Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-SAF i hardt ver

jaja, dette var det første jeg tenkte etter at det ikke ble dømt straffe

Kan ikke si det er mye ytringsfrihet i fotball.

Selv med bind forran øynene kunne folk se at dommeren ikke hadde sin beste dag på jobb.

Rett og slett latterlig at ikke dommerne skal kunne få kritikk.

Deilig å sjå Arsenal gå på nok et poengtap.

Lenke til kommentar
Tusen takk Wigan, takk :) Hvis vi vinner mot Derby, så Chelsea vinner over Arsenal så tør jeg nesten å påstå at vi er ganske nærme PL gullet.

Da er plutselig Chelsea de mest farlige, og vi skal på brua. Uavgjort er et minst like godt resultat. Vi har en god sjangse til å ta Arsenal hjemme.

Merkelig helg dette. Facupen er snudd på hodet. et PL lag igjen og det er Pompey som nå har en kjempesjangse til å vinne. Tenk dere hvordan fansen og spillerene for den klubben har det nå.

Jeg elsker fa-cupen, men det er ikke tvil om at hvis vi skulle ut av en konkuranse så er det bra det er den. Måten vi tapte på er dødens frustrerende, men når vi er udyktige, uheldige og dommeren i mot oss så kan sånne ting skje.

Arsenal er innen rekkevidde. Vi er i kvartfinalen i CL. Vi har en fair sjangse til å vinne begge. Dog jeg sier ikke at vi kommer til å vinne. Men vi er med.

Lenke til kommentar
-SAF i hardt ver

jaja, dette var det første jeg tenkte etter at det ikke ble dømt straffe

Kan ikke si det er mye ytringsfrihet i fotball.

Selv med bind forran øynene kunne folk se at dommeren ikke hadde sin beste dag på jobb.

Rett og slett latterlig at ikke dommerne skal kunne få kritikk.

Deilig å sjå Arsenal gå på nok et poengtap.

FA hadde forsvart dommerene sine om de hadde voldtatt Ronaldo. Jævler, hele gjengen. Dommeren er der for å gjøre en jobb og da kan de tåle å høre det når de feiler. Alle andre får høre det når de feiler innen fotball. Håper FA gutta får blærekatarr

Om dere ikke skjønte at vi ligger 1 poeng bak med 1 kamp mindre spilt og det så og si er top of the league så ta dere en banan.

1: Skyt bjørn

2: Selg skinn.

Viltig at det er i den rekkefølgen.

Lenke til kommentar

[offtopic] Jeg har googlet i rundt 1 time snart og det går bananas for meg akkurat nå. Så jeg lurte på om; hvilke lag spilte Portugal sitt nasjonal lag mot for litt siden? Har et bilde av kampen:

2laez2g.jpg

Takk på forhånd. :) [/offtopic]

EDIT: Studerte logoen og fant ut at det var Armenia. Sorry spam. (Greier ikke å slette post)

Back to topic. ;)

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

...

Edit: Greit Limbeck, du fant det ut selv.

Med en seier mot Derby kan det virkelig være noe stort på gang, men årets utgave av PL vil nok ikke avgjøres før i mai. Virkelig en spennende sesong, men hvis vi klarer oss uten skader må vil vel se på oss selv som favoritter.

Endret av Kiman™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...