Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Joe Cole mente forøvrig at Everton var bedre en Liverpool Jeg er enig. Der tapte du deg litt i mine øyne. Ingen ved sine fulle fem kan ærlig mene at Everton er et bedre lag enn Liverpool - kanskje sett bort i fra Evertonians. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Joe Cole mente forøvrig at Everton var bedre en Liverpool Jeg er enig. Der tapte du deg litt i mine øyne. Ingen ved sine fulle fem kan ærlig mene at Everton er et bedre lag enn Liverpool - kanskje sett bort i fra Evertonians. Hvordan det? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Joe Cole mente forøvrig at Everton var bedre en Liverpool Jeg er enig. Der tapte du deg litt i mine øyne. Ingen ved sine fulle fem kan ærlig mene at Everton er et bedre lag enn Liverpool - kanskje sett bort i fra Evertonians. Nei det blir jo for dumt. Pool er jo til og med bedre enn United. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Haha, Chelsea ligger under Ikke at jeg bryr meg så mye lengre, men det er da litt morro. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Håper Barnsley går hele veien Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Everton spiller faktisk finere fotball enn Liverpool, imo. Men det er såklart min subjektive mening og den er nå muligens påvirket at laget jeg sammenligner dem med er Liverpool. På en slik dag, forbeholder jeg meg retten til å være litt bob-bob i mine kommentarer. Endret 8. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Ja, nå så. Det er også mere morro med Barnsley enn det var med Millwall som gikk til finalen uten å møte PL motstand. Barnsley har møtt motstand. Er heller ikke så mye i mot om Chelsea må ut i en omkamp. Ser også at City igjen tapte Endret 8. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Everton har noen klasse spillere i Andy Johnson, Arteta og Cahill! De spiller bedre fotball enn Liverpool etter min mening. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Cahill alene er jo morsommere å se på en hele laget til Liverpool. Elsker den spilleren Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Everton har noen klasse spillere i Andy Johnson, Arteta og Cahill! De spiller bedre fotball enn Liverpool etter min mening. For å ikke glemme Yakubu. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Eller Lescott og Fernandes Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Må nesten gratulere Barnsley med semifinale i cupen. Gøy at dei klara å slå chelski på en ellers svart dag for oss. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jepp. Også gøy at et middelmådig lag skal få hjem FAC! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Glemte en del der ja. Everton har jo 2 eks United og spillere i Neville [C] og Howard som forsatt holder et høyt nivå. Endret 8. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Skadde Arteta Kaptein og godgutt Neville og Tim Howard Hirr hirr Chelsea. Endret 8. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hahah, Chelsea er ute. Hipp hipp hurra Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Artig med Barnsley. United og Chelsea ut mot Pomey og Barnsely. Hadde du tippa det for en fin slant, ville du vært rik. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Husk at tidligere Manchester United keeper Luke Steele er i Barnsley Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ja han har jo storspelt i dei to fa-cup kampane han har spelt, og var vel den vikigaste grunnen til at Barnsley slo pool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå