fakey Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Official Confirmed Team GK: Foster RB: O'Shea CB: Brown CB: Vidic LB: Evra RM: Park CM: Anderson CM: Scholes LM: Giggs CF: Ronaldo CF: Rooney Subs: Heaton, Fletcher, Carrick, Hargreaves, Saha Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 http://www3.myp2p.eu/broadcast.php?matchid...amp;part=sports Umulig å sende PM til deg fakey, sikkert den TM'en du har på slutten av nicket. Men ser ikke ut som det er noe TVU kanal som viser ManU idag. Men flere sopcast kanaler. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Er det jeg som er dårlig oppdatert eller ang. Ferdinand? Skade? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Kan noen avkrefte at Tevez/Rio er skada? Så slipper jeg å bekymre meg over det. Har ikke sett noe om det. Fergie sa i forkant at han ville spare noen spillere, og Tevez har vært på den listen lenge. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Official Confirmed Team GK: Foster RB: O'Shea CB: Brown CB: Vidic LB: Evra RM: Park CM: Anderson CM: Scholes LM: Giggs CF: Ronaldo CF: Rooney Subs: Heaton, Fletcher, Carrick, Hargreaves, Saha Grei lineup det, mer en god nok til å slå Derby med. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Går ikke kampen på Sky XX et eller annet? Hvis ikke, har noen link til online-streaming? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Dette er for dårlig PL/Canal +! Lett tilgang til ligaens beste lag sine kamper, som attpåtil og er seriemester, bør være en selvfølge. Nå må jeg jo faktisk betale en uoffisiell kilde for å få sett kampen hjemme. Endret 15. mars 2008 av arehei Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ellers liker jeg ikke å spare englands beste midtstopper i Foster sin første kamp.... Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ellers liker jeg ikke å spare englands beste midtstopper i Foster sin første kamp.... Vidic spiller da han? Men ja, kan fort bli en skummel kamp det her, men tror vi vet det før det har gått en halvtime, for å si det slik. En midtbane med hverken Carrick eller Hargreaves, men med slitne Giggs og Scholes kan også bli farlig. 1 keepertabbe etter 15 min, rødt kort til scholes etter 30 min? La oss ikke håpe det går slik Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 På tide å grave seg ned, sees etter midnatt Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Off, nei. For min del klarer jeg nok ikke å vente helt til ikveld for å få med meg kampen. Får heller se reading ta poeng mot pool, og så få oppdateringer her/vg/studio eller noe. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Skal sies at jeg skal se villa kampen, på C?ekstra. Men de har til dagsdato så lenge som jeg har hatt C+ vist scoringen fra andre kamper eller sakt resultat som jeg har fått med meg så lenge at det er snakk om engelske kommentatorer. Bare passe på å bytte til en annen kanal i pausen så går det nok bra (håper jeg) Men hvis dere skulle høre noen som banner høyt så har de sagt resultatet. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hm Ronaldo sentralt og Park ute på høyrekanten. Blir spennende å se hvordan det fungerer. Men Ronaldo er jo overalt uansett så går vel bra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Dette var da litt herlig, stream på storskjermen. Ikke den beste kvaliteten da, men jeg ser heller dette enn Liverpool - Reading. Veldig lovende start å, 2 sjanser innen 3 min. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 ÅH FY FAEN FOR ET MÅL! Reading starter bra, godt å se! Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Idag skal Anderson score Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Vi dominerer kampen. Giggs og Ronaldo med gode muligheter. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Vi dominerer kampen. Giggs og Ronaldo med gode muligheter. Flott at dere slenger ut litt oppdates! Godt å høre at vi har startet bra. Går på helsa løs når jeg ikke får sett kampen selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå