Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At Ronaldo griner, er at han elsker sporten. Ikke at han er baby. Herlig dokumentar forresten.

Noen som har sag at viss han griner så er han en unge?

Nei. Har jeg sagt det? Jeg syntes bare det var bra at han satte så mye sjel i fotballen.

Lenke til kommentar
Sikkert en følsom gutt da. Kanskje derfor han så ofte faller?

Og følsomme mennesker faller ofte de da eller??....Hjelpe meg det var en dårlig kommentar HyperaktiveKanin

Husk hva Rooney sa i dokumentaren. Det er de beste spillerene som får mest dritt.

Bryan Robsen var vel et unntak (så var han en perfekt gentleman også) Ellers er det Cantona, Backham, Keane, Ruud og nå Ronaldo.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Du utelater Giggs? er det med hennsikt? De beste spillerne får mest oppmerksomhet, derav får de mest dritt om de ikke klarer å oppføre seg.. Giggs, Bryan og Pelè, ryddige folk det der :)

Maradona, Cantona og Adriano, vel... ikke fullt så bra.

Klarer de å oppføre seg skikkelig slipper de å få slenkt så mye dritt etterseg. Ronaldo filmet noe sykt i noen sesonger, så det er ikke uten hennsikt at han har fått hørt det.

Lenke til kommentar

Vi kan ta med Giggs. Fått temmelig mye dritt fordi han "slo" eksdama si. Men bortsett fra det så er det litt vanskelig å ta Giggs.

Synest ikke Ronaldo har filmet noe serlig. Det er noen situasjoner men de fleste er ala straffesituasjonen i går. Ingen (bortsett fra kanksje noen Manchester United fans) klager på Baros.

Jeg synest for eksempel Nani er mye verre til å filme enn Ronaldo. Han har en veldig tendens til å spille skadet helt til dommeren har tatt en avgjørelse i situasjonen. Og jeg synest han har flere situasjoner denne sesongen til nå enn det Ronaldo har til sammen i Manchester United trøya. Men ingen tar han.

Lenke til kommentar
Vi kan ta med Giggs. Fått temmelig mye dritt fordi han "slo" eksdama si. Men bortsett fra det så er det litt vanskelig å ta Giggs.

Synest ikke Ronaldo har filmet noe serlig. Det er noen situasjoner men de fleste er ala straffesituasjonen i går. Ingen (bortsett fra kanksje noen Manchester United fans) klager på Baros.

Jeg synest for eksempel Nani er mye verre til å filme enn Ronaldo. Han har en veldig tendens til å spille skadet helt til dommeren har tatt en avgjørelse i situasjonen. Og jeg synest han har flere situasjoner denne sesongen til nå enn det Ronaldo har til sammen i Manchester United trøya. Men ingen tar han.

Sålenge Nani ikke kommer opp på Lehmann-nivå, er det ikke så ille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...