Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje jeg er litt stormanns gal men Watford er en litt annen klubb med litt andre mål en det vi har for tiden. Han var god den sesongen de rykte opp, men slet litt da de var i PL. Han hadde jo sesongens tabbe den sesongen.

Noen gode kamper har han for England, men det er ikke tilfeldig at ingen av storklubbene har engelsk keeper. England har hatt et keeperproblem siden Seaman var god.

Ikke misforstå meg, jeg har en viss tro på han siden han er så ung. Men jeg ser på Tomasz som en betydelig bedre keeper til jeg ser Foster stå bra i en lengre periode på dette nivået.

Det er posetivt at han er engelsk da siden vi begynner å få farlig mange utlendinger.

Lenke til kommentar
Tenk at man utd skulle ha to verdensklasse keepere og en som er litt bak

Ikke for å tråkke noen på tærne, men jeg er sterkt uenig i at Foster fortjener betegnelsen "verdensklassekeeper". De eneste lagene i Premier League som har solide første- og andrevalg er i mine øyne Arsenal (Almunia, Lehmann) og Chelsea (Čech, Cudicini).

Van der Sar er knallgod, det er det ingen tvil om. :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Tenk at man utd skulle ha to verdensklasse keepere og en som er litt bak

Ikke for å tråkke noen på tærne, men jeg er sterkt uenig i at Foster fortjener betegnelsen "verdensklassekeeper". De eneste lagene i Premier League som har solide første- og andrevalg er i mine øyne Arsenal (Almunia, Lehmann) og Chelsea (Čech, Cudicini).

Van der Sar er knallgod, det er det ingen tvil om. :)

Jeg innrømmer at Cech & Cudicini er et bra første og andrevalg, men i mine øyne så er ikke Lehmann en klasse keeper lengre. Hvis vi tar vekk Foster, så er van der Sar/Kuszack(?) bedre en Almunia/Lehmann

Lenke til kommentar

Tja, Lehmann er kanskje ikke like god som han engang var, men han er fremdeles en solid andrekeeper. I motsetning til Kuszczak og Foster så har han vist over flere år at han duger som sisteskanse.

Dette minner litt om diskusjonen som foregår på diverse RBK-fora om at Jo Sondre Aas bør få mer spilletid på bekostning av Iversen og Konè. Dette kommer fra forumdeltakere som knapt har sett han spille.

Alt bunner ut i hvordan man vekter talent vs. rutine og sikre resultater.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Tja, Lehmann er kanskje ikke like god som han engang var, men han er fremdeles en solid andrekeeper. I motsetning til Kuszczak og Foster så har han vist over flere år at han duger som sisteskanse.

Dette minner litt om diskusjonen som foregår på diverse RBK-fora om at Jo Sondre Aas bør få mer spilletid på bekostning av Iversen og Konè. Dette kommer fra forumdeltakere som knapt har sett han spille.

Alt bunner ut i hvordan man vekter talent vs. rutine og sikre resultater.

Foster har vi jo da sett spille når han var på lån. Ikke etter skaden da, men likevel. Skjønner forøvrig ikke hva du ser i Almunia. Men jeg er enig i at Foster ikke er verdensklasse, det er ingen på hans alder. Rutine er alt i mål.

Lenke til kommentar

Håpar på 3-0, men cup er som alltid cup og Pompey vil nok gjere sitt beste for å stikke kjeppar i hjula for oss. Trur likevel at kvaliteten i laget, samt at vi spelar på OT fører til at vi får en grei seier. Håper både Hazza og Scholes får ein god kamp på midten.

Hadde også vore fint om Nani kunne fortsette på den måten han har i det siste, med mykje gode innlegg og temmelig effektivt spel, så kan heller Ron ta seg av fiksfakseriet.

Edit: Lykke til alle fans i alle fall.. ;)

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...