Sameboe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 FY faen, typisk....Tomas er en j***a sviker...hva skjedde egentlig Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ikke flere keepere heller nei. kødder du meg livet mitt?!?! faen meg første skuddet til pomepy, blir mål- Hvis ferdinand redder så skal jeg runke til i mårra Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) 0-1, en jevla idiot domer som dømer den kampen ja Endret 8. mars 2008 av Saiyaman Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 FY faen, typisk....Tomas er en j***a sviker...hva skjedde egentlig Hva faen? Sviker?! Herre gud altså. Tomas er jo ikke på mann engang, baros hopper jo i hodet hans og går i bakken. Faen meg uflaks, og nå skal det bli vanskelig altså. Men har troa, får vi et tidlig mål så klarer vi dette! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dette er så latterlig...eg spyr faen meg....FY FAEN!!!!!!!!!!!! EG DREPER NOEN SNART!!!!!!!! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) FY faen, typisk....Tomas er en j***a sviker...hva skjedde egentlig Ro an da. Sviker er han ikke. Han gjorde en feil, enkelt og greit. Er det MULIG Å HA SÅ FORBANNA MYE UFLAKS :S:S:S:S::S Endret 8. mars 2008 av Geir M Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Tragisk rett og slett. Snytt for straffe, Rooney alene med keeper, Tevez på returen, Carrick på åpent mål, Evra i stanga, Ronaldo 2 cm fra å putte og dermed straffe mot oss og rødt kort fordi Baros hopper inn i huet på PIG. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det var jo faen meg ikke straffe! satan Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Fortjent ledelse av Pompey der, de har kjempet hardt hele kampen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Gudene, dommerne og alt i mot oss i dag. 1-1 COME ON LADS!! Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Haha! Helt ufattelig. Det er jo helt utrolig. Denne dommeren skulle jo hatt skikkelig tilsnakk. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 For en skandale. Han dommeren er kjøpt og betalt herfra til månen. Ikke bare har vi uflaks nok for hele sesongen, på FØRSTE JÆVLA angrepet til Porthsmouth får de straffe. Horribelt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Synd dere ikke hadde O'Shea på banen! Han hadde nok reddetstraffesparket Lenke til kommentar
salomo Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Fortjent ledelse av Pompey der, de har kjempet hardt hele kampen. Drikk du maling idiot? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Litt Ronaldo magi nå da! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Fortjent ledelse av Pompey der, de har kjempet hardt hele kampen. Drikk du maling idiot? Han liker bare å provosere. Alle som er ved sine fulle fem vet at det bare er tull. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Evt mer Baros magi Gammle lfc spillere liker ikke sin gamle rival Og ikke for å nevne James. Fyren har stor spilt mot dere=) Syns også det er trist at dere klager på den straffen, Ronaldo har fått mye billigere straffere selv tidligere. Skal ikke forundre meg om han filmer seg til en straffe på overtid. Endret 8. mars 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Fortjent ledelse av Pompey der, de har kjempet hardt hele kampen. Drikk du maling idiot? Og Diarra skulle vært kasta av banen for lenge siden, for en tulling. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det hadde vært så mye enklere å svelge dersom vi bare sugde og tapte fortjent. Men det her er bare bittert. Satan for en jævla fittekamp. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 de er for stresa nå og gjør for mange feil så det blir nok tap idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå