Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rooney kan avslutte, han har bare en liten periode. Alle spisser har det. Til og med Ruud.

Problemet med Rooney er at han ligger for lavt. Han er ikke en boksspiller.

Huntelaar hadde vert spennende ja. Men det blir 20 mill tenker jeg.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Må bare få si at selv om Huntelaar putter jevnt og trutt i Nederland så kan det hende det mer er et tegn på nivået der enn hvor god han faktisk er. Kuyt hadde for eksempel 36 mål for Feyenord i 04/05 sesongen, og vi ser jo kvaliteten hans nå. Sier ikke at Huntelaar er en ny Kuyt, men det er tross alt en sjanse for det. Blir spennende å se hvordan han greier seg om han blir henta til for eksempel England.

Lenke til kommentar
Må bare få si at selv om Huntelaar putter jevnt og trutt i Nederland så kan det hende det mer er et tegn på nivået der enn hvor god han faktisk er. Kuyt hadde for eksempel 36 mål for Feyenord i 04/05 sesongen, og vi ser jo kvaliteten hans nå. Sier ikke at Huntelaar er en ny Kuyt, men det er tross alt en sjanse for det. Blir spennende å se hvordan han greier seg om han blir henta til for eksempel England.

Men så ødelegger jo dere spisser (med unntak av Torres) da.

Lenke til kommentar

For å ikke nevne Mateja Kezman som jo spillte helt sykt for PSV, men som sugde rass i Chelsea. Nederland er best til å produsere kanter, selv om det dukker opp en Bergkamp/Nistelrooy i blandt.

Podolski virker ikke som en den største måljegeren jeg har sett og personlig så tviler jeg på om han er god nok for oss. Kjøpte tyskland drakt med Lukas Podolski under VM, btw

Lenke til kommentar
Podolski virker ikke som en den største måljegeren jeg har sett og personlig så tviler jeg på om han er god nok for oss. Kjøpte tyskland drakt med Lukas Podolski under VM, btw

Podolski ser jeg på som en grei reserve, ingen danker ut Tevez og Rooney uansett. I tillegg tror jeg ikke prisen blir så hakkende gal, selv om Bayern nok hater oss etter Hargreaves sagaen.

Lenke til kommentar

Kevin Kuranyi? Altfor treig spørr du meg. Syntes også at Benzema er en smule oppskrytt... Har faktisk ingen spiss kandidater jeg virkelig ønsker meg til klubben at the moment. Berbatov er en god spiller, men faen så han surmuler og tror han er verdensmester... Nei, et ekstremt talent fra sør amerika hadde vært elsk...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg for min del vil ha en fra Storbritannia eller Skandinavia.

Nevn en spiss fra Skandinavia som hadde vært brukbar for United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...