Blax Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 HAHA slik er fotballen.. Til tider enormt urettferdig.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Straffen er grei. Polakken feller Baros. Selfølgelig hjelper kanskje baaros til litt. Men, som vi vet, har vi alle sett billigere straffere. Ja det er mulig dere ble snytt for straffe. Hvis dere tenker på situasjonen med Ronaldo. Men jeg tror alle dommere er litt obs på ronaldo innenfor 16metern. Siden han ofte har filmet seg til straffere. Og ja, Pompey var dyktige, kanskje heldige i de bakre rekker idag. Men jeg mener at James spilte en stor kamp. mulig banens beste. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg syntes det var en fortjent seier jeg. Herregud. Så mye drit som du lirer av deg i Madrid-tråden til raste, så kan du seriøst ikke være så idiot at du klarer å komme hit å snakke akkurat samme driten som raste gjorde? Du kan ikke klage på raste når du er like idiot selv. Til kampen: maks uflaks, men vi må nok bare komme oss over det så fort som mulig, og ta CL og PL. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Sier jeg å, Nani sugde også baller idag. Makan til feilpasninger! Men skal ikke skylde på han, han gjorde sitt best. Dette greier vi å komme over, ikke sant ? Må nok vente i noen timer til raseriet mitt er ute av kroppen. Endret 8. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Straffen er grei. Polakken feller Baros. Selfølgelig hjelper kanskje baaros til litt. Men, som vi vet, har vi alle sett billigere straffere. Ja det er mulig dere ble snytt for straffe. Hvis dere tenker på situasjonen med Ronaldo. Men jeg tror alle dommere er litt obs på ronaldo innenfor 16metern. Siden han ofte har filmet seg til straffere. Og ja, Pompey var dyktige, kanskje heldige i de bakre rekker idag. Men jeg mener at James spilte en stor kamp. mulig banens beste. dommeren ser på situasjonen, og fra den vinkelen kan han LETT se at han bryr seg kun om mannen, selv om han lett kunne tatt ballen...Ukonsekvent, med tanke på den situasjonen ved overgagen med ronaldo før i kampen... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Har sett reprisen nå. Og ja, det skulle kanskje vært straffe. Men, som sagt. Jeg tror dommere er litt skeptiske til å dømme straffere til ronaldo hvis de ikke er 100% sikker på at det er straffe. Tviler de, så dømmer nok de fleste imot ronaldo nå. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dette var frustrerende. Bortdømt. Uflaks. Tomasz burde unngått å bli utvist og straffen kan diskuteres. Største tabben synes jeg Anderson og Rooney gjør. Det er to angripere og to forsvarere og så går begge forsvarere på en angriper som er på vei bort fra mål. Det er en general tabbe. Eller kanskje tabben var at det var to offangsive spillere som ble igjen på cårneren. Vi skapte mye og rundtspilte Pompey. Tapte pga dommeren, uflaks, ieffektivitet og en stygg tabbe av Rooney og Anderson. Vel, Anderson og Rooney gjør jo en stor feil der selvfølgelig når begge går på ball. Anderson var først, Rooney kom etter, men allikevel kan vi ikke skylde på disse. Hvor er Evra, Rio, Vidic i den situasjonen der? Rooney og Andy er ikke forsvarsspillere og har ikke samme rutinen i slike situasjoner, derfor blir det feil å skylde på dem, når det er forsvarsspillerne som ikke gjorde jobben sin. Noen må være igjen på cårneren og de må kunne spille forsvar. Rio/Vidic/Evra/Brown er oppe på cårneren. Jeg ser på den som en stor tabbe og grunnen til at Baros kom alene. Det er guttefotball feil det der Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ja det er mulig dere ble snytt for straffe. Hvis dere tenker på situasjonen med Ronaldo. Men jeg tror alle dommere er litt obs på ronaldo innenfor 16metern. Siden han ofte har filmet seg til straffere. Hadde dommern vært obs på ronaldo, og fulgt mer med hadde han jo helt klart sett at det er en klar straffe, fordi noe annet er jo håpløst. Tror det er mer slik at når Ronaldo faller, snur dommeren seg bare vekk fordi de ikke _vil_ dømme i hans favør, pga tidligere hendelser. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå håper jeg troll holder seg unna og at United-supportere ikke lar seg provosere av folk som sier det var en fortjent seier. Det var ran på høylys dag og i det hele tatt en absurd opplevelse. Jeg sa like før målet at nå er det typisk om Pompey tar en Barnsley og sleiver inn seiersmålet. Slik ble det nesten. Skal ikke legge skjul på at jeg er fornøyd med resultatet, men jeg skjønner absolutt frustrasjonen som regjerer blant dere nå. Synd for dere med tap, men dere er - som Gray sa - fortsatt favoritter til PL og mer eller mindre også CL. Det er alltid kjipt å tape fotballkamper som man har i lomma hele tiden, men shit happens. Dere svelger denne. Edit: Og PIG skulle ikke vært utvist. Flott at det finnes sikkelig bra folk på forumet. Nå syntes jeg alle United fans skal gjengjelde tjenesten og ikke provosere i Pool tråden, dersom det skulle gå dårlig mot Magpies i dag. Kan ikke huske at jeg har sett en så ufortjent seier i hele mitt liv. Pompey spillte ræva fotball og Baros filmet til seg en straffe. At Rooney ligger som midtstopper er uakseptablet. Han bommer også som vanlig alene med keep. Bør få seg en liten skyllebøtte av SAF i dag. Ektremt skuffa og oppgitt over Rooney i dag. Skulle ha latt Tevez få spille i steden, da han er 100 ganger giftigere forran mål. Spillte bedre gjorde han også Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå håper jeg troll holder seg unna og at United-supportere ikke lar seg provosere av folk som sier det var en fortjent seier. Det var ran på høylys dag og i det hele tatt en absurd opplevelse. Jeg sa like før målet at nå er det typisk om Pompey tar en Barnsley og sleiver inn seiersmålet. Slik ble det nesten. Skal ikke legge skjul på at jeg er fornøyd med resultatet, men jeg skjønner absolutt frustrasjonen som regjerer blant dere nå. Synd for dere med tap, men dere er - som Gray sa - fortsatt favoritter til PL og mer eller mindre også CL. Det er alltid kjipt å tape fotballkamper som man har i lomma hele tiden, men shit happens. Dere svelger denne. Edit: Og PIG skulle ikke vært utvist. Danke schön mister, eineste fornuftige innlegget som er kommet her fra pool supportere. Hjalp på litt Støttes. Bra innlegg av wh1tey. Skal prøve å være like objektiv selv dersom Liverpool skulle være like uheldige en dag. Lenke til kommentar
jau-gb Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Men serr folkens! er dere med og forme en kult som kallest: VSHA (Vi som hater aktinson) er møte hver mandag nede i kjelleren til zaltmann. der skal vi kutte og skade oss selv for og få styrke til og drive med intens vodoo magi mot aktinson. og vi skal og sende skumle hate brev til han der det skal stå: Vi hvet hva du gjorde i går :O Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Har sett reprisen nå. Og ja, det skulle kanskje vært straffe. Men, som sagt. Jeg tror dommere er litt skeptiske til å dømme straffere til ronaldo hvis de ikke er 100% sikker på at det er straffe. Tviler de, så dømmer nok de fleste imot ronaldo nå. Er veldig enig der, akkurat det jeg sa i pausen til meg selv. Faen, er forbanna ennå på kampens vegne. RAN, ÅRETS RAN. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Enig at det er et ran. Men jeg syns ikke den slår lfc - barnsley =S Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Fortjent ledelse av Pompey der, de har kjempet hardt hele kampen. E DU DOM I HODE..????!! FY FAEN at de e mulig og sei noke sånn.. FY FAEN du e faen meg dom Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 PIG skal ihvertfall frikjennes. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Fortjent ledelse av Pompey der, de har kjempet hardt hele kampen. E DU DOM I HODE..????!! FY FAEN at de e mulig og sei noke sånn.. FY FAEN du e faen meg dom vi har kommet over han idioten for lenge sia Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 PIG skal ihvertfall frikjennes. Er også enig at det ikke skulle vært rødt kort. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 PIG skal ihvertfall frikjennes. PIG skal ikke ha noe skyld nei. Han syns jeg synd på hans vegne, han så ikke så veldig glad ut da han så at ballen havnet i mål forbi Rio. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Men, hvorfor kaller dere han PIG? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå