Limbeck Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 De tre på toppen har hatt ganske jevnt med skader denne sesongen synest jeg Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Om dere ikke skjønte at vi ligger 1 poeng bak med 1 kamp mindre spilt og det så og si er top of the league så ta dere en banan. Så du United's kamp i går? Og husker du United's elendige kamper mot Bolton, City og Hammers? Jeg husker de ihvertfall godt, og er slett ikke sikker på at United er ferdig med tapene denne sesongen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kampen vår i går var da bra nok den Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jada, United rundspilte pompey, men det endte nå likevel med et sviende tap Og denne helgen viser at alt kan skje og at ingenting er sikkert i fotball. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ingen skinn skal selges osv Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Om dere ikke skjønte at vi ligger 1 poeng bak med 1 kamp mindre spilt og det så og si er top of the league så ta dere en banan. Så du United's kamp i går? Og husker du United's elendige kamper mot Bolton, City og Hammers? Jeg husker de ihvertfall godt, og er slett ikke sikker på at United er ferdig med tapene denne sesongen. Du som tydeligvis ikke så den. Jeg fnyser av den kommentaren der, viser jo bare hvor lite kunnskap du har om spillet fotball. - Vi hadde veldig mange større muligheter til å score Tevez, Carrick, Ronaldo for bare å nevne de tre som hadde klare målsjangser. - Snytt for straffe - Totalt kontroll på kampen bortsett fra i et øyeblikk. Vet ikke hvilken planet du er på, men Man United spilte faktisk bra. At vi er ferdig med tapene kan faktisk meget godt være, at vi dog mister poeng vil nok hende. Arsenal og Chelsea vil ikke gå av banen i resterende kamper med fullpott i hver eneste kamp heller. Så nå får du Tomtruck slutte se Man United kamper mens du sysseler med andre ting, jeg så alle 94 minuttene av kampen uten toalett besøk, oversikten min er komplett. Endret 9. mars 2008 av Cape Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Seff, spilte vi best. Vi kontrollerte kampen helt til PIG ble utvist. Det ødela kampen. Men vi skulle også ha vært mere effektive foran mål, vi hadde store muligheter som Carrick sin. Det er nesten utrolig at han greide å bomme der. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Om dere ikke skjønte at vi ligger 1 poeng bak med 1 kamp mindre spilt og det så og si er top of the league så ta dere en banan. Så du United's kamp i går? Og husker du United's elendige kamper mot Bolton, City og Hammers? Jeg husker de ihvertfall godt, og er slett ikke sikker på at United er ferdig med tapene denne sesongen. Du som tydeligvis ikke så den. Jeg fnyser av den kommentaren der, viser jo bare hvor lite kunnskap du har om spillet fotball. - Vi hadde veldig mange større muligheter til å score Tevez, Carrick, Ronaldo for bare å nevne de tre som hadde klare målsjangser. - Snytt for straffe - Totalt kontroll på kampen bortsett fra i et øyeblikk. Vet ikke hvilken planet du er på, men Man United spilte faktisk bra. At vi er ferdig med tapene kan faktisk meget godt være, at vi dog mister poeng vil nok hende. Arsenal og Chelsea vil ikke gå av banen i resterende kamper med fullpott i hver eneste kamp heller. Så nå får du Tomtruck slutte se Man United kamper mens du sysseler med andre ting, jeg så alle 94 minuttene av kampen uten toalett besøk, oversikten min er komplett. Så så rolig nå Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Altså, vi kontrollerte kampen og hadde alt spillet og alt det der. MEN, et lag som ikke putter på såpass mange klare målsjangser har ikke gjort en bra kamp. Kristus, vi er da ikke Liverpool-supportere, vi klarer å kritisere laget vårt når det er fortjent. Endret 9. mars 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Altså, vi kontrollerte kampen og hadde alt spillet og alt det der. MEN, et lag som ikke putter på såpass mange klare målsjangser har ikke gjort en bra kamp. Kristus, vi er da ikke Liverpool-supportere, vi klarer å kritisere laget vårt når det er fortjent. Noen ganger har man marginene på sin side, andre ganger har man det ikke. Jeg vil ikke si at vi spilte dårlig fordi vi ikke klarte utbytte de målsjangsene vi kom frem til. Dette har ingenting med at vi ikke klarer kritisere å gjøre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Altså, vi kontrollerte kampen og hadde alt spillet og alt det der. MEN, et lag som ikke putter på såpass mange klare målsjangser har ikke gjort en bra kamp. Kristus, vi er da ikke Liverpool-supportere, vi klarer å kritisere laget vårt når det er fortjent. Det hadde vert verre om vi ikke hadde styrt kampen og skapt sjangsene. Jeg synest vi gjorde en god kamp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Absolutt gjorde vi en god kamp, men vi var ikke gode nok foran mål Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Vel 0-1. Driter i om vi spilte bra egentlig. Spilte ikke godt nok. "Vi tapte, men spilte godt" holdningen er livsfarlig. Rooney spesielt syns jeg er skuffende, må virkelig få til berøringer å bli mer giftig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ordet uflaks og dommerjævel skal også være med. Vel 0-1. Driter i om vi spilte bra egentlig. Spilte ikke godt nok. "Vi tapte, men spilte godt" holdningen er livsfarlig. Synest du det? synest man blir stormannsgal av å ikke ha den holdningen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ordet uflaks og dommerjævel skal også være med. Vel 0-1. Driter i om vi spilte bra egentlig. Spilte ikke godt nok. "Vi tapte, men spilte godt" holdningen er livsfarlig. Synest du det? synest man blir stormannsgal av å ikke ha den holdningen. Man skal ikke rettferdigjøre et resultat som ikke er godt nok med at man prøvde. Det leder til likegyldighet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Man skal også godta andre resultater enn seier. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Fikk ikke sett noen av kampene nede i Østerrike, jævlene viste ikke en dritt. Fikk heldigvis med meg oppdateringer både fra mor og kompiser her hjemme. Kjipt med tapet i går, men det er ligaen som teller. Flott å se at Arsenal fortsetter den gode poengfangsten i ligaen for tiden, liker det jeg ser, morsomt med avansement i CL også. Im back, motherfuckers. Vet at dere har savnet meg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Fint å ha deg tilbake NightKeeper, Håper du koste deg nedi Østerrike. Endret 9. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Man skal også godta andre resultater enn seier. Hvorfor? Man skal være forberedt på tap, men man trenger ikke akseptere at det skjer. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Fikk ikke sett noen av kampene nede i Østerrike, jævlene viste ikke en dritt. Fikk heldigvis med meg oppdateringer både fra mor og kompiser her hjemme. Kjipt med tapet i går, men det er ligaen som teller. Flott å se at Arsenal fortsetter den gode poengfangsten i ligaen for tiden, liker det jeg ser, morsomt med avansement i CL også. Im back, motherfuckers. Vet at dere har savnet meg har savnet deg og inleggene dine ja ting har vert litt tafatt etter du dro ALDRI forlat oss igjen Endret 9. mars 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå