Sir Game Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Blåser ut litt fustrasjon. Faen så lei jeg er av Rooney for tiden. Fyren er faen meg ikke giftig i det hele tatt. Håper vi får en ny stjernespiss så han får litt mer konkurranse. Sinnsykt god spiller, men underpresterer veldig ofte nå. At Tevez blir spart plager meg faktisk stort i dag PS: Jeg ser ikke kampen, så vet ikke hvordan han har spillt i dag. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Ai ai, det var nesten mål fra Ronaldo. Nydelig frispark, den fortjente å gå inn. Bytte : Ut Park og Sholes, inn med Saha og Carrick. Endret 15. mars 2008 av The1 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg river snart av meg pikken. Kvelden er ødelagt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Blåser ut litt fustrasjon. Faen så lei jeg er av Rooney for tiden. Fyren er faen meg ikke giftig i det hele tatt. Håper vi får en ny stjernespiss så han får litt mer konkurranse. Sinnsykt god spiller, men underpresterer veldig ofte nå. At Tevez blir spart plager meg faktisk stort i dag PS: Jeg ser ikke kampen, så vet ikke hvordan han har spillt i dag. Rooney bomma på en stor en i dag også. Han skaffet den riktignok mer eller mindre selv, men en spiller av hans kaliber må score mål. Han bommer ALT for mye. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvorfor tar de av Park? Syns han har vært av de som har jobba bra jeg! Giggs har ikkeno å gjøre på banen idag Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Scholes? Hvorfor ikke Giggs? Men endelig bytter, det er ihvertfall bra. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Giggs er av en eller annen grunn fortsatt på... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Kødder dere med meg? Giggs ble IKKE byttet ut? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvorfor tar de av Park? Syns han har vært av de som har jobba bra jeg!Giggs har ikkeno å gjøre på banen idag Park har vært klart bedre enn Giggs i dag, ja. Han burde blitt bytta ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nei, han ble ikke byttet ut. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nei, han ble ikke byttet ut. Såklart vet jeg det, jeg ser jo kampen jeg og. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ja, seff vet jeg det. Men jeg svarte jo på spørsmålet ditt "Giggs ble IKKE byttet ut?" Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ja, seff vet jeg det. Men jeg svarte jo på spørsmålet ditt "Giggs ble IKKE byttet ut?" Fordi jeg ikke trodde mine egne øyne vel. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Vet jo det da, men det var ment som kødd Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 KAN VI SCORE SNART? SATAN SOM VI SUGER Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Fy faen giggs, jævla fitte ego pikk suger kukk jævel. Nå må United skape noe snart, dette holder absolutt ikke. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Har vi noe trøkk da? Kjenner at jeg begynner å bli oppriktig sur og lei nå. Vinner vi ikke i dag, kan ligagullet fort ryke. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Fy FAEN GIGGS. Jævla vanskelig å sentre? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Skandale, rett og slett skandale dette her. Virker ikke som de gidder. Virker heller ikke som om SAF har lyst på 3 poeng, da hadde ikke Giggs vært på banen. Nei nå er det bare å komme seg opp i butikken før ølsalget stenger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hørte at Fletch skulle komme inn nå, håper Giggs går ut da . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå