Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke skrevet at vi vinner CL, men siden vi er et myemyemye bedre lag en Liverpool så finner jeg det langt mer sannsynlig at vi vinner fremfor dere.

Stikker å løfter litt jern, for å få ut yttligere litt frustrasjon.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CL blir tøft uansett hvem vi får. Vi har alle opplevd i dag at cup er cup og CL er også en cup. Håper på CL trofeet i år ettersom det er lenge siden vi tok det, men Premier League er fortsatt størst for meg. Jeg skjønner godt at alle Liverpool-supportere, Gerrard og de andre spillerne drømmer om å vinne PL. De har vunnet CL og vil ha PL. Vi har vunnet PL og vil ha CL, men for meg er fortsatt PL viktigst.

Det er bare å vente og se hvilken effekt dette har hatt i neste kamp og om VDS er tilbake eller om Foster (evt. O'shea ;)) må stå. Hva vil skje med disse trådene hvis Liverpool og Manchester United møtes i CL mon tro. Vi får se vi får se

Lenke til kommentar

Håper ikke Van der Sar's skade er så stor. Heldigvis for oss møter vi temmelig middelmådig motstand de neste tre kampene. (Derby, Bolton, Liverpool). I verste fall har vi også Villa-kampen som kan bli hard om cirka tre uker.

Lenke til kommentar
Håper ikke Van der Sar's skade er så stor. Heldigvis for oss møter vi temmelig middelmådig motstand de neste tre kampene. (Derby, Bolton, Liverpool). I verste fall har vi også Villa-kampen som kan bli hard om cirka tre uker.

Må eg hinte om hva som skjedde idag eller... :ermm:

Hva da? Et sykt tilfelle som kun skjer hvert skuddår?

Lenke til kommentar

Nå som skuffelsen har lagt seg en smule, så er jeg faktisk glad for at det ikke var et ligatap i det minste. Forøvrig så er det ikke så rart at det blir litt oppstyr når vi først taper, siden det er så sjelden. Liverpool gjengen er jo som kjent veldig godt kjent med følsen vi har i dag. Følsen av å være et tapende lag. Uff, glad jeg slipper å kjenne den bismaken gjennom en hel sesong :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Nå som skuffelsen har lagt seg en smule, så er jeg faktisk glad for at det ikke var et ligatap i det minste. Forøvrig så er det ikke så rart at det blir litt oppstyr når vi først taper, siden det er så sjelden. Liverpool gjengen er jo som kjent veldig godt kjent med følsen vi har i dag. Følsen av å være et tapende lag. Uff, glad jeg slipper å kjenne den bismaken gjennom en hel sesong :)

Du vet at Manchester Utd har tapt flere kamper enn Liverpool i PL i år ja?

Lenke til kommentar

Same shit suggah daddy. Poengtap. Nederlag. Kall det hva du vil.

Lenke til kommentar

Same shit suggah daddy. Poengtap. Nederlag. Kall det hva du vil.

kikk på tabellen og les av hvem som har flest poeng, mens du er i gang.

Bortsett fra 1 eller 2 trofeer de siste åra, så har dere ikke vunnet en dritt. Taperlag iforhold til de tre store lagene. Joe Cole mente forøvrig at Everton var bedre en Liverpool :) Jeg er enig.

Danielzu: Hvor står det at det er snakk om ligatap i spesifisert til årets sesong?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...