danilovic Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Bekymrer med litt at United kun har seks offensive spillere som har noe å gjøre på det faste førstelaget. Merker at ting går dårligere med en gang Giggs, Scholes, Carrick, Ronaldo, Saha eller Rooney er ute. Trenger en ny spiss, sentral midtbane og minst en kantspiller til, spør du meg. Jeg dør litt mer for hver gang Fletcher, O'Shea osv må spille midtbane. Daniel 7399654[/snapback] Vi henter Heargraves i januar, også Torres til sommern. Tror det blir bra 7399663[/snapback] Fortsatt veldig sårbare på vingen, og det er lenge til både sommeren og januar. Daniel Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 WTF... Det må da være bedre å legge en sum med penger på bordet og få Klaas-Jan Huntelaar/Fernando Torres til klubben enn å låne en over the top svenske... Måtte sjekke datoen for å se at det ikke var 1. april i dag Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 HENKE! Deilig, super spiller det som kan prestere BRA! Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 WTF... Det må da være bedre å legge en sum med penger på bordet og få Klaas-Jan Huntelaar/Fernando Torres til klubben enn å låne en over the top svenske... Måtte sjekke datoen for å se at det ikke var 1. april i dag 7400259[/snapback] Så enig så enig, det virker fryktelig desperat å låne en veteran i noen måneder Lenke til kommentar
brd Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Henke gjør underverke... tipper Sir Alex er redd får skadet EDIT: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=169731 Endret 1. desember 2006 av brd Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Man Utd bør i mine øyne gå etter en av disse spillerne: - Fernando Torres - Lukas Podolski - Chinedu Ogbuke (ja, jeg er seriøs) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Greit nok å hente enn 35 år gammel spiss i tre mnd, er mange kamper som skal spilles. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Man Utd bør i mine øyne gå etter en av disse spillerne:- Fernando Torres - Lukas Podolski - Chinedu Ogbuke (ja, jeg er seriøs) 7400581[/snapback] Podolski er min favoritt, han er ung og ikke for kjent, slik som Torres er (noe som er negativt imo). Vi trenger unge lovende spillere, og ikke Svenske besteforeldre Endret 1. desember 2006 av egil88 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Man Utd bør i mine øyne gå etter en av disse spillerne:- Fernando Torres - Lukas Podolski - Chinedu Ogbuke (ja, jeg er seriøs) 7400581[/snapback] Enig i Torres, men bytt ut de to andre med Klaas-Jan Huntelaar og David Villa så er jeg helt enig... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) David Villa har ingen klubber råd til, blir utopisk å tenke at Man Utd skal klare å hente han. Edu er like god på vingen som han er som spiss, en slik type trenger Manchester. Dessuten er han billig i forhold til evnene han besitter. Og hva Podolski angår; VMs beste unge spiller bør være på notatblokka til alle store lag. Irriterer meg at jeg er eldre enn han. Endret 1. desember 2006 av LarsP Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det som irriterer meg med tyske spillere at de alltid går til en storklubb i Tyskland, ikke utlandet. Det vil ta mange år før den tyske ligaen får lik status som de tre store, uansett hvor bra den er. Se på Podolski f.eks, går til Bayern, det er så utrolig old. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 David Villa har ingen klubber råd til, blir utopisk å tenke at Man Utd skal klare å hente han. Det er jeg veldig klar over, så jeg tar de to andre... Edu er like god på vingen som han er som spiss, en slik type trenger Manchester. Dessuten er han billig i forhold til evnene han besitter. Er han virkelig så god, han er god mot treige norske forsvarsspillere. Scorer han ikke nok mål i en "dårlig" liga så gjør han ikke flere mål i en som er mye bedre. Og han har samme dårlige rådgivere som Mikel... Og hva Podolski angår; VMs beste unge spiller bør være på notatblokka til alle store lag. Irriterer meg at jeg er eldre enn han. 7400719[/snapback] Synes ikke at han var VMs beste unge spiller, hadde også en del unoter som jeg ikke likte (klappe dommeren på skulderen etter at avgjørelser som kom til Tyskland sin fordel osv.). Philipp Lahm, Sergio Ramos og ikke minst Torres var bedre... Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Og hva Podolski angår; VMs beste unge spiller bør være på notatblokka til alle store lag. Irriterer meg at jeg er eldre enn han. 7400719[/snapback] Veldig enig. Podolski er en glimrende spiller. Men tviler STERKT på at Bayern selger både Hargreaves og Podolski til United. Ellers er Henke en glimrende back-up. Han skal selvsagt ikke starte så lenge Rooney og Saha er skadefrie, men vi har sett at han fortsatt kan gjøre store ting. Såvidt jeg husker hadde han vel assist på begge målene i CL-finalen, og var kanskje hovedgrunnen til at Barca klarte å snu kampen. Ikke avskriv Henke enda. Selvsagt går jeg ut i fra at dette ikke hindrer Ferguson i å kjøpe en ny spiss. Helst Torres. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Og hva Podolski angår; VMs beste unge spiller bør være på notatblokka til alle store lag. Irriterer meg at jeg er eldre enn han. 7400719[/snapback] Veldig enig. Podolski er en glimrende spiller. Men tviler STERKT på at Bayern selger både Hargreaves og Podolski til United. Ellers er Henke en glimrende back-up. Han skal selvsagt ikke starte så lenge Rooney og Saha er skadefrie, men vi har sett at han fortsatt kan gjøre store ting. Såvidt jeg husker hadde han vel assist på begge målene i CL-finalen, og var kanskje hovedgrunnen til at Barca klarte å snu kampen. Ikke avskriv Henke enda. Selvsagt går jeg ut i fra at dette ikke hindrer Ferguson i å kjøpe en ny spiss. Helst Torres. 7400909[/snapback] Så vidt jeg husker bommet han mutters alene med keeper også? Var like kald som et midtstopper som er varm. Daniel Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, men går det an å tenke litt positivt eller må vi fordømme alt SAF gjør? Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Greit at Larsson blir henta inn, så lenge det er i 3mnd. Men håper virkelig at Sir Alex kjøper inn Torres! Det hadde vært noe det Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 I følge MEN så står Torres øverst på ønskelisten til Fergie, og denne avisen tror det kommer til å bli en overgang i sommer, muligens nå i januar... Torres er helt klart en spiller jeg gjerne ser ikledd United-drakta, sammen med Owen! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Michael owen? wtf? hvorfor det? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Han tenkjer sikkert på Hargreaves. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Michael owen? wtf? hvorfor det? 7402882[/snapback] Owen Hargreaves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå