Manx Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg vet ikke om det er nevnt? Men Saha ute i 3-4 uker pga skade på oppvarminga i går. Er det mulig? Faen, han er jo skadet hele tiden. Nei, nå har tålmodigheten min sprekket, men han er jo en bra spiss i form. Bare synd at han er skadet mere enn han spiller. Saha skadet igjen, nei du dæven. Saha er jeg ganske sikker på forsvinner til sommeren, kan ikke ha en spiss som ikke klarer å holde seg skade fri mer enn et kvarter av gangen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Nei,tror nok at han forsvinner eg også. Tror ikke han er så uheldig som det der...han er jo skadet støtt......Ikke at han gjør det med vilje men... Edit: 2000 posts Endret 9. mars 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Blir vel Heaton eller Foster i mål mot Derby. Et gjensyn med Foster hadde ikke skadet. Han er selvfølgelig ikke i den beste kampformen akkurat nå, men vi skal bare spille mot Derby. Tomasz Kuszczak må stå over én kamp. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Noen som har link til noen andre dokumentarer eller lignende om United/en spiller på united/etc a la den som ble postet om Ronaldo? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg håper Foster står, og O'Shea på benken. Tror nok Foster kan være grei nok. Derby er vel ikke det sterkeste laget å møte, så tror det er greit at Foster står. PIG får også kun en kamps karantene tror jeg. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Noen som har link til noen andre dokumentarer eller lignende om United/en spiller på united/etc a la den som ble postet om Ronaldo? Inside Wayne Rooney Part 1 Part 2 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Thank you, thank you, thank you. Bare kjør på hvis noen har flere. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Haha, Cardiff slår/slo Boro. Det er vel ingen PL lag igjen utenom Pompey igjen i FA cupen Endret 9. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ronaldo skifter spillerstil? Håper at han ikke gjør det. Show for publikum, haugevis av mål og straffer for, hvis dommerne ikke er så sløkket som mot Pompey. Risikofylt er det selvom. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg skjønner godt at han tenker på å skifte spillestil når dommere ikke beskytter verdensklassespillere, men han må innse at forsvarere også har "ferdigheter" Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 -SAF i hardt ver jaja, dette var det første jeg tenkte etter at det ikke ble dømt straffe Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Håper Wigan klarer å holde på dette resultatet, men kjenner jeg Arsenal rett så scorer de om ikke så kjempe lenge.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Sitter og ser kampen, Arsenal virker veldig taffe. Særlig offensivt. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Arsenal putter mellom 85min og kampslutt. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Da er vi foran hvis vi vinner mot Derby. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jadda! 0-0! Nå er det helt opp til oss selv! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Tusen takk Wigan, takk Hvis vi vinner mot Derby, så Chelsea vinner over Arsenal så tør jeg nesten å påstå at vi er ganske nærme PL gullet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ser meget bra ut. Arsenal fortsetter å slite, også mot bunnlagene. de har en downs nå og det passer oss finfint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå