Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LALALALA...har ak sett første omgang,og eg må si.... Pray's be to Foster....hjelpemeg....Og eg mener det..viss vi ikke vinner her så skyter eg meg :p

Andre omgang nå..... *Ønsk meg lykke til* :p

Sært, du har skrevet i denne tråden her nå, og allikavel ikke fått med deg resultatet? Det er en stor prestasjon, egentlig en stor prestasjon å ikke å ha fått med seg resultatet til nå faktisk, kudos :)

Lenke til kommentar
LALALALA...har ak sett første omgang,og eg må si.... Pray's be to Foster....hjelpemeg....Og eg mener det..viss vi ikke vinner her så skyter eg meg :p

Andre omgang nå..... *Ønsk meg lykke til* :p

Sært, du har skrevet i denne tråden her nå, og allikavel ikke fått med deg resultatet? Det er en stor prestasjon, egentlig en stor prestasjon å ikke å ha fått med seg resultatet til nå faktisk, kudos :)

Hehe,har holdt meg unna denne tråden,tv,vg nett osv... og så ikke på noen annet da eg skrev innlegget :)

Lenke til kommentar

På mange måter en helt ok kamp. Derby forsvarte seg mesterlig men vi skapte mange sjangser og fortjente å vinne. Morro at Arsenal har spesialisert seg på uavgjort for tiden.

PS! tipper Raste og en del andre er misfornøyd med at vi ikke vant med flere mål ;)

Top of the league

Lenke til kommentar
På mange måter en helt ok kamp. Derby forsvarte seg mesterlig men vi skapte mange sjangser og fortjente å vinne. Morro at Arsenal har spesialisert seg på uavgjort for tiden.

PS! tipper Raste og en del andre er misfornøyd med at vi ikke vant med flere mål ;)

Top of the league

Du må vel skjønne at endel blir frustrert når mange av spillerne viser 0 innsats utpå der og loffer rundt? Det er tross alt tidenes dårligste PL-lag vi møter, og å vinne 1-0 var litt flaut når klubben heter Manchester United. Regner med at vi skjerper oss 4-5 hakk hjemme mot Bolton til onsdagen.

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt mange ganger tidligere. Det er mange her inne som har hatt veldig godt av at Manchester United hadde rykket ned noen sesonger. Forventningene er latterlige.

Hvordan hadde tabellen sett ut om Manchester United hadde levert det dere mener er normale resultater? Ledet med 15 poeng?

Jeg synest Derby forsvarte seg godt og alikevel produserte vi veldig mye.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Som jeg har sagt mange ganger tidligere. Det er mange her inne som har hatt veldig godt av at Manchester United hadde rykket ned noen sesonger. Forventningene er latterlige.

Hvordan hadde tabellen sett ut om Manchester United hadde levert det dere mener er normale resultater? Ledet med 15 poeng?

Men sånn er det ikke kjære Limbeck, Manchester United er Englands største og mestvinnende klubb de siste 15 år, vi er regjerende mestere, så forventninger må vi ha, og en 1-målsseier mot Derby som godt kunne endt med tap er under all forvetning, det er Derby vi prater om, ikke Everton eller Spurs f.eks.

Lenke til kommentar

De forsvarte seg meget bra, Savage var god, Carrol var strålende og Miller skapte mye. Er en ting man kan si om United når de spiller sånn som i dag, en eller annen dag så ender jeg opp med hjerteinnfark på grunn av disse guttene det er jeg overbevist over :)

Noe som var enda mer gledelig etter at kampen var over, noe jeg faktisk ikke viste siden jeg har ikke har lest noe nyheter eller noe i den duren, gunners klarte bare 1-1 :woot: Noe som med litt enkel hoderegning betyr at vi er likt og med poeng i hengekampen så er vi foran der vi skal være.

Godt å se Foster er på vei også, hadde et par strålende redninger...

Lenke til kommentar

Men sånn er det ikke kjære Limbeck, Manchester United er Englands største og mestvinnende klubb de siste 15 år, vi er regjerende mestere, så forventninger må vi ha, og en 1-målsseier mot Derby som godt kunne endt med tap er under all forvetning, det er Derby vi prater om, ikke Everton eller Spurs f.eks.

Pisspreik. Manchester United har ingen gudommelig rett til å vinne. Derby spilte med like mange spillere som oss. Ballen er rund. Man kan ikke ha sånne forventninger om vi hadde vunnet alt i 100 år.

Om vi er Englands største klubb de siste årene er veldig subjektivt. Hvordan måler man Englands største klubb?

Dette blir som Brasil. Det er ikke nok å vinne, man skal vinne med stil.

Lenke til kommentar

Pisspreik. Manchester United har ingen gudommelig rett til å vinne. Derby spilte med like mange spillere som oss. Ballen er rund. Man kan ikke ha sånne forventninger om vi hadde vunnet alt i 100 år.

Om vi er Englands største klubb de siste årene er veldig subjektivt. Hvordan måler man Englands største klubb?

Dette blir som Brasil. Det er ikke nok å vinne, man skal vinne med stil.

Har ingen intensjoner om å diskutere meg deg når du avfeier deg jeg skriver som pisspreik...

Når man kjemper om ligagullet, så burde man forvente en bedre prestasjon enn det guttene viste frem idag, i hvertfall vilje og evnen til å blå for drakta mot et hardtkjempende og fortapt lag.

Englands største klubb, fordi vi har vunnet ligaen 9 ganger på 15 år....

Forventer ikke å vinne med stil, men hvertfall ikke på måten vi vant idag, der hjemmelaget godt kunne tatt med seg alle poengene, men takket være Foster så endte det ikke slik.

Lenke til kommentar
Beklager at jeg kalte det pisspreik, det var ikke bra av meg. Men du og jeg har to helt forskjellige syn på klubben.

Jeg er fornøyd med kampen og det er jeg hver gang vi vinner.

Har jeg virkelig ett så annerledes syn på klubben enn deg fordi jeg er misfornøyd med klubbens prestasjon idag? Det har jeg hardt for å tro, jeg går heller ikke rundt og tror at vi skal vinne alt, jeg er sjeleglad bare vi vinner PL....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...