Limbeck Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 http://www.youtube.com/watch?v=rAeYznRXfuE Denne viser feiringen og grunnen til den. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Takk. Forsto jeg det riktig, så var Ronaldo så jævlig forbanna på at han bommet på sjansene sine, og jublet på grunn av at han endelig scorte på sitt 5 forsøk? (Han hadde mere enn 5 sjanser da, men har bare 5 fingre)? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Han har vel 10 fingre totalt det jeg har sett... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Han bommet på 4 og scoret på den femte, og har 10 fingre som Raste påpekte. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Jævlig morsomt. Han hadde flere enn 5 sjanser. Her prøver jeg å få en bekreftelse og folk begynner å være så jævlig pirkete? Endret 17. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Chauz: why bother to argue with fools? skjønte utmerket godt hva du mente Håper på Tevez og Rooney sammen på topp i midtuka, i en 4.4.2 formasjon Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Litt grovt av meg, men men. Hvor til er EvdS tilbake? Håper isåfall på: Foster Brown - Ferdinand © - Vidic - Evra Ronaldo - Anderson - Carrick - Nani (NO Giggs!) Tevez - Rooney Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tror Giggs kan bli viktig mot Bolton. De vil sikkert spille fysisk som vanlig. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tror Giggs kan bli viktig mot Bolton. De vil sikkert spille fysisk som vanlig. Han er alltids viktig, hvis han ikke spiller som mot Derby. Leste forøvrig på US at 18 % av målene kom på corner, takket være Giggs. Det er gode gamle dager det... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Han var god defangsivt mot Derby. Mye spillbar Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hiv på det beste laget mot Liverpool... Foster Brown - Rio - Vida - Evra Ron - Carrick - Predator - Nani Roon - Tevez Ron spiller alltid under evne mot Liverpool så like greit å slippe å hvile han. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ja, Ron pleier alltid å være litt borte mot de lagene som L'Pool, men jeg tror han er uansett viktig med at han kan avgjøre med scoring. Noen som vet når VDS er tilbake? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hiv på det beste laget mot Liverpool... Foster Brown - Rio - Vida - Evra Ron - Carrick - Predator - Nani Roon - Tevez Ron spiller alltid under evne mot Liverpool så like greit å slippe å hvile han. Hvem er predator? Er det Anderson? Han bruker Predator sko tror jeg... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hiv på det beste laget mot Liverpool... Foster Brown - Rio - Vida - Evra Ron - Carrick - Predator - Nani Roon - Tevez Ron spiller alltid under evne mot Liverpool så like greit å slippe å hvile han. Hvem er predator? Er det Anderson? Han bruker Predator sko tror jeg... Anderson seff. Har du ikke sett filmen Predator? Se den og du vil forstå Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Predator filmen(e) suger baller. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hiv på det beste laget mot Liverpool... Foster Brown - Rio - Vida - Evra Ron - Carrick - Predator - Nani Roon - Tevez Ron spiller alltid under evne mot Liverpool så like greit å slippe å hvile han. Hvem er predator? Er det Anderson? Han bruker Predator sko tror jeg... Anderson seff. Har du ikke sett filmen Predator? Se den og du vil forstå Hehe, ok. Hva betyr ordet Predator da? ... eller har du en link til filmen? Jeg går for den lagoppstillingen også! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Predator kommer vel av ordet pray. En litt Schwarzenegger utgave av jakter. Vet ikke hva en direkte oversettelse er. Ja jeg vet at Arnold Schwarzenegger spilte i den første filmen. Angående Anderson så var vel han kanskje den dårligste mot Derby. Håper ikke han har slitt seg ut. PL er en hard liga. Mot Liverpool synest jeg Carrick og Scholes skal spille. Våre beste valg (min mening) og spillere som kan sloss litt. Anderson hadde jeg kjempekamp på Anfield..... så kanskje. Ronaldo er selvskreven når vi topper laget. Hva mener du med sånne lag som Liverpool? Saar Brown - Rio - Vidic - Evra Ronaldo-Scholes-Carrick-Giggs Rooney-Tevez Endret 17. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Predator betyr en organisme som lever på å jakte, fange eller spise et bytte eller du kan bare oversette det til et rovdyr. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ok, takk for svar. SaarBrown - Rio - Vidic - Evra Ronaldo-Scholes-Carrick-Giggs Rooney-Tevez Er Sar klar til den kampen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå