RyanReynolds Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det er så bra! Wigan!! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 HAH! Jess! Nydelig! Presset er for stort for jyplingene fra hovedstaden. Dette er bra, men det er laangt igjen. Vi har det tøffeste programmet av de fire beste. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 -SAF i hardt ver jaja, dette var det første jeg tenkte etter at det ikke ble dømt straffe Kan ikke si det er mye ytringsfrihet i fotball. Selv med bind forran øynene kunne folk se at dommeren ikke hadde sin beste dag på jobb. Rett og slett latterlig at ikke dommerne skal kunne få kritikk. Deilig å sjå Arsenal gå på nok et poengtap. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nei? Manucho putta for Panathinaikos. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Nei? Om vi nå bare klarer å kjempe inn en seier mot Derby... Endret 9. mars 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Top of the league ;p Hæh? Ikke enda ihvertfall Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nei? Om vi nå bare klarer å kjempe inn en seier mot Derby... Da vil vi ihvertfall bare være top of the league i maks 30 min. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Om dere ikke skjønte at vi ligger 1 poeng bak med 1 kamp mindre spilt og det så og si er top of the league så ta dere en banan. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Tusen takk Wigan, takk Hvis vi vinner mot Derby, så Chelsea vinner over Arsenal så tør jeg nesten å påstå at vi er ganske nærme PL gullet. Da er plutselig Chelsea de mest farlige, og vi skal på brua. Uavgjort er et minst like godt resultat. Vi har en god sjangse til å ta Arsenal hjemme. Merkelig helg dette. Facupen er snudd på hodet. et PL lag igjen og det er Pompey som nå har en kjempesjangse til å vinne. Tenk dere hvordan fansen og spillerene for den klubben har det nå. Jeg elsker fa-cupen, men det er ikke tvil om at hvis vi skulle ut av en konkuranse så er det bra det er den. Måten vi tapte på er dødens frustrerende, men når vi er udyktige, uheldige og dommeren i mot oss så kan sånne ting skje. Arsenal er innen rekkevidde. Vi er i kvartfinalen i CL. Vi har en fair sjangse til å vinne begge. Dog jeg sier ikke at vi kommer til å vinne. Men vi er med. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 -SAF i hardt ver jaja, dette var det første jeg tenkte etter at det ikke ble dømt straffe Kan ikke si det er mye ytringsfrihet i fotball. Selv med bind forran øynene kunne folk se at dommeren ikke hadde sin beste dag på jobb. Rett og slett latterlig at ikke dommerne skal kunne få kritikk. Deilig å sjå Arsenal gå på nok et poengtap. FA hadde forsvart dommerene sine om de hadde voldtatt Ronaldo. Jævler, hele gjengen. Dommeren er der for å gjøre en jobb og da kan de tåle å høre det når de feiler. Alle andre får høre det når de feiler innen fotball. Håper FA gutta får blærekatarr Om dere ikke skjønte at vi ligger 1 poeng bak med 1 kamp mindre spilt og det så og si er top of the league så ta dere en banan. 1: Skyt bjørn 2: Selg skinn. Viltig at det er i den rekkefølgen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Om dere ikke skjønte at vi ligger 1 poeng bak med 1 kamp mindre spilt og det så og si er top of the league så ta dere en banan. Og hva skal det bety? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Konge at Arsenal Roter bort poeng mot Wigan. Nå er det helt opp til oss. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Desuten er vel Arsenal 2 poeng foran. Endret 9. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Om dere ikke skjønte at vi ligger 1 poeng bak med 1 kamp mindre spilt og det så og si er top of the league så ta dere en banan. Og hva skal det bety? hehehehe, følte du deg truffet? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) [offtopic] Jeg har googlet i rundt 1 time snart og det går bananas for meg akkurat nå. Så jeg lurte på om; hvilke lag spilte Portugal sitt nasjonal lag mot for litt siden? Har et bilde av kampen: Takk på forhånd. [/offtopic] EDIT: Studerte logoen og fant ut at det var Armenia. Sorry spam. (Greier ikke å slette post) Back to topic. Endret 9. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Dette blir spennende. Håper bare VDS blir frisk i tide. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Edit: Glem det Endret 9. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) ... Edit: Greit Limbeck, du fant det ut selv. Med en seier mot Derby kan det virkelig være noe stort på gang, men årets utgave av PL vil nok ikke avgjøres før i mai. Virkelig en spennende sesong, men hvis vi klarer oss uten skader må vil vel se på oss selv som favoritter. Endret 9. mars 2008 av Kiman™ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Vel det er jo tydelig at vi ikke unngår skader når VDS nettopp ble skadet. Håper han er tilbake snart nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå