fakey Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 PIG får vel 3 kamper nå? Og VDS ut med lyskeskade. Hell yeah mafakka! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Foster er vell ute med langtidsskade? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Men, hvorfor kaller dere han PIG? Fordi han har et vanskelig etternavn, og fordi han er Polish International Goalkeeper. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Heaton er vel heller ikke klar? Eneste som gjenstår da er Foster som akkurat er tilbake fra langtidsskade. Lykken smiler til oss! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Foster er tilbake og jeg vil tro han tar plassen om Saar ikke blir spilleklar. Spilte reservekamp i midtuka. Jeg vil ihvertfall tro at dette setter en bråstopper for alle som vil ha Foster på lån. Oppi all elendigheten så er det nydelig timing av Foster Endret 8. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) PIG får vel 3 kamper nå? Og VDS ut med lyskeskade. Hell yeah mafakka! Faen, du smiler av det? Når du sa det, fikk jeg grøss. Hvor lenge er VDS ute? PIG får seff 3 kamper, som er regelen som er for direkte rødt ja. Endret 8. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Huff, spar deg for slikt. Selv om du kanskje ikke liker United, kan du vell diskutere litt mer saklig. Har egentlig ikke noe imot United, bare hadde lyst til å ta hevn ( ja jeg vet det er barnslig osv osv, men jeg har ikke noe bedre å gjøre akurat nå. Så på vegne av meg selv vil jeg beklage min oppførsel. Og selvfølgelig var var det en ufortjent seier, men sånn er livet, lover å ikke komme tilbake hit med mindre jeg skal diskutere saklig. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå roter du raste. Håper bare Sar's skade ikke er alvorlig, og at han kommer seg tilbake til neste helg. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Mener du jeg skal gå rundt å være sur for at den eneste keepern vi har de neste ukene er en keeper som er tilbake fra langtidsskade og har kun 60 min i en reservekamp hittil? Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Fortjent ledelse av Pompey der, de har kjempet hardt hele kampen. E DU DOM I HODE..????!! FY FAEN at de e mulig og sei noke sånn.. FY FAEN du e faen meg dom vi har kommet over han idioten for lenge sia Ikkje eg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det gjør jeg sikkert, er så forbannet og veit a faen hva jeg skriver:P Hva var det jeg rotet med? Beklager hvis jeg har gjort det. Men det er vel regelen for direkte rødt kort, tre kamper? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Selvfølgelig. Men såvidt jeg fikk med meg var det vel ikke Foster som fikk kortet? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Selvfølgelig. Men såvidt jeg fikk med meg var det vel ikke Foster som fikk kortet? Neinei Mente PIG seff Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det gjør jeg sikkert, er så forbannet og veit a faen hva jeg skriver:P Hva var det jeg rotet med? Beklager hvis jeg har gjort det. Men det er vel regelen for direkte rødt kort, tre kamper? jo men det er vanlig å gi keeperen som ble utvist karantene, ikke den som spilte i siste reservekamp Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er vel bare å få det ut av systemet, også er det godt å vite at vi står sterkere rustet til PL og CL kampene som kommer... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ser, til og med med Blå Chelsea øyne, lett at det ikke er rødt kort. Målet er med på videoen også forresten ( Advarsel for sårede ManU-fans, kan være tungt å se) http://101greatgoals.magnify.net/item/CB0B3N7TL2SXDCT5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå