Sameboe Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 http://www.youtube.com/watch?v=IWeFsi0hGy4 Cantona sitt mål er pure class, klista i krysset. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Han er kongen, og han vet det Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jepp. Fulham lo vel hele veien til banken tenker jeg. Godt salg av dem og et dårlig kjøp av oss. Må ikke glemme første halve sesongen hans nå. Umulig å vite om sånne ting. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jepp. Fulham lo vel hele veien til banken tenker jeg. Godt salg av dem og et dårlig kjøp av oss. Må ikke glemme første halve sesongen hans nå. Umulig å vite om sånne ting. But still... Godt salg av dem og dårlig kjøp av oss. Cantonas mål husker jeg som om det var i går. En av de feteste matchen fra den tiden (96/97 sesongen) var kampen på sellhurts park, der Cantona putta en deilig en i krysset og Beckham ble verdenskjent med langskuddet fra midtbanen. 7 eller 8-1 (?) seieren over Notthingham med 4 mål av Ole Gunnar på drøye 15 minutter er også ganske fresh. Pluss at vi alltid vant over liverpool Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Saha trener igjen - enn så lenge. Håper Pool går på en smell i kvell' Goscinny Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Saha trener igjen - enn så lenge. Håper Pool går på en smell i kvell' Goscinny Da er vi 2 hehe Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Satan så frekt det målet til Henry er! Blir oppgitt bare ved å tenke på det! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Saha trener igjen - enn så lenge. Håper Pool går på en smell i kvell' Goscinny Da er vi 2 hehe Hvorfor det? United suger jo mot Italienske lag, så jeg ser helst at de ryker raskest mulig ut. Liverpool slår vi da alltids. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Noen har vist glemt Roma kampen? Skjønner hva du mener Hyrlen, måtte bare Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Eller Juventus for den saks skyld Usikker på hva som fryktes mest av Liverpool og Inter, vi tapte jo 2-3 mot Inter i sesonginledningen i år, så er nok en hard motstander. Liverpool spiller liksom 30% bedre når de er ute i Europa av en eller annen grunn, samme hvem de møter. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Liverpool spiller liksom 30% bedre når de er ute i Europa av en eller annen grunn, samme hvem de møter. Noe som irriterer meg grenseløst, da Liverpoolfolk jeg kjenner bruker CL som argument for hvor gode laget sitt er, og ikke ligaen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det er ganske rart om Liverpool-fans ikke bruker ligaformen til sin fordel, for tiden. For den er jo strålende. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Liverpool spiller liksom 30% bedre når de er ute i Europa av en eller annen grunn, samme hvem de møter. Noe som irriterer meg grenseløst, da Liverpoolfolk jeg kjenner bruker CL som argument for hvor gode laget sitt er, og ikke ligaen... Man bruker da begge? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Saha trener igjen - enn så lenge. Håper Pool går på en smell i kvell' Goscinny Da er vi 2 hehe Hvorfor det? United suger jo mot Italienske lag, så jeg ser helst at de ryker raskest mulig ut. Liverpool slår vi da alltids. Om vi møter Inter eller Liverpool er poteto-potato for meg. Kommer aldri til å håpe at Liverpool vinner, nærmest uansett. med mindre vi vinner ligagull elns som de skulle vinne da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det er mer surt å ryke ut mot Liverpool, enn visst vi hadde tapt mot Inter. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det er ganske rart om Liverpool-fans ikke bruker ligaformen til sin fordel, for tiden. For den er jo strålende. Tenker på plasseringen kjære wh1te, ikke formen de siste kampene Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 satser på en tidlig Inter goal, så kan det jo bli livat kan jeg tenke meg. Er det forresten ikke full PL runde i mårra? I såfall, hvorfor spiller ikke vi? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 satser på en tidlig Inter goal, så kan det jo bli livat kan jeg tenke meg. Er det forresten ikke full PL runde i mårra? I såfall, hvorfor spiller ikke vi? Er bare 3 kamper imorra. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 satser på en tidlig Inter goal, så kan det jo bli livat kan jeg tenke meg. Er det forresten ikke full PL runde i mårra? I såfall, hvorfor spiller ikke vi? Er bare 3 kamper imorra. Okey. Burde sjekket selv, men lat som jeg er, lot jeg deg gjøre jobben for meg. Takk hehe Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det er ganske rart om Liverpool-fans ikke bruker ligaformen til sin fordel, for tiden. For den er jo strålende. Formen er god, men dere ligger ikke akkurat an til seier for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå