Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foster er tilbake og jeg vil tro han tar plassen om Saar ikke blir spilleklar. Spilte reservekamp i midtuka.

Jeg vil ihvertfall tro at dette setter en bråstopper for alle som vil ha Foster på lån. Oppi all elendigheten så er det nydelig timing av Foster

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
PIG får vel 3 kamper nå? Og VDS ut med lyskeskade. Hell yeah mafakka! :D

Faen, du smiler av det?:p Når du sa det, fikk jeg grøss. Hvor lenge er VDS ute? PIG får seff 3 kamper, som er regelen som er for direkte rødt ja.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Huff, spar deg for slikt. Selv om du kanskje ikke liker United, kan du vell diskutere litt mer saklig.

Har egentlig ikke noe imot United, bare hadde lyst til å ta hevn ( ja jeg vet det er barnslig osv osv, men jeg har ikke noe bedre å gjøre akurat nå. Så på vegne av meg selv vil jeg beklage min oppførsel. Og selvfølgelig var var det en ufortjent seier, men sånn er livet, lover å ikke komme tilbake hit med mindre jeg skal diskutere saklig.

Lenke til kommentar
Det gjør jeg sikkert, er så forbannet og veit a faen hva jeg skriver:P Hva var det jeg rotet med? Beklager hvis jeg har gjort det. Men det er vel regelen for direkte rødt kort, tre kamper?

jo men det er vanlig å gi keeperen som ble utvist karantene, ikke den som spilte i siste reservekamp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...