Sunhome20 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Get used to it Ser uansett ikke problemet, fyren er en av de bedre Liverpool-supporterne her inne Forbanna drit at Derby-kampen ikke blir vist live på C+. Det er ikke akkurat noen høydare av noen kamper C+ har valgt å prioritere foran kampen heller.... ja e noke forbanna dritt Den skal gå i opptak kl 20.10. Skal sjå den då, lure på om eg skal drite i og følge den på internett og ikkje få vite resultate, so sjå den kl 20.10.Viss eg klara de då Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Mimret litt eg... Herregud for ett mål..... Sånn kan ikke Torres gjøre. Herregud, det var sjukt mål. Husker jeg så den kampen, fikk frysninger av scoringen Nåja, er ikke så dårlig dette heller da Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har tenkt på det samme her Sunhome Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg er lei av at vi ikke får opp flere talenter av akademiet og gir dem spilletid. Welbeck skulle ha fått PL debut mot City etter min mening (eller Derby nå). Det er viktig med engelske spillere. Jeg vil ikke at vi skal nå Arsenal stadiet. Rooney, Tevez, Manucho hvis han slår til og en Welbeck på førstelaget hadde ikke bydd meg imot. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Mimret litt eg... Herregud for ett mål..... Sånn kan ikke Torres gjøre. Herregud, det var sjukt mål. Husker jeg så den kampen, fikk frysninger av scoringen Nåja, er ikke så dårlig dette heller da Rooney slår ikke Garcia sitt uansett http://www.youtube.com/watch?v=aXZwbFFXq-w Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 gidd å post liverpool mål i denne tråden... Helt uintressant. Når det er sagt, slår ingen av de der Rooney. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Rooney slår ikke Garcia sitt uansett http://www.youtube.com/watch?v=aXZwbFFXq-w Normalt prøver jeg å holde meg unna å kommentere slikt, men nå klarer jeg ikke dy meg. Rooney sitt er lengre unna, mye hardere, har en vanskeligere volley OG er nærmere krysset. Selv med et 100% objektivt synspunkt klarer jeg ikke finne en eneste grunn til at det målet der er råere enn Rooney sitt, sorry. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg er lei av at vi ikke får opp flere talenter av akademiet og gir dem spilletid. Welbeck skulle ha fått PL debut mot City etter min mening (eller Derby nå). Det er viktig med engelske spillere. Jeg vil ikke at vi skal nå Arsenal stadiet. Rooney, Tevez, Manucho hvis han slår til og en Welbeck på førstelaget hadde ikke bydd meg imot. Vil du at vi skal la 'talentene' få spilletid av den grunn at de er talenter? Det har bare blitt vanskeligere å få lokale talenter opp gjennom systemet og ut på førstelaget. Selv om det kan være frustrerende er det noe bare vi må leve med. Fotballen har blitt slik. Talentene er ikke gode nok - noe jeg tror teamet i United har veldig god kontroll på. Ta for eksempel Dong. Han ble jo lovprist som et av de bedre spisstalentene i stallen, men hva har han vist til? Han er jo ræva. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg har vanskelig for å tro at talentene har vondt av å spille på øverste nivå i klubben. Om vi skulle lede komfortabelt til pause mot Derby (noe som slettes ikke er sikkert), skader det ikke å sette innpå Welbeck for å se hva han kan levere ... Goscinny Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Rooney slår ikke Garcia sitt uansett http://www.youtube.com/watch?v=aXZwbFFXq-w Normalt prøver jeg å holde meg unna å kommentere slikt, men nå klarer jeg ikke dy meg. Rooney sitt er lengre unna, mye hardere, har en vanskeligere volley OG er nærmere krysset. Selv med et 100% objektivt synspunkt klarer jeg ikke finne en eneste grunn til at det målet der er råere enn Rooney sitt, sorry. Agreed. Å Torres sitt er laaaangt ifra. Teknikken til Rooney på det skuddet er perfekt, skruen er hinsides. Å kraften han får bak skuddet er i klasse med Scholes sitt mot Villa. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Fy satan det målet til Scholes! Hinsides treff han får! Ganske herlig treff denne karen fekk her og: Se filmen hos Youtube Endret 10. mars 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Det målet til Ronaldo er jo ikke såå pent da Gikk jo midt i mål, dårlig av keeperen å ikke få slått den over Noen som husker denne? Endret 11. mars 2008 av Nordz Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det målet til Ronaldo er jo ikke såå pent da Gikk jo midt i mål, dårlig av keeperen å ikke få slått den over Noen som husker denne? Ronaldo har satt fine mål. Blant annet denne: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Mimret litt eg... Herregud for ett mål..... Sånn kan ikke Torres gjøre. Herregud, det var sjukt mål. Husker jeg så den kampen, fikk frysninger av scoringen Nåja, er ikke så dårlig dette heller da Jo,er ikke i nærheten ev Rooney sitt etter min mening,Torres går å går og tilslutt skyter.....har allverdens tid til å legge ann..sikte og skyte...Ronney får ballen fra "himmelen" og bare banker til før den i det hele tatt lander...så ingen sammenligning etter min mening.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det er jo to helt forskjellige skudd, selvfølgelig. Rooney sitt er volley, mens Torres går selv, tar en armheving og skyter. Så helt sammenlignbare er de ikke, men poenget til Jefe var nok å vise at også Torres kan skyte, ettersom Raste fikk det til å virke som om Torres bare er en Nistelrooy som scorer enkle mål fra 5-meteren. Scholes' mål banker for øvrig begge to når det kommer til beautiness. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det er jo to helt forskjellige skudd, selvfølgelig. Rooney sitt er volley, mens Torres går selv, tar en armheving og skyter. Så helt sammenlignbare er de ikke, men poenget til Jefe var nok å vise at også Torres kan skyte, ettersom Raste fikk det til å virke som om Torres bare er en Nistelrooy som scorer enkle mål fra 5-meteren. Scholes' mål banker for øvrig begge to når det kommer til beautiness. Neida,DET mener ikke eg Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=8efYl5CaNhQ Dette er det råeste frisparket jeg har sett. Bedre enn Carlos sitt. Det beste målet jeg har sett har Henry scåret..... mot oss http://www.youtube.com/watch?v=7pXknz6XBjY Legg merke til at han mottar ballen feilvendt med mann i ryggen. Endret 11. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Meget vakkert av Henry det....... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det verste er at drittsekken gjør det med vilje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå