge bedre spillere enn Zlatan Selv F. Kanoute er bedre enn Zlatan imo, mens vi er inne på Sevilla. 2) Zlatan spillte overall ikke bra mot pool liøpet av de to kampene. På Anfield var en dirkete flau og se på, mens Julio Cruz var hakket bedre på San Siro. Det han presterer i Europa er drit dårlig, men sett deg ned, se på korrupte Serie A, og du kommer til å bli overrasket. Selvfølgelig er ikke Zlatan verdens beste, men du får han til å høre ut som bæsj. (No offence) EDIT: Jeg føler at Zlatan sin "arroganthet" har litt ironi i seg, noen andre som føler dette? Syntes det fleste er morsomt. Sånn som at han mener han er verdens beste er litt mye, men hvis en reporter spør om hva sønnen hans skal hete, og han svarer "Zlatan jr.", må det være litt tull. Helt ok kamp fra Zlatan på Anfield, men på San Siro, søg han balle. En av grunnene kan jo være at han var småskadet da. Endret 18. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) 1) Torres og Fabiano er begge bedre spillere enn Zlatan Selv F. Kanoute er bedre enn Zlatan imo, mens vi er inne på Sevilla. 2) Zlatan spillte overall ikke bra mot pool liøpet av de to kampene. På Anfield var en dirkete flau og se på, mens Julio Cruz var hakket bedre på San Siro. Det han presterer i Europa er drit dårlig, men sett deg ned, se på korrupte Serie A, og du kommer til å bli overrasket. Selvfølgelig er ikke Zlatan verdens beste, men du får han til å høre ut som bæsj. (No offence) EDIT: Jeg føler at Zlatan sin "arroganthet" har litt ironi i seg, noen andre som føler dette? Syntes det fleste er morsomt. Sånn som at han mener han er verdens beste er litt mye, men hvis en reporter spør om hva sønnen hans skal hete, og han svarer "Zlatan jr.", må det være litt tull. 1) Ser faktisk Serie A i blandt og er fullstenig klar over han ikke er bæsj, det har jeg heller ikke sagt. Men er han bedre enn Rooney og Tevez? Nei, det syntes ikke jeg. L 2)Såklart er mye av det han sier i mediene humoristisk ment. Jeg tenker heller på oppførselen på banen, som ikke er tull. "Helt ok kamp fra Zlatan på Anfield, men på San Siro, søg han balle. En av grunnene kan jo være at han var småskadet da. " Så du kampene? Fyren var jo mye bedre på San Siro og var blant Inters beste i returoppgjøret, uten at det var mye å skryte av egentlig. Zanetti var Inters beste... Zlatan bommet på en 100% sjangse han også Cruz var imo bedre/like god i den kampen. Endret 18. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg syns vi skal hente Daniel Fredheim Holm jeg eller Morten Berre Skru av FM du Raste. Gå en liten tur, det er sundt! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Skru av Fm? Er du gal?!?!? :!: Nei nå har jeg vært litt overaktiv de siste timene merker jeg. Syk og kjeder meg *Skru av pcn litt og se på ringenes herre* Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Du kjeder deg, og for å komme ut av kjedsomheten så ser du på Ringenes Herre? Endret 18. mars 2008 av fakey™ Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Øy, jeg har ikke sett den før. Så den siste (nr 3) på kino med kompiser for noen år siden og det var fete krigsscener i den filmen. Endret 18. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg syns vi skal hente Daniel Fredheim Holm jeg eller Morten Berre Skru av FM du Raste. Gå en liten tur, det er sundt! Akkurat FM har jeg ikke spilt på en uke, og jeg kommer ikke til å game det med det første. SÅ har jeg nettopp trent, så gå tur nå gidder jeg ikke. Tror du må komme deg en tur ut jeg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg for min del vil ha en fra Storbritannia eller Skandinavia. Nevn en spiss fra Skandinavia som hadde vært brukbar for United. Zlatan, Gudjohnsen ( ikke skandinavia da), Carew som joker. Da nevner jeg kun spillere som er etablerte, men det fins da talenter som kan utvikles. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg syns vi skal hente Daniel Fredheim Holm jeg eller Morten Berre Skru av FM du Raste. Gå en liten tur, det er sundt! Han må da få lov til å dra en vits da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå