Bruno Mars Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Eller med andre ord: Alt utenom treningskamper? Heter det fortsatt community shield? Trodde det var Charity Shield eller noe jeg Joa. Trenigskamper hadde også vært fint. Men det går vel bare på streams eller mutv i storbritania. Community shield / charityshield... Whaterver. Du skjønner hva eg meinar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 neineinei. du har sikkert rett, bare synst jeg leste noe om det en plass. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 det var Charity før, nå er det community shield Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kan stemme, husker jeg satt og spilte LMA Manager 2002, da var det Charity Shield. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kan stemme, husker jeg satt og spilte LMA Manager 2002, da var det Charity Shield. hehehehe...LWA, hva står det for? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Et gammelt ps1 cover sier: League Managers Association. Gode tider. Kunne kun være i Skottland og England. men onT:rett instilling Jeg elsker O'Shea, han er bare herlig. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 hehe, han er bare noe for seg selv... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 lite liv det var her da.. Vurderer å ta fri fra skulen siste timane for å sjå trekninga i morgo, andre som ikkje får sett trekninga som vurderer å gjere noko med det? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Katti klokka er det? UEFA er kl.12, CL er 13 trur eg Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 lite liv det var her da.. Vurderer å ta fri fra skulen siste timane for å sjå trekninga i morgo, andre som ikkje får sett trekninga som vurderer å gjere noko med det? Trekkninga er mye viktigere enn skole. Syntes du skal ta deg fri jeg (oppriktig ment) Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 lite liv det var her da.. Vurderer å ta fri fra skulen siste timane for å sjå trekninga i morgo, andre som ikkje får sett trekninga som vurderer å gjere noko med det? Trekkninga er mye viktigere enn skole. Syntes du skal ta deg fri jeg (oppriktig ment) det eg meiner og Merker at eg begynner å få vondt i hode, merkelig Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Å fysjameg! Jeg også!! Er det noe som går? En epidemi kanskje? God bedring til deg... og til meg... og alle andre som plutselig blir syke i mårra Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Å fysjameg! Jeg også!! Er det noe som går? En epidemi kanskje? God bedring til deg... og til meg... og alle andre som plutselig blir syke i mårra ja fysj, ikkje bra. Må nok ligge heime i morgo så eg blir frisk igjen til påskeferien nøyaktig 2 timar etter trekningen God bedring Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Tror også jeg har blitt sjuk jeg ass, tror jeg har fått lungebetennelse. Så imorgen blir det å ligge under dyna og chillen Får jeg håpe da Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg tror at jeg muligens kan bli ferdig på skolen til det. Det var ingen andre i klassen min som skjønte poenget med å se trekningen. Idioter altså. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg tror at jeg muligens kan bli ferdig på skolen til det. Det var ingen andre i klassen min som skjønte poenget med å se trekningen. Idioter altså. får vel smitte deg me da Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 hvem håper vi på da? zaltmann? wow geek kor? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 hvem håper vi på da? zaltmann? wow geek kor? håper på roma eller fenerbache.. hehe, søten Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Noen som vet om en pub som sender United kampene i påsken? De ( besteforeldrene mine) som jeg ser kampen hos skal bort i påskeferien. Greier meg ikke uten Untied kamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå