egil88 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Så se Ronaldo på tv og virkeligheten, det er unik ass!! Se han drible og fintene sine Live, jeg får gåsehud av å se på (selv fra rad 30). 1-1 var grei resultat, synd bare at united ikke tok 3 poeng for min skyld, for at jeg var tilstede og for at jeg fylte år den dagen. Det med ronaldo ikke får støtte når han løper, spørsmålet er om det er noen spillere som klarer å holde opp farta med han? hehe... nei han er rask ass! stemmingen på old trafford var bra, men det sies at Celtic supporter er 5 ganger bedre, så jeg lurer hvordan det er å være der. legger med et bilde, jeg. ANBEFALER dere å ta en tur på Old Trafford... Det er virkelig minne for livet. 7373579[/snapback] Enig, jeg var der for et par år siden, det er digg Eneste som holdt følge med Ronaldo på søndag var Ashley Cole, desverre Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg må si jeg er sånn passe fornøyd med ett poeng i helgen. Det viktigste var at vi ikke tapte, noe vi klarte uten store problemer! Men jeg må si jeg blir meget imponert over Mourinho.. Han maser og maser over at United gav fra seg en stor sjanse til å skaffe seg seks poengs forsprang til Chelsea.. So? De leder fortsatt med tre og har bedre målforskjell! En annen vittig ting jeg hørte han si var at han sa at United hadde mange vanskelige kamper igjen etter jul, mot Arsenal, Liverpool og Chelsea... Har han glemt at laget hans skal møte akkurat de samme lagene (Chelsea byttet mot United i hans tilfelle selvfølgelig)...? Koko! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 hvem er det united kan møte i CL fra gruppespillet? Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nå må dere slutte å skryte Ronaldo opp i skyene da! Synes han var god, men at han ikke fikk hjelp av medspillerne sine er å dra det litt langt. Jeg synes Vidic spilte en god kamp, sammen med mange andre: Giggs, Gary N, Carrick, Rio, Heinze, Saha. Kan ikke se at Ronaldo spiller en bedre kamp en mange av disse. Synes faktisk Cole hadde god kontroll på Ronaldo. Synd det ble 1-1, men vi er fortsatt i tet. 7369707[/snapback] Ronaldo var vel en av banens beste i dag, carrick syns jeg var best. Med pasninger,taklinger, og jobbinga. Syns ikke vidic var så god som jeg har sett han, men ja på topp 5 var han på banens beste. Det er ikke å dra i langt at Ronaldo ikke fikk hjelp av medspillere, det er sant å faktisk, når han er på løp så følger ingen united spillere med og osv. Ronaldo kan bli en av verdens beste snart, den formen han er i nå er fabelaktig.. 7370765[/snapback] Tilbake til Ronaldo diskusjonen. Det er da opplagt og helt klart at ikke alle Uniteds spillere klarer å følge Ronaldo opp når han sprinter opp i angrep. Dette er jo opplagt fordi så og si alle andre Unitedspillere har defensive oppgaver som de er pålagt av Ferguson. Se på Rooney og de andre hvordan de jobber hjemover. Noen ganger sett Ronaldo gjøre dette til en vane? Nei, det hører til sjeldenhetene. Så pga. den defensive jobben de andre spillerne tar kan de derfor ikke sprinte opp i topp fart hver gang Ronaldo finner det for godt. Jeg er enig i at Ronaldo ikke skal ha defensive oppgaver (han er elendig defensivt). Men han kan likevel spille flere pasninger og gjøre flere lure valg når i er i angrep. Kom forresten en statistikk i dag angående Ronaldos sløsing av skudd/sjanser. Statistikken forundrer meg ikke. De fleste må innrømme at han kan bli bedre til å spille ballen og gjøre lagspillerne gode? Her er statistikken: http://www.dagbladet.no/sport/2006/11/28/484425.html Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Han er ikke elendig i defensiv, når jeg har sett han bruke farta sin hjemover og takla har det vært supert. Scolari sa i et intervju og sa dere har ikke sett Ronaldo Ordentlig, for han er veldig god på hodet og defensivt å. Å jeg driter langt oppi statistikker :=) Mykje unødvendig quoting fjerna. Du treng ikkje sitere innlegget som er rett over ditt. Det er og nok å sitere det du svarer på.-ttt Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Han er kjapp ja, men kom ikke å si han er god til å takle. Det er det kun en "spiss" i United som kan og det er Rooney. Vil tro at 9 av 10 taklinger Ronaldo tar, enten er misslykka eller fører til frispark. Men nå var det heller ikke kun det defensive som var diskusjonen. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 bedre enn Phil Neville vel? Han er dog mester til å lage unødvendige frisparker, jeg så jo ronaldo Live... og det man ser på tv og virkeligheten er unik. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Har selv sett han live flere ganger, men synes nå han er en grei spiller fremover på banen, og ellers mindre god. Men nå er han jo en angripende spiller så det er jo det offensive som selvfølgelig er viktigs. Skjønner ikke helt hvorfor du drar inn Phil Neville. Han er en bra back/defensiv midtbane etter mitt syn. Men å sammenligne med han spiller vel ikke noe står rolle, når han nå ikke er i United lenger? Eller? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Har selv sett han live flere ganger, men synes nå han er en grei spiller fremover på banen, og ellers mindre god. Men nå er han jo en angripende spiller så det er jo det offensive som selvfølgelig er viktigs. Skjønner ikke helt hvorfor du drar inn Phil Neville. Han er en bra back/defensiv midtbane etter mitt syn. Men å sammenligne med han spiller vel ikke noe står rolle, når han nå ikke er i United lenger? Eller? 7382228[/snapback] fra mitt syn, var han slett ikke god, derfor tar jeg han med inn Lenke til kommentar
leao Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Noen som vet hvordan vi får Canal+ Sport 2 her i huset. Det er vel der kampen går i kveld, men vi har bare Canal+ Sport 1. Har prøvd å søke på nytt også, men finner ikke noe nytt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvis du har riktig abonnement skal det vel bare være å søke inn.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Everton hjemme ikveld, må vinnes, ingen tvil om det. Håper på dette laget; VDS Gaz - Rio - Vida - Evra Ron - Scholesy - Carrick - Giggsy Saha - Roon Hvis Saha og Ron er ute så håper jeg på dette laget; VDS Gaz - Rio - Vida - Gabi Fletch - Scholesy - Carrick - Evra Roon - Giggsy Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 har united noen tapt når Rooney har scoret? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 har united noen tapt når Rooney har scoret? 7385765[/snapback] En gang tror jeg. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 har united noen tapt når Rooney har scoret? 7385765[/snapback] En gang tror jeg. 7385848[/snapback] Hvilket lag må det ha vært tru? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Denne karen har masse filmer om Ronaldo. Som oftes har han med 6-8 min i hver kamp av bare ronaldo, inkludert kampen mot Chelsea som ble spillt for en stund siden. Har aldri sett han spillt i en hel kamp, bare "best of" video klipp på nettet. (ser ikke så mye på fotball) Ble egentlig litt skuffet av Ronaldo, hva er det som er så fantastisk med han? Roter ballen bort hele tiden. Kansje det bare virker slik fordi det bare er fokusert på han? Må innrømme at Ronaldo er en av mine favoritt spillere pga hans underholdene spille stil^^ Endret 29. november 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kunne ikke vært mer enig med deg Thom Merlin. Han får mer skryt enn han fortjener etter mitt syn. Leste forresten i dag at både Silvestre og Brown muligens ønsket seg bort fra United for å få spilel førstelags fotball. Håper Ferguson ikke lar begge gå, da må vi ihvertfall få inn en erstatter. (kildene er sikkert litt tvilsomme: http://united.no/index.php/news/nyheter/20...uell_for_bolton http://united.no/index.php/news/nyheter/20...oeyd_silvestre= Ellers så har jeg troen på 3 poeng i dag mot Everton. En kamp som må og skal vinnes. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 fins det noe sted hvor jeg kan streame kampen? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 vds neville ferdinand silvestre evra fletcher carrick o'shea richardson ronaldo rooney Har Fergie røyka no farlige saker igjen eller? Sjekk den midtbanen a. Jeg må bare le. Også ingen vidic i tillegg til ronaldo på topp? Latterlig. Vi trenger poeng! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Herregud som O'Shea suger. Ellers synes jeg det er ganske greit, men ville selvfølgelig heller sett Giggs, Heinze og Vidic på banen i stedet for O'Shea, Silvestre og Richardson. Jeg tror problemet i kveld blir den manglende kreative kraften på midtbanen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå