Camron Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 1 - 0 SAHA! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Er så deilig det her. MEN CHELSEA HAR HATT 3 ALBUER HITTIL. Det bør slås ned på med røde kort. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 I alle hodeduellene så er det en albue fra chelsea spillerne.., STYGGT! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Vidic har ihvertfall fått gjennomgå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 kremtkremt 1-1 nå gitt Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 1 - 1 Fornøyd. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 1 - 1 Ikke fornøyd, vi hadde ledelsen, og marginer gjorde at vi ikke scoret flere mål. Chelsea hadde etter min mening ikke like mange store sjanser. ARG Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Greit resultat, egentlig så er det rett at det ble poengdeling, begge lag fortjente poeng. ManU var klart best i 1. omgang, og chelsea klart best i andre. Var en bra kamp, med mye god jobbing fra begge lag. I tillegg så vil jeg si at carrick i dag virkelig viste at han er plassen verdig hos United. Han la hjerte og sjel inn i denne kampen. Godt gjort! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 1-1 er mye bedre enn tap, men jeg hadde selvfølgelig helst sett at vi hadde vunnet. Fremdeles tabelltopp, og det er det som gjelder. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 grei kamp, kamp igjen på onsdag som manu skal/må vinne for å holde tabelltoppen. Carrick og C. Ronaldo Banens beste synes jeg, Beste i dag synens jeg var carrick. Vidic fikk 3 albuer i ansiktet, dommerene må slå hardere på det. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Synes faktisk Vidic var banens beste jeg. Ingen tabber, bunnsolid og vant alt i lufta. Carrick og Ronaldo var gode de og, mye veldig fine pasninger av Carrick. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Ronaldo herja! Fyfaen så kjapp han egentlig er! Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Han er kjapp ja, skulle bare vært en annen venstreback, Ashley Cole klarte dessverre å holde følge i store deler av kampen :S Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Han er kjapp ja, skulle bare vært en annen venstreback, Ashley Cole klarte dessverre å holde følge i store deler av kampen :S 7366121[/snapback] Det er vi vel vant til? At Cole har kontroll på Ronaldo. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Han er kjapp ja, skulle bare vært en annen venstreback, Ashley Cole klarte dessverre å holde følge i store deler av kampen :S 7366121[/snapback] Det er vi vel vant til? At Cole har kontroll på Ronaldo. 7367697[/snapback] http://youtube.com/watch?v=r4gOegmjEXI Jepp... Ronaldo kom jo seg forbi Cole og gjengen "hele tiden" igår, synd han fikk så lite hjelp fra medspillerne. Endret 27. november 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Nå må dere slutte å skryte Ronaldo opp i skyene da! Synes han var god, men at han ikke fikk hjelp av medspillerne sine er å dra det litt langt. Jeg synes Vidic spilte en god kamp, sammen med mange andre: Giggs, Gary N, Carrick, Rio, Heinze, Saha. Kan ikke se at Ronaldo spiller en bedre kamp en mange av disse. Synes faktisk Cole hadde god kontroll på Ronaldo. Synd det ble 1-1, men vi er fortsatt i tet. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Nå må dere slutte å skryte Ronaldo opp i skyene da! Synes han var god, men at han ikke fikk hjelp av medspillerne sine er å dra det litt langt. Jeg synes Vidic spilte en god kamp, sammen med mange andre: Giggs, Gary N, Carrick, Rio, Heinze, Saha. Kan ikke se at Ronaldo spiller en bedre kamp en mange av disse. Synes faktisk Cole hadde god kontroll på Ronaldo. Synd det ble 1-1, men vi er fortsatt i tet. 7369707[/snapback] Jeg synes Vidic var best, men C.R. gjorde en god kamp. Han mistet veldig sjelden ballen hvis han gjorde det, skaffet mange frispark og hadde noen flotte finesser. I forhold til formen han er i var det jo ingen enorm kamp av han, men han spilte bra. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Nå må dere slutte å skryte Ronaldo opp i skyene da! Synes han var god, men at han ikke fikk hjelp av medspillerne sine er å dra det litt langt. Jeg synes Vidic spilte en god kamp, sammen med mange andre: Giggs, Gary N, Carrick, Rio, Heinze, Saha. Kan ikke se at Ronaldo spiller en bedre kamp en mange av disse. Synes faktisk Cole hadde god kontroll på Ronaldo. Synd det ble 1-1, men vi er fortsatt i tet. 7369707[/snapback] Ronaldo var vel en av banens beste i dag, carrick syns jeg var best. Med pasninger,taklinger, og jobbinga. Syns ikke vidic var så god som jeg har sett han, men ja på topp 5 var han på banens beste. Det er ikke å dra i langt at Ronaldo ikke fikk hjelp av medspillere, det er sant å faktisk, når han er på løp så følger ingen united spillere med og osv. Ronaldo kan bli en av verdens beste snart, den formen han er i nå er fabelaktig.. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Helt enig med hva Raste sier! Ronaldo kom da forbi Cole ett par ganger Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Så se Ronaldo på tv og virkeligheten, det er unik ass!! Se han drible og fintene sine Live, jeg får gåsehud av å se på (selv fra rad 30). 1-1 var grei resultat, synd bare at united ikke tok 3 poeng for min skyld, for at jeg var tilstede og for at jeg fylte år den dagen. Det med ronaldo ikke får støtte når han løper, spørsmålet er om det er noen spillere som klarer å holde opp farta med han? hehe... nei han er rask ass! stemmingen på old trafford var bra, men det sies at Celtic supporter er 5 ganger bedre, så jeg lurer hvordan det er å være der. legger med et bilde, jeg. ANBEFALER dere å ta en tur på Old Trafford... Det er virkelig minne for livet. Endret 27. november 2006 av Ohny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå