fakey Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg går og henger meg. Snakkes. Fakey, ikke skyld på Andy selv om han gjorde feil. Hvor klarer du å ta det fra at jeg skylder på Andy? Jeg ble rimelig pissed når han først ødelegger et mulig angrep med en møkkapasning, men istede for å jobbe opp ballen går han inn for å ta Portsmouth-spillern. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg syntes det var en fortjent seier jeg. Så du kampen? Hvis ikke så kan jeg annbefale deg å gå til en optiker. Du kan få fine priser på Brilleland. Men er det ikke lov til og si hva man mener da Raste? Jeg så kampen ja Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå håper jeg troll holder seg unna og at United-supportere ikke lar seg provosere av folk som sier det var en fortjent seier. Det var ran på høylys dag og i det hele tatt en absurd opplevelse. Jeg sa like før målet at nå er det typisk om Pompey tar en Barnsley og sleiver inn seiersmålet. Slik ble det nesten. Skal ikke legge skjul på at jeg er fornøyd med resultatet, men jeg skjønner absolutt frustrasjonen som regjerer blant dere nå. Synd for dere med tap, men dere er - som Gray sa - fortsatt favoritter til PL og mer eller mindre også CL. Det er alltid kjipt å tape fotballkamper som man har i lomma hele tiden, men shit happens. Dere svelger denne. Edit: Og PIG skulle ikke vært utvist. Danke schön mister, eineste fornuftige innlegget som er kommet her fra pool supportere. Hjalp på litt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Oppfordrer alle til å forholde seg saklig. Å si at det var en fortjent seier, uten å argumentere for det, er ikke spesielt saklig. Slikt oser det bare provosering av. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Aldersrabatt er det på Brilleland også. Fy faen for en drittkamp! Helvete! Dommeren må ha vært drita full, og United brenner jo flere hundreprosentsjanser. Faen asså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Den er fortjent med tanke på at Pompey satt sjansen sin, mens dere bare sløste Er litt rart å se united ha uflaks engang. Var nesten 110% sikker på at dere skulle score på overtid(som der bruker å gjøre) Gidder ikke nå. men visst jeg roter i sist US-blad så finner vi nok en statistikk som motsier deg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Vell, for å være helt erlig, fortjener denne tråden litt provosering. siden 20% av liverpool tråden er usaklige innlegg fra scum supportere. Men, ja dere tapte ufortjent. Men sånt skjer, fotball er fotball. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Dette var frustrerende. Bortdømt. Uflaks. Tomasz burde unngått å bli utvist og straffen kan diskuteres. Største tabben synes jeg Anderson og Rooney gjør. Det er to angripere og to forsvarere og så går begge forsvarere på en angriper som er på vei bort fra mål. Det er en general tabbe. Eller kanskje tabben var at det var to offangsive spillere som ble igjen på cårneren. Vi skapte mye og rundtspilte Pompey. Tapte pga dommeren, uflaks, ineffektivitet og en stygg tabbe av Rooney og Anderson. Endret 8. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er det ikke United som leder statistikken i PL over flest mål scoret etter 80. minutt? Eller er det Arsenal? Liverpool er vel på andre. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg mener å tro det er United ja. Tror jeg leste dette en plass tidligere idag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg syntes det var en fortjent seier jeg. Så du kampen? Hvis ikke så kan jeg annbefale deg å gå til en optiker. Du kan få fine priser på Brilleland. Men er det ikke lov til og si hva man mener da Raste? Jeg så kampen ja Jo, vis du har begrunnelse?! Tror ikke en synstest er så spesielt dyr hos Brilleland, koster vel 300 kr. Aktinson får suge ballene mine imorgen, jeg reiser fanken meg til han. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Vell, for å være helt erlig, fortjener denne tråden litt provosering. siden 20% av liverpool tråden er usaklige innlegg fra scum supportere. Det gjelder å vende det andre kinnet til. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Men for guds skyld da. Straffen er jo rimelig grei. Ikke nekt for at dere har sett MYE billigere straffere før. Slutt å skyld på dommeren. Dere hadde uflaks. thats it. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dette var frustrerende. Bortdømt. Uflaks. Tomasz burde unngått å bli utvist og straffen kan diskuteres. Største tabben synes jeg Anderson og Rooney gjør. Det er to angripere og to forsvarere og så går begge forsvarere på en angriper som er på vei bort fra mål. Det er en general tabbe. Eller kanskje tabben var at det var to offangsive spillere som ble igjen på cårneren. Vi skapte mye og rundtspilte Pompey. Tapte pga dommeren, uflaks, ieffektivitet og en stygg tabbe av Rooney og Anderson. Vel, Anderson og Rooney gjør jo en stor feil der selvfølgelig når begge går på ball. Anderson var først, Rooney kom etter, men allikevel kan vi ikke skylde på disse. Hvor er Evra, Rio, Vidic i den situasjonen der? Rooney og Andy er ikke forsvarsspillere og har ikke samme rutinen i slike situasjoner, derfor blir det feil å skylde på dem, når det er forsvarsspillerne som ikke gjorde jobben sin. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Fyfaen, helvetes ufortjent! * Snytt for straffe * 2 redninger på strek * Stolpeskudd * Flere like uttafor * Strengt rødt kort til Kuszczak DRITT! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 For det første så ble vi snytt for 1 eller 2 straffer. For det andre, så var det ikke rødt kort til PIG. Det var en/to mann bakerst, pluss at PIG ikke gjorde noe med henda. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Men for guds skyld da. Straffen er jo rimelig grei. Ikke nekt for at dere har sett MYE billigere straffere før. Slutt å skyld på dommeren. Dere hadde uflaks. thats it. Baros løper jo i PIG?? Vi ble snytt for straffe(kanskje 2 ganger), og pompey har reddet på streken minst 2 ganger, hukser ikke riktig nå.. Pompey har faen ikke hatt en avslutning på mål. EDIT: dommeren var så jæævla ukonsekvent! Endret 8. mars 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Dette var frustrerende. Bortdømt. Uflaks. Tomasz burde unngått å bli utvist og straffen kan diskuteres. Største tabben synes jeg Anderson og Rooney gjør. Det er to angripere og to forsvarere og så går begge forsvarere på en angriper som er på vei bort fra mål. Det er en general tabbe. Eller kanskje tabben var at det var to offangsive spillere som ble igjen på cårneren. Vi skapte mye og rundtspilte Pompey. Tapte pga dommeren, uflaks, ieffektivitet og en stygg tabbe av Rooney og Anderson. Vel, Anderson og Rooney gjør jo en stor feil der selvfølgelig når begge går på ball. Anderson var først, Rooney kom etter, men allikevel kan vi ikke skylde på disse. Hvor er Evra, Rio, Vidic i den situasjonen der? Rooney og Andy er ikke forsvarsspillere og har ikke samme rutinen i slike situasjoner, derfor blir det feil å skylde på dem, når det er forsvarsspillerne som ikke gjorde jobben sin. Ja, er fullstendig enig med deg. ALT det du sier. Brown skulle også vært i den situasjonen der... Endret 8. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jo, vis du har begrunnelse?! Tror ikke en synstest er så spesielt dyr hos Brilleland, koster vel 300 kr. Aktinson får suge ballene mine imorgen, jeg reiser fanken meg til han. Ok Manu utnyttet ikke sjangsene sine mens Portsmouth untnyttet sin. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jo, vis du har begrunnelse?! Tror ikke en synstest er så spesielt dyr hos Brilleland, koster vel 300 kr. Aktinson får suge ballene mine imorgen, jeg reiser fanken meg til han. Ok Manu utnyttet ikke sjangsene sine mens Portsmouth untnyttet sin. haha, slutt å skriv her..du er tåpelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå