IcedInsanity Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 LALALALA...har ak sett første omgang,og eg må si.... Pray's be to Foster....hjelpemeg....Og eg mener det..viss vi ikke vinner her så skyter eg meg Andre omgang nå..... *Ønsk meg lykke til* Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 LALALALA...har ak sett første omgang,og eg må si.... Pray's be to Foster....hjelpemeg....Og eg mener det..viss vi ikke vinner her så skyter eg meg Andre omgang nå..... *Ønsk meg lykke til* Sært, du har skrevet i denne tråden her nå, og allikavel ikke fått med deg resultatet? Det er en stor prestasjon, egentlig en stor prestasjon å ikke å ha fått med seg resultatet til nå faktisk, kudos Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Sitter og glor på kampen med argusøyne nå (Mens jeg ser Lost), herregud for en deilig feiring av Ronaldo. Viktig at han viser at han blør for klubben og drakta. Nok engang imponerende oppmøte av Englands beste supportergruppe, Red Army... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 LALALALA...har ak sett første omgang,og eg må si.... Pray's be to Foster....hjelpemeg....Og eg mener det..viss vi ikke vinner her så skyter eg meg Andre omgang nå..... *Ønsk meg lykke til* Sært, du har skrevet i denne tråden her nå, og allikavel ikke fått med deg resultatet? Det er en stor prestasjon, egentlig en stor prestasjon å ikke å ha fått med seg resultatet til nå faktisk, kudos Hehe,har holdt meg unna denne tråden,tv,vg nett osv... og så ikke på noen annet da eg skrev innlegget Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 På mange måter en helt ok kamp. Derby forsvarte seg mesterlig men vi skapte mange sjangser og fortjente å vinne. Morro at Arsenal har spesialisert seg på uavgjort for tiden. PS! tipper Raste og en del andre er misfornøyd med at vi ikke vant med flere mål Top of the league Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Posetivt overrasket av Foster. Han var flink når vi trengte han. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 På mange måter en helt ok kamp. Derby forsvarte seg mesterlig men vi skapte mange sjangser og fortjente å vinne. Morro at Arsenal har spesialisert seg på uavgjort for tiden. PS! tipper Raste og en del andre er misfornøyd med at vi ikke vant med flere mål Top of the league Du må vel skjønne at endel blir frustrert når mange av spillerne viser 0 innsats utpå der og loffer rundt? Det er tross alt tidenes dårligste PL-lag vi møter, og å vinne 1-0 var litt flaut når klubben heter Manchester United. Regner med at vi skjerper oss 4-5 hakk hjemme mot Bolton til onsdagen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Æsj, hadde fått sett Real Madrid - Manchester United i Madrid hadde det ikke vært for Roma. Nå har det seg heller slik at jeg faktisk går glipp av første kampen (borte) på grunn av skoletur til Madrid. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Som jeg har sagt mange ganger tidligere. Det er mange her inne som har hatt veldig godt av at Manchester United hadde rykket ned noen sesonger. Forventningene er latterlige. Hvordan hadde tabellen sett ut om Manchester United hadde levert det dere mener er normale resultater? Ledet med 15 poeng? Jeg synest Derby forsvarte seg godt og alikevel produserte vi veldig mye. Endret 15. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Som jeg har sagt mange ganger tidligere. Det er mange her inne som har hatt veldig godt av at Manchester United hadde rykket ned noen sesonger. Forventningene er latterlige. Hvordan hadde tabellen sett ut om Manchester United hadde levert det dere mener er normale resultater? Ledet med 15 poeng? Jeg synest Derby forsvarte seg godt og alikevel produserte vi veldig mye. Men sånn er det ikke kjære Limbeck, Manchester United er Englands største og mestvinnende klubb de siste 15 år, vi er regjerende mestere, så forventninger må vi ha, og en 1-målsseier mot Derby som godt kunne endt med tap er under all forvetning, det er Derby vi prater om, ikke Everton eller Spurs f.eks. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg synest Derby forsvarte seg godt og alikevel produserte vi veldig mye. De forsvarte seg meget bra, Savage var god, Carrol var strålende og Miller skapte mye. Er en ting man kan si om United når de spiller sånn som i dag, en eller annen dag så ender jeg opp med hjerteinnfark på grunn av disse guttene det er jeg overbevist over Noe som var enda mer gledelig etter at kampen var over, noe jeg faktisk ikke viste siden jeg har ikke har lest noe nyheter eller noe i den duren, gunners klarte bare 1-1 Noe som med litt enkel hoderegning betyr at vi er likt og med poeng i hengekampen så er vi foran der vi skal være. Godt å se Foster er på vei også, hadde et par strålende redninger... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Lurt, dobbeltpost med 5 minutters mellomrom Endret 15. mars 2008 av Manx Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Som jeg har sagt mange ganger tidligere. Det er mange her inne som har hatt veldig godt av at Manchester United hadde rykket ned noen sesonger. Forventningene er latterlige. Hvordan hadde tabellen sett ut om Manchester United hadde levert det dere mener er normale resultater? Ledet med 15 poeng? Jeg synest Derby forsvarte seg godt og alikevel produserte vi veldig mye. Men sånn er det ikke kjære Limbeck, Manchester United er Englands største og mestvinnende klubb de siste 15 år, vi er regjerende mestere, så forventninger må vi ha, og en 1-målsseier mot Derby som godt kunne endt med tap er under all forvetning, det er Derby vi prater om, ikke Everton eller Spurs f.eks. Pisspreik. Manchester United har ingen gudommelig rett til å vinne. Derby spilte med like mange spillere som oss. Ballen er rund. Man kan ikke ha sånne forventninger om vi hadde vunnet alt i 100 år. Om vi er Englands største klubb de siste årene er veldig subjektivt. Hvordan måler man Englands største klubb? Dette blir som Brasil. Det er ikke nok å vinne, man skal vinne med stil. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Det er jo greit å forvente en 2-3 mål mot et lag som Derby. Men 8 mål som Raste var inne på er jo ikke noe man kan forvente. Flott spill og seier holder egentlig for meg! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Som jeg har sagt mange ganger tidligere. Det er mange her inne som har hatt veldig godt av at Manchester United hadde rykket ned noen sesonger. Forventningene er latterlige. Hvordan hadde tabellen sett ut om Manchester United hadde levert det dere mener er normale resultater? Ledet med 15 poeng? Jeg synest Derby forsvarte seg godt og alikevel produserte vi veldig mye. Men sånn er det ikke kjære Limbeck, Manchester United er Englands største og mestvinnende klubb de siste 15 år, vi er regjerende mestere, så forventninger må vi ha, og en 1-målsseier mot Derby som godt kunne endt med tap er under all forvetning, det er Derby vi prater om, ikke Everton eller Spurs f.eks. Pisspreik. Manchester United har ingen gudommelig rett til å vinne. Derby spilte med like mange spillere som oss. Ballen er rund. Man kan ikke ha sånne forventninger om vi hadde vunnet alt i 100 år. Om vi er Englands største klubb de siste årene er veldig subjektivt. Hvordan måler man Englands største klubb? Dette blir som Brasil. Det er ikke nok å vinne, man skal vinne med stil. Har ingen intensjoner om å diskutere meg deg når du avfeier deg jeg skriver som pisspreik... Når man kjemper om ligagullet, så burde man forvente en bedre prestasjon enn det guttene viste frem idag, i hvertfall vilje og evnen til å blå for drakta mot et hardtkjempende og fortapt lag. Englands største klubb, fordi vi har vunnet ligaen 9 ganger på 15 år.... Forventer ikke å vinne med stil, men hvertfall ikke på måten vi vant idag, der hjemmelaget godt kunne tatt med seg alle poengene, men takket være Foster så endte det ikke slik. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Derby har ikke vunnet en seriekamp på 27 runder nå, vi kjemper i toppen. Det bør være lov å forvente mer enn ett mål. United er en av verdens beste klubber, Derby er bunnslam. Fakta. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvordan stiller du deg til min spådom nå om 1. United 2. Chelsea 3. Arsenal i løpet av påsken nå da Limbeck? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Beklager at jeg kalte det pisspreik, det var ikke bra av meg. Men du og jeg har to helt forskjellige syn på klubben. Jeg er fornøyd med kampen og det er jeg hver gang vi vinner. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Beklager at jeg kalte det pisspreik, det var ikke bra av meg. Men du og jeg har to helt forskjellige syn på klubben. Jeg er fornøyd med kampen og det er jeg hver gang vi vinner. Har jeg virkelig ett så annerledes syn på klubben enn deg fordi jeg er misfornøyd med klubbens prestasjon idag? Det har jeg hardt for å tro, jeg går heller ikke rundt og tror at vi skal vinne alt, jeg er sjeleglad bare vi vinner PL.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå