Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg mener, hva faen. Sunderland - Chelsea fremfor United? Herregud. Er jo som om Real Madrid ikke skulle bli vist i Spania.

Ja for kampen i mårra er jo helt uviktig også. Har ingenting med ligamesterskapet å gjøre.......

Pompey - villa er jo mye viktigere.

Lenke til kommentar

Gøy for Foster, men ikkje like gøy for resten av oss, dersom det viser seg at han ikkje er klar. Håpar han får ein temmelig rolig kamp, og at han har kontroll på det som kjem. Det er ikkje heilt enkelt å komme inn med så lite kamptrening, men satsar på at det går greit.

Derby skal og må vi slå, noko som for så vidt gjelder alle kampane framover. Det er jo strengt tatt opp til oss. Så lenge vi kan vinne alle kampane som er igjen, så vinner vi serien. (men så spørs det då)

Lenke til kommentar
Jepp, den går i opptakk 22.45 på Canal +. Men de fleste her ser den heller gjennom streaming :)

Ikke pokker, jeg går under jorden fram til 22.45, skal sees som om den går direkte :)

Foster handed Reds debut, endelig for Foster. Skal bli moro å se han i den "røde" drakten...

Jeg går også i dekning til kampen går i opptak.

Spennende med Foster. Blir vel en litt annen kamp enn han er vandt til siden det sikkert blir mye døtid foran mål men må være på hugget når Derby får sjangsen sin.

Lenke til kommentar

Huhu... Fant mitt eldgamle Man Utd prosjekt fra barneskolen her om dagen :!: var masse gøyal lesing der haha, er forøvrig 11 år siden.. fikk en liten tåre i øyekroken. Fant en morsom del som jeg hadde printet ut fra united.no, da muscsb.no, den 16.04.97:

United-Derby 2-3

Mot alle odds strøk United i den første, og i utgangspunktet enkleste, testen. Ligakampen på Old Trafford mot Derby endte 3-2 i favør av bortlaget. I seg selv en hårreisende resultat, men United kunne og burde ha vunnet. Det ble som alltid stilt spørsmål om hvorvidt Ferguson stilte med det beste mannskapet, og spesielt valget av Cole og ikke Solskjær, fra start skapte igjen mye debatt, især etter at sistnevnte scoret da han kom innpå.

Nå trur jeg neppe det samme resultatet blir å gjenta seg på lørdagen så blir nok en grei kamp som går i vår favør.

Forøvrig er det tragisk at Canal+, (som nevnt), ikke viser kampen, men jeg synes at vi Man Utd supportere har vært bra "bortskjemt" der så og si alle kampene har vært sendt siden sesongstart.

Synes nesten litt synd på Pool supporterne som har mistet endel kamper......

eller ikke :roll:

Lenke til kommentar

Det trur jeg neppe laget som stiller imorgen blir å gjøre sånn sett, men det er en kamp som skal vinnes absolutt.

Btw vet ikke om det er nevnt men:

Kampdatoene bekreftet

Det er nå klart at United møter AS Roma på Stadio Olímpico tirsdag den 1. april klokken 20.45, mens returoppgjøret på Old Trafford skal spilles onsdag i den påfølgende uken, den 9. april.

Bra med bortekamp først.. blir "enklere" i retur oppgjøret, så fremt at det blir et bra resultat borte da...

Endret av Spykar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...