Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjelper ikke stort å klage på at frisparket var filming når dere ikke greier å sette sjansene deres uansett da! Dere burde ha ledet, og dere burde ha vunnet med kjempesjanser og til og med straffespark på slutten, men det klarer dere altså ikke. Benfica er utrolig tøffe, så dere må passe dere nå altså!

7335231[/snapback]

Såklart kan man klage på det, vi hadde hatt minimum ett poeng hadde ikke han kødden filmet seg til frispark Sherlock...

Lenke til kommentar
Hvis han hadde plassert seg mer riktig jo.

7338925[/snapback]

Van der Sar står jo der han skal stå. Muren skal dekke nærmeste, og keeper skal stå mer mot lengste. Slik er det bare, og det er slik keepere plasserer seg. Dessverre er de som tar frisparkene så flinke til å putte hardt og godt plassert i nærmeste, noe som gjør det vanskelig for en keeper som plasserer seg slik regelboka sier.

Lenke til kommentar
Fy faans møkkadommer!! Det var aldri frispark!!

Når det er sagt, var det også en veldig billig straffe. Han holder armene foran ansiktet, som er lov. At han hopper frem er gult kort, men ikke straffe.. Skal gis nytt frispark, evt. trekke frisparket fram...

Faan ta saha!! Først er han skikkelig urutinert, og kikker på linjemann før han avslutter alene med keeper (det var forresten offside), SÅ bommer han på straffe..  :realmad:

Og når vi ligger under, og det er kun minutter igjen, hva gjør SAF? Jo, han setter inn to forsvarsspillere... Sagt det før, sier det igjen; Brenn SAF!!

*SINNA*

7333368[/snapback]

det var hele laget sin skyld at de tapte

7350190[/snapback]

ehh?

Lenke til kommentar

TAKK!! søndag er det bursdagen min også, så jeg kan egentlig få noe bedre bursdagsgave?

(kanskje, hvis Manu slår de blå, så blir det nok super fest etter kampen, men uansett... jeg tenker ikke mye på kampen nå, det er opplevelsen å være på selve Old Trafford og se gutta Live)

For de som har vært på Old Trafford før, Upper East, er det langt oppe? er det mulig å se noe, eller bare små mennesker?

Lenke til kommentar
TAKK!! søndag er det bursdagen min også, så jeg kan egentlig få noe bedre bursdagsgave?

(kanskje, hvis Manu slår de blå, så blir det nok super fest etter kampen, men uansett... jeg tenker ikke mye på kampen nå, det er opplevelsen å være på selve Old Trafford og se gutta Live)

For de som har vært på Old Trafford før, Upper East, er det langt oppe? er det mulig å se noe, eller bare små mennesker?

7350570[/snapback]

*misunne* Du har tilfeldigvis ikke en ekstra billet til meg da? :innocent: Ta bilder å legg de på forumet når du kommer hjem da!!

Grattis btw

Lenke til kommentar

Når det er sagt, var det også en veldig billig straffe. Han holder armene foran ansiktet, som er lov. At han hopper frem er gult kort, men ikke straffe.. Skal gis nytt frispark, evt. trekke frisparket fram...

Faan ta saha!! Først er han skikkelig urutinert, og kikker på linjemann før han avslutter alene med keeper (det var forresten offside), SÅ bommer han på straffe..  :realmad:

Og når vi ligger under, og det er kun minutter igjen, hva gjør SAF? Jo, han setter inn to forsvarsspillere... Sagt det før, sier det igjen; Brenn SAF!!

*SINNA*

7333368[/snapback]

Hva faen lær deg fotball, det var hele laget sin skyld at de tapte, at dem ikke scorte på sjansene. Og Sir Alex Ferguson er en veldig god trener, ikke skyld på han, han tar kanskje noen feilvurderinger noen ganger ja men sånn er fotball. Og du Brenn Langt oppi Helvete med deg medgangssupporter. Alle kan bli syndebukk engang i livet, så Saha ble det denne gang ,Men støtt han selv om han skulle ha scort på straffa kanskje, eller Kunne Sir alex ferguson brukt Rooney eller Ronaldo som er straffe taker ¨på Portugal. Men STØTT UNITED 110 % HVER KAMP :)

7350190[/snapback]

Hørte jeg hormoner? Herregud, ro deg ned a!!

Hele laget sin skyld? Saha har en kjempesjanse, er alene med keeper, og bommer. Så misser han på straffespark.. Jo jeg vil kalle han en liten syndebukk.. Med den ukelønna han har, bør man nesten kunne kreve at han i det minste putter en straffe!! Men han har unnskyldt seg til fans og medspillere, så det er greit...

Lenke til kommentar

7350570[/snapback]

Upper East er vel oppe på den ene kortsida om jeg ikke tar feil. Neida du skal vel se godt der :thumbup:

Lenke til kommentar

*SINNA*

7333368[/snapback]

Hva faen lær deg fotball, det var hele laget sin skyld at de tapte, at dem ikke scorte på sjansene. Og Sir Alex Ferguson er en veldig god trener, ikke skyld på han, han tar kanskje noen feilvurderinger noen ganger ja men sånn er fotball. Og du Brenn Langt oppi Helvete med deg medgangssupporter. Alle kan bli syndebukk engang i livet, så Saha ble det denne gang ,Men støtt han selv om han skulle ha scort på straffa kanskje, eller Kunne Sir alex ferguson brukt Rooney eller Ronaldo som er straffe taker ¨på Portugal. Men STØTT UNITED 110 % HVER KAMP :)

7350190[/snapback]

Hørte jeg hormoner? Herregud, ro deg ned a!!

Hele laget sin skyld? Saha har en kjempesjanse, er alene med keeper, og bommer. Så misser han på straffespark.. Jo jeg vil kalle han en liten syndebukk.. Med den ukelønna han har, bør man nesten kunne kreve at han i det minste putter en straffe!! Men han har unnskyldt seg til fans og medspillere, så det er greit...

7350715[/snapback]

Han har puttet noen på straffer, og alle kan bomme, Det er jo laget sin skyld som giggs sa, på united.no pga sjanser og spill..Vis man er manu supporter og sier brennt il helvette Sir alex, så da er man ikke mye supporter.

STØTT UNITED 110% PÅ SØNDAG :):love:

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...