Rexbatov Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Okay, det var kanskje en ugjennomtenkt påstand, men det var bare for å poengtere at United hadde en mye bredere stall. Ser vi i United sitt syn. Carrick eller Anderson skadet? - Hargreaves, Fletcher og Scholes. Rooney skadet? - Tevez og Saha. Ronaldo skadet? - Nani, Giggs og Park. (Sistnevnte trenger mer tid på seg) Ferdinand skadet? - Pique! Ser vi i Pool sitt syn: Gerrad skadet? - Mache og Alonso (Alltids bedre med Gerrard) Torres skadet? - Voronini og Crouch! (Ustabil eller Ustabil?) Pennant skadet? - Babel, Kuyt og Kewell. (50 - 50) Agger skadet? - Skrtel, Carragher og Hypiia. (Pools sterkeste side) Og akkurat nå syntes jeg Pool er avhengig av Torres selv om, men men... Vi greier oss fint uten Ronaldo, men han er en veldig viktig spiller for oss selv om. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Men så klart, Torres er gull. Men man må jo bare småflire av hykleriet - når vi ikke hadde en spiss som scoret mange mål var det forferdelig, og når vi har en spiss som scorer mange mål er det også forferdelig. Du mistolker, når dere hadde spisser som ikke scoret var det fornøyelig. Men ja nå er det forferdelig. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Virker som om vi sliter mer uten Rooney. Vi har tapt alle kampene han ikke har spilt denne sesongen (i PL) ... Enten er det helt tilfeldig, eller så gjør han noe med lagets innstilling/arbeidsmoral. Jobber jo bra defensivt, selv om det går på bekostning av den offensive biten. Man C - Man Utd: 1-0 19. august, Clattenburg Bolton - Man Utd: 1-0 24. september, Clattenburg West Ham - Man Utd: 2-1 29. desember, Dean Man Utd - Man C: 1-2 10. februar, Webb Tilfeldig at Clattenburg har dømt i halvparten av tapene våre? Goscinny Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Dere er vel like avhengige av Ronaldo No way. Vi klarer oss bedre uten Ronaldo, enn dere gjør uten Torres. Selvsagt er han en veldig viktig spiller, men vi har andre kvalitets kanter og andre matchvinnere. Liverpool har "bare" Torres og Gerrard og alle vet at sistnevnte ikke klarer seg med byrden helt aleine. Så, nei - vi er ikke like avhengige av Ronaldo som dere er av Torres. Ser jo hvor mange andre en disse to som putter for dere... Der må jeg nesten si meg uenig igjen. Dere hadde aldri vunnet PL i fjor uten Ronaldo. Ikke nubbesjanse. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Dere er vel like avhengige av Ronaldo No way. Vi klarer oss bedre uten Ronaldo, enn dere gjør uten Torres. Selvsagt er han en veldig viktig spiller, men vi har andre kvalitets kanter og andre matchvinnere. Liverpool har "bare" Torres og Gerrard og alle vet at sistnevnte ikke klarer seg med byrden helt aleine. Så, nei - vi er ikke like avhengige av Ronaldo som dere er av Torres. Ser jo hvor mange andre en disse to som putter for dere... Der må jeg nesten si meg uenig igjen. Dere hadde aldri vunnet PL i fjor uten Ronaldo. Ikke nubbesjanse. Synsing. Hadde vi ikke hatt Ronaldo hadde vi brukt/kjøpt andre. Jeg gir Carrick og Scholes mer ære for ligagullet ifjor enn Ronaldo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hva er galt med synsing? Fortell meg hvordan i alle dager vi skal kunne diskutere uten å synse. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hva er galt med synsing? Fortell meg hvordan i alle dager vi skal kunne diskutere uten å synse. Vel du angrep meg når jeg sa at United ville ha vunnet flere CL titler om ikke 58 hadde skjedd. Men hvis vi nå får lov å synse så er det greit for meg Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Dere er vel like avhengige av Ronaldo No way. Vi klarer oss bedre uten Ronaldo, enn dere gjør uten Torres. Selvsagt er han en veldig viktig spiller, men vi har andre kvalitets kanter og andre matchvinnere. Liverpool har "bare" Torres og Gerrard og alle vet at sistnevnte ikke klarer seg med byrden helt aleine. Så, nei - vi er ikke like avhengige av Ronaldo som dere er av Torres. Ser jo hvor mange andre en disse to som putter for dere... Alle sa det samme om Van Nistelrooy også, men United er en offensiv enhet hvor det alltids finnes matchvinnere. Hvordan går det an å påstå slikt når fakta sier at du tar feil, The Game? Vi har klart oss greit uten Torres i mange år, og ville greid oss fint uten Torres i år og i kommende år også. Torres er en kjempeforsterkning for laget, men vi er ikke avhengige av ham. Men jeg vil heller ikke undergrave betydningen Torres har for Liverpool - han er en gigant og en fantastisk spiller, så klart drar vi stor nytte av ham. Men som sagt, direkte avhengige av ham er vi ikke. Jeg tar igjen opp det beste eksempelet - sesongen i fjor. Ingen Torres, spissene var de samme utenom at vi da hadde Bellamy og ikke Voronin. Vi spilte oss til tredjeplass i PL og til CL-finale. Men jeg må si jeg bet meg merke i disse godt utvalgte ordene dine: No way. Vi klarer oss bedre uten Ronaldo, enn dere gjør uten Torres. Selvsagt er han en veldig viktig spiller, men vi har andre kvalitets kanter og andre matchvinnere. Liverpool har "bare" Torres og Gerrard og alle vet at sistnevnte ikke klarer seg med byrden helt aleine. Så, nei - vi er ikke like avhengige av Ronaldo som dere er av Torres. Ser jo hvor mange andre en disse to som putter for dere... ... og hadde veldig lyst til å se om det stemte, så jeg tok en liten tur og sjekket scoringsstatistikkene til Man Utd og Liverpool denne sesongen. Og, vel, resultatet er jo meget spennende med tanke på dine bastante uttalelser. MAN UTD - SCORINGSSTATISTIKK 07/08 (ALLE TURNERINGER) Målscorer - Antall mål - Prosentandel av lagets totalt scorede mål 1. Ronaldo - 30 - 37% 2. Tevez - 15 - 18,5% 3. Rooney - 13 - 16% 4. Saha - 5 - 6,17% 5. Nani - 3 - 3,7% 6. Giggs - 3 - 3,7% 7. Ferdinand - 3 - 3,7% Totalt antall mål alle målscorere: 81 (selvmål utelatt) Antall målscorere totalt: 14 Topp 3 målscorere: 71,5% av alle lagets mål Topp 3 målscorere (Ronaldo, Tevez, Rooney) har totalt scoret 71,5% av alle Man Utds mål denne sesongen, og man ser et klart hopp fra topp 3 og ned til resten her. LIVERPOOL - SCORINGSSTATISTIKK 07/08 (ALLE TURNERINGER) Målscorer - Antall mål - Prosentandel av lagets totalt scorede mål 1. Torres - 25 - 26,9% 2. Gerrard - 19 - 20,4% 3. Benayoun - 10 - 10,75% 4. Kuyt - 9 - 9,7% 5. Crouch - 8 - 8,6% 6. Babel - 8 - 8,6% 7. Voronin - 4 - 4,3% Totalt antall mål alle målscorere: 93 (selvmål utelatt) Antall målscorere totalt: 14 Topp 3 målscorere: 58,05% av alle lagets mål Topp 3 målscorere for Liverpool har med andre ord bare bidratt til ca. 58% av lagets totalt antall scoringer, og man ser at topp 4-7 har scoret flere mål for Liverpool enn topp 4-7 for Man Utd har gjort. Liverpool og Man Utd har med andre ord like mange forskjellige målscorere totalt hele sesongen. Argumentet ditt om at det kun er Gerrard og Torres som putter for Liverpool faller jo litt i grus når man ser at de har scoret 47,3% av lagets mål, mens topp 2 for Man Utd, Ronaldo og Tevez, har puttet 55,5% av lagets mål. Skillet er enda større om man regner det ut fra topp 3 målscorere for begge lag. En rød hilsen fra Hewitt Edit: leif Endret 10. mars 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Eid er vel ordet noen leter etter her Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg skjønner ikke denne diskusjonen enn gang. Det er alltid den eller den klarer seg ikke uten den, men sannheten er jo at med alle de store lagene så er det en eller annen som trapper opp for å kompensere for en eller annen spiller. Vi så det når RvN forlot klubben at andre også kunne score og det er det samme for Liverpool. Torres scorer nå, men skulle han bli ute med langtidsskade så hadde de andre gjort jobben sin de også. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Dere er vel like avhengige av Ronaldo No way. Vi klarer oss bedre uten Ronaldo, enn dere gjør uten Torres. Selvsagt er han en veldig viktig spiller, men vi har andre kvalitets kanter og andre matchvinnere. Liverpool har "bare" Torres og Gerrard og alle vet at sistnevnte ikke klarer seg med byrden helt aleine. Så, nei - vi er ikke like avhengige av Ronaldo som dere er av Torres. Ser jo hvor mange andre en disse to som putter for dere... Der må jeg nesten si meg uenig igjen. Dere hadde aldri vunnet PL i fjor uten Ronaldo. Ikke nubbesjanse. Men er ikke dette akurat det dere klager på at vi gjør da? Tror heller ikke vi har vunnet PL uten Ronaldo, men jeg trodde ikke vi skulle klare det uten Ruud heller. Angående scouserene så synest jeg Kuyt ikke er så skarp foran mål etter Torres kom. Endret 10. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg skjønner ikke denne diskusjonen enn gang. Det er alltid den eller den klarer seg ikke uten den, men sannheten er jo at med alle de store lagene så er det en eller annen som trapper opp for å kompensere for en eller annen spiller. Vi så det når RvN forlot klubben at andre også kunne score og det er det samme for Liverpool. Torres scorer nå, men skulle han bli ute med langtidsskade så hadde de andre gjort jobben sin de også. Hvorfor alle desse Liverpool diskusjonene i denne tråden? Har 0 interresse for den klubben, foruten når de taper. Evt. når de slår/spiller uavgjort mot tittelutfordrere, som Arsenal og Chelsea. Ja, de har to klassespillere i Gerrard og Torres. Ingen tvil. Personlig så mener jeg Gerrard er og blir den beste og ikke minst viktigste spilleren for den klubben. Men så sant så ikke desse er aktuelle for spill i eller eventuelt mot United, så trenger vel ikke desse spillerne bli dratt inn i denne diskusjonen ved en hver anledning.? Berre undrer meg. For er drittlei den samme diskusjonen i kameratgjengen og. Sist jeg sjekket topic så var det "Manchester United-tråden, en tråd for oss fans" Da stiller jeg meg spørsmålet: "Hva i helvette gjør alle desse andre supporterne i denne tråden?" Har aldri vært innom i L'Pool tråden, eller noen av de andre. Kanskje jeg skal sette i gang med det. Konstant "SPAMME" de andre trådene? Konstruktiv kritikk er ok. Men alle desse latterlige innleggene. PROVOSERENDE!! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg skriver faktisk konstruktive ting, synes hvert fall jeg, og det synes jeg mange av mine medsupportere her også gjør (nei, ikke alle). Dette er jo faktisk, så langt, en saklig diskusjon om betydningen Torres og Ronaldo har for sine respektive klubber, og skal ikke denne diskusjonen være tillatt så vil det aldri være diskusjoner her. Mange av dine medsupportere har allerede slått opp telt i vår tråd og både spammer og ødelegger store deler av den, noe du hadde sett hvis du hadde lest der, så vi trenger ikke deg også. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ser ikke noe galt med diskusjonen sånn sett Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg skriver faktisk konstruktive ting, synes hvert fall jeg, og det synes jeg mange av mine medsupportere her også gjør (nei, ikke alle). Dette er jo faktisk, så langt, en saklig diskusjon om betydningen Torres og Ronaldo har for sine respektive klubber, og skal ikke denne diskusjonen være tillatt så vil det aldri være diskusjoner her. Mange av dine medsupportere har allerede slått opp telt i vår tråd og både spammer og ødelegger store deler av den, noe du hadde sett hvis du hadde lest der, så vi trenger ikke deg også. Pøh, jeg har både luksusvillaer og hoteller i den tråden jeg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg mener at en god diskusjon bygger på ydmyke deltagere, spesiellt når de blir motbevisst. Jeg kunne kverulert til fanden tok meg, men velger heller å call it a day og må vel da finne meg i å pusse skoene til Hewitt og Cinesque samt være deres personlige eidendel (jf eid) aka bitch den nærmeste tid. Faen heller. Kunne noen forklart meg hvem som er så forbanna useriøse til enhver tid? Dersom jeg oppfattets som en plage i liverpool tråden (ja, jeg har skrevet noen innlegg der også) skal jeg slutte asap. Syntes uansett at det er ekstremt latterlig at enkelte tror de eier trådene og påtar seg retten til å leke moral politi. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Jeg mener at en god diskusjon bygger på ydmyke deltagere, spesiellt når de blir motbevisst. Jeg kunne kverulert til fanden tok meg, men velger heller å call it a day og må vel da finne meg i å pusse skoene til Hewitt og Cinesque samt være deres personlige eidendel (jf eid) aka bitch den nærmeste tid. Haha, takk. Kunne noen forklart meg hvem som er så forbanna useriøse til enhver tid? Dersom jeg oppfattets som en plage i liverpool tråden (ja, jeg har skrevet noen innlegg der også) skal jeg slutte asap. Syntes uansett at det er ekstremt latterlig at enkelte tror de eier trådene og påtar seg retten til å leke moral politi. Det er både gode diskusjoner og morsom rivalisering i begge trådene. Men det er også mye veldig unødvendig tull og provokasjon, spesielt i Liverpool-tråden. Jeg er glad for at de fleste av våre supportere holdt seg unna eller modererte seg litt på lørdag når dere røk ut av FA-cupen og heller holdt gleden for seg selv, selv om det var noen tullinger da også. Man kan si at å provosere og tulle litt i seg selv egentlig ikke er så veldig ille, men fotball er en følsom sak, spesielt blant to rivaler, og når folk da troller mye og prøver å provosere så tenner folk på det og det blir bare en suppe ut av det når 10 personer slenger seg på det, og noen av rivalene slår tilbake med mer tull og provokasjon osv., og vips, så er en hel tråd oversvømt av bare tull. For mange gjør sikkert ikke dette noe som helst, men jeg personlig er hvert fall lei av det. Jeg vil prøve å faktisk ha saklige diskusjoner her inne og morsom rivalisering, ikke bare tull. Derfor holdt jeg meg også unna denne tråden på lørdag, da dere neppe selv synes det er spesielt morsomt når folk kommer og provoserer og troller når dere er både skuffa og forbanna, selv om jeg skal være den første til å si at lørdag var en god dag. Men jeg vet at mange av deres folk synes det er morsomt å ha det gående slik, og siden det ikke gjøres noe med det fra de som kan gjøre noe med, er det heller ingenting jeg kan gjøre annet enn å prøve å få til en noenlunde behersket stemning her og noen gode diskusjoner, men dessverre begynner det å bli færre og færre av dem og stadig dårligere stemning. editzor leifzor Endret 10. mars 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Syntes uansett at det er ekstremt latterlig at enkelte tror de eier trådene og påtar seg retten til å leke moral politi. Er ikke det jeg tenker på. Men berre stillte spørsmål på Topic. Siden halvparten av diskusjonene er anngående andre lags spillere. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Syntes uansett at det er ekstremt latterlig at enkelte tror de eier trådene og påtar seg retten til å leke moral politi. Er ikke det jeg tenker på. Men berre stillte spørsmål på Topic. Siden halvparten av diskusjonene er anngående andre lags spillere. Hæ? Min kommentar var da vitterlig ikke rettet mot deg. Edit: Men kan skjønne at du trodde så. Leste ikke engang din kommentar, før nå. Var egentlig ment som et lite spark mot Hewitt, som "straff" for at han hadde eid meg, som de så pent kaller det... Endret 10. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 The Game, du er hjertelig velkommen i Liverpool-tråden. Ved siden av Hyrlen så er du en av de mer fornuftige her, til tider. Diskusjonen som pågår/pågikk her inne har jo like mye med United å gjøre som med Liverpool, ergo er den relevant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå