Raste Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Faen, håper virkelig han SAF tar på hårføneren på 1000 w og megablast. Dette holder ikke. Giggs suger balle, mye feilpasninger. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg blir kvalm, vi spiller mot tidenes dårligste PL-lag. Ingen forbanna innsats, Giggs loffer rundt der som om han gir faen. Ut med Giggs, inn med Carrick. Taper vi poeng her så vurderer jeg å hente frem repet, fy faen.. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Channel - 3606 for de som lurer Kunne du gitt meg en link til streaminga? Ble ikke så klok av å søke på "Channel - 3606" på google installer sopcast først, deretter trykk på den øverste linken på denne sida (288kbps) http://www1.myp2p.eu/broadcast.php?matchid...amp;part=sports Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Channel - 3606 for de som lurer Kunne du gitt meg en link til streaminga? Ble ikke så klok av å søke på "Channel - 3606" på google installer sopcast først, deretter trykk på den øverste linken på denne sida (288kbps) http://www1.myp2p.eu/broadcast.php?matchid...amp;part=sports Ah, takk skal du ha. Prøvde å søke på 3606 i Sopcast, men fikk beskjed om at den var offline. Skal teste nå Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg vil helst se 6 mål fra United i 2.omg.... Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 faen meg so dårleg at eg blir kvalm.. kun foste som duge ute på der no Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 akkuratt nå hater jeg c+ så sterkt at jeg har lyst til å drepe noen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ok, nå er jeg ikke forbanne over United lenger. Nå må vi United fans roe oss ned og tenkte positivt. Dette her klarer vi Vi vinner og Arsenal taper mot Boro. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ok, nå er jeg ikke forbanne over United lenger. Nå må vi United fans roe oss ned og tenkte positivt. Dette her klarer vi Vi vinner og Arsenal taper mot Boro. Du er ikke tilfeldigvis medlem av noe kristne hallelujah-greier? Samma faen hvor mye vi vinner med, jeg er så forbanna skuffet over 1.omgangen..... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ok, nå er jeg ikke forbanne over United lenger. Nå må vi United fans roe oss ned og tenkte positivt. Dette her klarer vi Vi vinner og Arsenal taper mot Boro. Du er ikke tilfeldigvis medlem av noe kristne hallelujah-greier? Samma faen hvor mye vi vinner med, jeg er så forbanna skuffet over 1.omgangen..... Hahahhahaha, nei det er jeg ikke Måtte bare si det Det er ganske utrolig hvis United taper mot selveste Derby. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Pool leder 2-1... Dette går veien gutters. Går vel på tap i dag å tenker jeg, pluss at Arsenal vinner. Halleluja fucking shitt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 The Game, hvis United greier å tape idag, så skal du få en is av meg. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Slapp start på 2. omg. Vet ikke om jeg skal gråte eller ikke. Det at Giggs fortsatt er på banen er vel et tegn på at dette er noe som ikke vil vinnes. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Herregud, har ikke spillerene skjønt en dritt i pausen heller, andreomgang starter som førsteomgang begynte. Faen at jeg ikke har noe alkohol her, ikveld har jeg lyst til å drekke meg så drita at jeg glemmer denne kampen her. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Nå fortsetter Man Utd der de slapp fra 1 omgangen... Triste saker Hele gjengen virker umotiverte.. der Giggs er med på å dra ned alle sammen Endret 15. mars 2008 av Spykar Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Arsenal taper, United taper, Chelsea taper alle kamper fremover og så ender Liverpool på toppen av tabellen ;(/ELLER vi vinner i dag og vinner PL Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Ferguson har ikke pusset brillene sine, så det er derfor Giggs er på banen. Satser på Ronaldo frispark nå. Nesten.... Fy faen helt utrolig. Helt utrolig at Ronaldo header helt på keeper. Endret 15. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Dette skal være trekk i ukelønn. Er da ikke vanlig å få betalt for ikke utført arbeid? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Bra vi har marginene på vår side.... Herregud så mange sjanser vi sløser. Nå må vi score. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Vi trenger mååål, jaaaa, vi setter på Saha! "#¤%& Herreeeguud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå