TeggY Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Skulle nok hatt Scholes og. Mange feilpasninger, men ellers er det vel greit. Passer flott at Ronaldo scoret, og ikke verst mål heller. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Ser ut som United fortsetter sin marsj mot gull, får bare håpe at Chelsea får en formsvikt snart. Og forresten, er det noen andre som nyter å se på at Arsenal taper og taper? Endret 29. november 2006 av egil88 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Jauda, gjør meg ingenting å lede 3-0 over Everton Og når vi spiller med et såpass "dårlig" lag som dette viser det jo bare hvilken form laget er i. Forøvrig er midtbanen reservepreget. Kun Carrick som er førstelagsspiller der, og verdig plassen. Men når vi vinner så komfortabelt som vi sannsynligvis vil gjøre nå ser jeg ingen grunn til å ikke hvile Saha, Scholes, Giggs og Heinze. Wow, til og med O'Shea scorer... Everton er ikke gode i dag. Endret 29. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Oshea :!: Total ydmykelse for Everton. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Rooney er utrolig involvert i det som skjer, synd at han ikke scorer flere mål. Uniteds beste for tiden, og det er ikke verst for en spiss på lett måltørke. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Hoi folkens, gruser Blueshiten 3-0 med tilnærmet B-lag og jalla laguttak, styyyrke folkens, styrke! KEEP THE RED FLAG HANGIN' HIGH CUZ MAN UNITED WILL NEVER DIE! 3 poeng, 16 poeng foran Liverpool, jekker en cider (!) nå Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Etter dagens seier over Everton, vil jeg si at United cruiser inn til Ligagull. Dette holder mål, selv om vi bør sparke fra oss Chelsea snarest. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 må ikke glemme at m'brough har slått chelsea, og united har dårlig statistikk mot dette laget... Gruer meg litt ass Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 må ikke glemme at m'brough har slått chelsea, og united har dårlig statistikk mot dette laget... Gruer meg litt ass 7391761[/snapback] Det er i slike tilfeller vi må vise styrke for å være gode nok til ligagull Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 de som så kampen igår, hvordan funker Ronaldo som spiss? er han potensiell der eller er han best som ving? spilte han noe god kamp? Lurer på om Sir F. har tenkt å kjøpe inn nye spisser, og hvem hadde vært "den perfekte"? Jeg har sans for Huntelaar Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Jeg vil ha Torres. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Henke skal visst til oss nå. Håper dette er en dårlig spøk, men vi får se på den pressekonferansen. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=169731 Goo nyheten for alle Man Utd fans. Han var jo veldig god i Celtic så dette burde bli bra Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=169731 Goo nyheten for alle Man Utd fans. Han var jo veldig god i Celtic så dette burde bli bra 7399351[/snapback] Nei vi er ikke glade og jeg skjønner ærlig talt ikke poenget. Vi har Saha, Rooney, Solskjær og ved et nødstilfelle Smith. I tillegg returnerer Rossi i Januar, også skal vi ha Henke i tillegg? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=169731 Goo nyheten for alle Man Utd fans. Han var jo veldig god i Celtic så dette burde bli bra 7399351[/snapback] Nei vi er ikke glade og jeg skjønner ærlig talt ikke poenget. Vi har Saha, Rooney, Solskjær og ved et nødstilfelle Smith. I tillegg returnerer Rossi i Januar, også skal vi ha Henke i tillegg? 7399400[/snapback] Solskjær, Smith og Rossi er langt i fra skikkelige spisser. Solskjær er god når han kommer inn i 2. omgang. Smith er jo helt ute av form. Og Rossi er rett og slett for dårlig. Hva skjer vis Saha eller Rooney for en langvarig skade? Man Utd trenger en spiss til. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Da var det bekreftet. Fra 1. Januar til 12. Mars Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Nei vi er ikke glade (...) Jo. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Bekymrer med litt at United kun har seks offensive spillere som har noe å gjøre på det faste førstelaget. Merker at ting går dårligere med en gang Giggs, Scholes, Carrick, Ronaldo, Saha eller Rooney er ute. Trenger en ny spiss, sentral midtbane og minst en kantspiller til, spør du meg. Jeg dør litt mer for hver gang Fletcher, O'Shea osv må spille midtbane. Daniel Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Bekymrer med litt at United kun har seks offensive spillere som har noe å gjøre på det faste førstelaget. Merker at ting går dårligere med en gang Giggs, Scholes, Carrick, Ronaldo, Saha eller Rooney er ute. Trenger en ny spiss, sentral midtbane og minst en kantspiller til, spør du meg. Jeg dør litt mer for hver gang Fletcher, O'Shea osv må spille midtbane. Daniel 7399654[/snapback] Vi henter Heargraves i januar, også Torres til sommern. Tror det blir bra Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Tviler sterkt på at Heargraves kommer, spesielt i Januar. Pleas prove me wrong.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå