Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Channel - 3606 for de som lurer

Kunne du gitt meg en link til streaminga? Ble ikke så klok av å søke på "Channel - 3606" på google :)

installer sopcast først, deretter trykk på den øverste linken på denne sida (288kbps)

http://www1.myp2p.eu/broadcast.php?matchid...amp;part=sports

:)

Ah, takk skal du ha. Prøvde å søke på 3606 i Sopcast, men fikk beskjed om at den var offline. Skal teste nå :)

Lenke til kommentar
Ok, nå er jeg ikke forbanne over United lenger. Nå må vi United fans roe oss ned og tenkte positivt. Dette her klarer vi :D Vi vinner og Arsenal taper mot Boro.

Du er ikke tilfeldigvis medlem av noe kristne hallelujah-greier? Samma faen hvor mye vi vinner med, jeg er så forbanna skuffet over 1.omgangen.....

Lenke til kommentar
Ok, nå er jeg ikke forbanne over United lenger. Nå må vi United fans roe oss ned og tenkte positivt. Dette her klarer vi :D Vi vinner og Arsenal taper mot Boro.

Du er ikke tilfeldigvis medlem av noe kristne hallelujah-greier? Samma faen hvor mye vi vinner med, jeg er så forbanna skuffet over 1.omgangen.....

Hahahhahaha, nei det er jeg ikke :p Måtte bare si det :p Det er ganske utrolig hvis United taper mot selveste Derby.

Lenke til kommentar

Ferguson har ikke pusset brillene sine, så det er derfor Giggs er på banen.

Satser på Ronaldo frispark nå. Nesten....

Fy faen helt utrolig. Helt utrolig at Ronaldo header helt på keeper.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...