archanios Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Lehmann må være den eneste keeperen som filmer Dida - need I say more? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Lehmann spesial: Syntes du synd på deg selv; Lehmann? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg vet ikke om det er nevnt? Men Saha ute i 3-4 uker pga skade på oppvarminga i går. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg vet ikke om det er nevnt? Men Saha ute i 3-4 uker pga skade på oppvarminga i går. Shock Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jeg vet ikke om det er nevnt? Men Saha ute i 3-4 uker pga skade på oppvarminga i går. I forkant av hvilken kamp? Tror ikke det er nevnt nei. EDIT: Så ikke at du skrev igår. Og siden vi er inne på skader, så ser vdS sin skade alvorlig ut. Og da kommer United til å ha store keeper problemer ettersom at vdS er ute med skade, imens Tomasz Kuszczak må sone karantene. Endret 9. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 United.no meinte PIG berre ville få 1 kamps karantene. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hørte eg Ferdinand :p Jeg hadde foretrukket O'Shea. Endret 9. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hørte eg Ferdinand :p Jeg hadde foretrukket O'Shea. Hva med å bruke Foster? Endret 9. mars 2008 av nikkoboss Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Tror nok at Foster må stå en kamp nå, selv om han såvidt er kommet tilbake, enten han eller Ben Amos Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Tror eg ville hatt Nani i mål eg...Hahah.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Vi snakker om utespillere i mål Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg vet ikke om det er nevnt? Men Saha ute i 3-4 uker pga skade på oppvarminga i går. Er det mulig? Faen, han er jo skadet hele tiden. Nei, nå har tålmodigheten min sprekket, men han er jo en bra spiss i form. Bare synd at han er skadet mere enn han spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ja? svarte nikkoboss noen poster tilbake. når jeg begynte å skrive så hadde min post blitt rett under, det var defor jeg ikke quota. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Faen Oshea er digg i den keeperdrakten ass Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Faen Oshea er digg i den keeperdrakten ass Haha, kjempe digg ! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg ble faktisk overrasket over Oshea den gangen der. Har alltid sett på han som litt "pinglete". Da han dro av seg drakta for å få på seg keeperdrakta var jeg solgt. Han er faen meg mann ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå