Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man skal også godta andre resultater enn seier.

Hvorfor? Man skal være forberedt på tap, men man trenger ikke akseptere at det skjer.

Man trenger ikke det, men man bør det noen ganger. Uflaks, dommerjævel osv er noe som skjer.

Nå skal det sies at jeg ytterst få ganger kritiserer enkeltspillere, men jeg gjør det etter denne kampen. Rooney og Anderson driter seg fullstendig ut med en forsvars tabbe på guttenivå. To forsvarere skal aldri gå på en angriper hvis det er flere angripere.

Lenke til kommentar

Nei, Rooney og Anderson gjorde en stor feil der. Jeg tror jeg så at Anderson vinket til Rooney at han skulle ta han andre, men han løp jo på samme man som Anderson. Det viste seg at det var litt av grunnen at dem tapte igår.

Lenke til kommentar
Man skal også godta andre resultater enn seier.

Hvorfor? Man skal være forberedt på tap, men man trenger ikke akseptere at det skjer.

Man trenger ikke det, men man bør det noen ganger. Uflaks, dommerjævel osv er noe som skjer.

Nå skal det sies at jeg ytterst få ganger kritiserer enkeltspillere, men jeg gjør det etter denne kampen. Rooney og Anderson driter seg fullstendig ut med en forsvars tabbe på guttenivå. To forsvarere skal aldri gå på en angriper hvis det er flere angripere.

Fortsatt forsvaret sin feil at det er angriper og midtbane som står igjen bakerst.

Lenke til kommentar

Om det er noen enkeltpersoner som har litt ekstra skyld i at vi tapte mot Pompey, så er det helt klart Rooney. Det sa jeg også rett etter kampen. Fyren er like effektiv og giftig som oldefar for tiden. Faktisk dra den sålangt som å si at han forran mål har vært direkte ubrukelig i det siste. God ellers, dog.

Vi burde ha ledet 5-0 når vi først fikk en kontring i mot.

Lenke til kommentar

<Fortsatt forsvaret sin feil at det er angriper og midtbane som står igjen bakerst.

Brown og Vidic er alltid oppe på cårnere. Jeg tenker mere på Evra. Han bruker å være av de som holder igjen. Må ha klare regler for det og passe på at de som er igjen kan spille forsvar.

Lenke til kommentar
spillerbørs i dagbladet der Rooney har vore PL's nest beste spelar til no i år. Så dersom han har en dårlig sesong, så er det jo synd for resten av spelarane i PL (hvis ein skal tru på denne statistikken då(noko ein ikkje nødvendigvis må))

Rooney spiller bra, men til å være spiss så scorer han alt for lite. Han burde værtfall i gjennomsnitt putte ett mål i annenhver kamp syntes jeg, hvis ikke mer, det har han potensialet til.

Lenke til kommentar

Vi spilte jo hele fjoråret uten Torres og med de samme spissene som nå + Bellamy som knapt scoret. Likevel tok vi tredjeplass i PL (som faktisk ser ut til å bli bedre enn i år) og gikk til finalen i Champions League. Så ja ... det var jo en kanonpåstand.

Men så klart, Torres er gull. Men man må jo bare småflire av hykleriet - når vi ikke hadde en spiss som scoret mange mål var det forferdelig, og når vi har en spiss som scorer mange mål er det også forferdelig. :) Ingen tvil om at Torres har stor betydning for laget, men avhengige av ham er vi ikke. Andre hadde scoret en del mål om han ikke hadde vært i laget, men klart at vi også drar stor nytte av å ha en av Europas beste spisser på laget, han bøtter jo inn mål.

Lenke til kommentar
Dere er vel like avhengige av Ronaldo :)

No way. Vi klarer oss bedre uten Ronaldo, enn dere gjør uten Torres. Selvsagt er han en veldig viktig spiller, men vi har andre kvalitets kanter og andre matchvinnere. Liverpool har "bare" Torres og Gerrard og alle vet at sistnevnte ikke klarer seg med byrden helt aleine. Så, nei - vi er ikke like avhengige av Ronaldo som dere er av Torres. Ser jo hvor mange andre en disse to som putter for dere...

Alle sa det samme om Van Nistelrooy også, men United er en offensiv enhet hvor det alltids finnes matchvinnere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...