Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Møkkadommer. Du snakker om latterlig fyr. Hvor mange ganger skal Ronaldo bli taklet for at det skal bli straffe? Å kuz var faen ikke siste mann.

Uansett, ufattelig surt tap.

Er det ikke noen med åpenbar scoringsmulighet?

Ja er klar straffe uten tvil, men rødt kort er kun ved siste mann. Evt ved ren sabotasje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utrolig ufortjent. Ødela dagen min. :(

Samme her. Helgen gikk rett vest med den i fleisen.

Helgen min går rett vei :)

BLir ut på byen ikveld

Morro for deg da. Spess mtp at dere ikke vinner en dritt år, mens vi er med i to konkurranser (de viktigste) samt har community allerede. United spillte bedre i kampen mot Pompey en Liverpool har spillt på mange år.

Lenke til kommentar

Der vandret "The Treble" vekk, men alt vi må nå er å konsentrere oss om PL og CL. Vi er alle skuffet og vi rundspilte Porthsmouth, men til slutt må vi bare se at vi ikke klarte å putte våre straffer. Dommeren hjalp oss ikke, men det mener jeg at dommeren sjeldent gjør uansett. Straffen til Porthsmouth er jeg usikker på. Det ser strengt talt ut som om han snubler etter at han treffer PIG sitt fjes, men det var ikke et rødt kort, men det spørs om det hadde gjort noen forskjell om PIG eller Ferdinand var mellom stengene. Vi må legge dette bak oss og la være å snakke om dommeravgjørelser eller hvordan den og den skulle scoret der. Det er en trist dag for oss United - supportere og jeg tar det tungt. Jeg ser på FA - Cupen som en svært prestisjefull cup og setter den nesten like høyt som PL, men hvis vi får noe sølvtøy i år som jeg fortsatt har tro på skal vi alle være glade. Vi var ikke verdens beste i dag og det trenger vi å være i CL.

Jeg oppfordrer alle til å la være å kommentere de som bare er her for å provosere og vi bør jo skjønne det for mange United supportere har trollet i både Madrid og Pool sine tråder.

Lenke til kommentar
Nå må du roe deg ned litt The Game :)

Liverpool har ihvertfall verdighet til å vinne noe, noe som ikke Arsenal og Chelsea har.

Tenk at jeg sier det, men men. Det er min mening.

Roe meg ned? Og hva har verdighet med saken å gjøre?

Siden du sier at dem ikke vinner en dritt i år. Liverpool kan jo vinne CL. Men nå er CL nesten i boks for United...

Det jeg mente at du skulle roe deg ned var ment som iron, siden du sa at Liverpool ikke vant en dritt iår:P

Jeg bare sier at jeg ser heller Liverpool å holde PL pokalen enn Chelsea eller Arsenal.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Liverpool vinner ikke CL, enkelt å greit.

Så manchester vinner CL? Er det 100% sikkert? I boks faktisk, greit t jeg lagrer den til senere bruk The Game?

(var ikke cl-trofet i boks i fjor også hos dere? :p)

EDIT: FA-cupen var vel også i boks så vidt jeg hørte

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Men nå er CL nesten i boks for United...

Står der.

Skriver jaggu meg Manchester en gang til jeg, kan sikkert slå til med en ManU vis du vil :)

Lenke til kommentar

Du tok den åpenbart ikke. :)

Edit: Før eller senere ville dere jo få en eller annen enormt urettferdig kamp dere også, selv om det er enormt irriterende er det vel bedre at den kommer i FA-cupen enn i PL eller CL?

Endret av ugh!
Lenke til kommentar

Ikke la dere provosere og det er ikke noe vits å begynne på Liverpool angrep før alt er over. Vi har fortsatt Premier League og Champions League igjen og nå hevder vi oss forhåpentligvis der. Cinesque har postet et saklig innlegg og resten har vært usaklige, men what comes around goes around og nå får vi føle det fordi mange her har hengt i Anfieldtråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...