Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jauda, gjør meg ingenting å lede 3-0 over Everton :D

Og når vi spiller med et såpass "dårlig" lag som dette viser det jo bare hvilken form laget er i.

Forøvrig er midtbanen reservepreget. Kun Carrick som er førstelagsspiller der, og verdig plassen.

Men når vi vinner så komfortabelt som vi sannsynligvis vil gjøre nå ser jeg ingen grunn til å ikke hvile Saha, Scholes, Giggs og Heinze.

Wow, til og med O'Shea scorer... Everton er ikke gode i dag.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=169731

Goo nyheten for alle Man Utd fans. Han var jo veldig god i Celtic så dette burde bli bra :D

7399351[/snapback]

Nei vi er ikke glade og jeg skjønner ærlig talt ikke poenget. Vi har Saha, Rooney, Solskjær og ved et nødstilfelle Smith. I tillegg returnerer Rossi i Januar, også skal vi ha Henke i tillegg?

7399400[/snapback]

Solskjær, Smith og Rossi er langt i fra skikkelige spisser. Solskjær er god når han kommer inn i 2. omgang. Smith er jo helt ute av form. Og Rossi er rett og slett for dårlig. Hva skjer vis Saha eller Rooney for en langvarig skade? Man Utd trenger en spiss til.

Lenke til kommentar

Bekymrer med litt at United kun har seks offensive spillere som har noe å gjøre på det faste førstelaget. Merker at ting går dårligere med en gang Giggs, Scholes, Carrick, Ronaldo, Saha eller Rooney er ute. Trenger en ny spiss, sentral midtbane og minst en kantspiller til, spør du meg. Jeg dør litt mer for hver gang Fletcher, O'Shea osv må spille midtbane.

Daniel :)

Lenke til kommentar
Bekymrer med litt at United kun har seks offensive spillere som har noe å gjøre på det faste førstelaget. Merker at ting går dårligere med en gang Giggs, Scholes, Carrick, Ronaldo, Saha eller Rooney er ute. Trenger en ny spiss, sentral midtbane og minst en kantspiller til, spør du meg. Jeg dør litt mer for hver gang Fletcher, O'Shea osv må spille midtbane.

Daniel :)

7399654[/snapback]

Vi henter Heargraves i januar, også Torres til sommern. Tror det blir bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...