Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Såklart, jeg er ikke synsk.

Gadd ikke quote hele spådommen din men dere har noen vanskelige kamper nå snart. Aston Villa er jo gode for øyeblikket, Bolton spiller jo så grovt at de kan alltid skape problemer. Derby skal ikke være et problem, lets face it...dere burde knuse dem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Såklart, jeg er ikke synsk.

Gadd ikke quote hele spådommen din men dere har noen vanskelige kamper nå snart. Aston Villa er jo gode for øyeblikket, Bolton spiller jo så grovt at de kan alltid skape problemer. Derby skal ikke være et problem, lets face it...dere burde knuse dem

Aston Villa har vi et greit tak på, å de spiller en fotball som passer oss ganske bra. Bolton spiller skittent, eneste jeg er redd for.

Lenke til kommentar
Nå fant jeg ut at det blir en del billigere å bestille drakt på manutd.com. Spørsmålet er: Risikerer jeg å måtte betale toll når jeg handler fra England? ER det ikke slik at det ikke er toll på tøy? :hmm:

Goscinny ;)

Ikke toll på tøy? Hvor i all verden har du hørt det fra? :D Det er i alle fall ikke sant, vil jeg tro. Selvsagt må en betale toll på tøy også. Hvis du slipper toll blir det garantert billigere å bestille fra England, men oddsen for å slippe toll er dessverre lav. En kamerat av meg bestilte bortedrakten, pluss shorts og strømper fra manutd.com. Han slapp toll og det er ikke første gang.

Men ja, du risikerer å må betale toll hvis du handler fra England. Men du kan jo være heldig, eller en av de uheldige. Selv handler jeg en del fra unisport og bare én gang har jeg sluppet unna tollen.

Alt hadde vært så mye billigere hadde det ikke vært for den dumme tollen.

Lenke til kommentar
Ferguson gir seg:dontgetit:

Håper da virkelig ikke det, men på den annen side, så begynner han jo å bli eldre og det er kanskje på tide å gi stafeettpinnen videre.

SAF gir seg aldri. Han styrer skuta til han blir 150 år :yes:

Men IKKE gidd å diskuter sånnt da. (SAF legge opp) Blir så trist av det :cry:

Lenke til kommentar

Okay, da. Tøy er visst ikke tollfritt likevel. Blandet sikkert med bøker som er tollfritt og mva-fritt.

Det jeg skal kjøpe kommer på rett under 1000 kroner frakt inkludert. Da må jeg betale 107 kroner i toll --> 1107 kroner. SÅ er det mva på 25 % som beregnes ut ifra varens kostnad+frakt+toll --> 1384 totalt. Ikke søren om jeg vil sponse Kristin Halvorsen med alt det der! Ville saker!

Blir MUSCSB istedenfor, da, selv om de skal være treige. Fikk svar på mailen min i dag med medlemsnummer og svar på diverse andre spørsmål i dag. :)

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

MUSCSB er den norske United klubben?!

Jeg fikk trøya mi med påtrykk og PL merket, tok også egent navn der, fikk den etter 1 uke og noen dager. DVDene som jeg har bestilt gjennom der har tatt litt mindre enn 2 uker ca.

Jeg har ikke opplevd noe dårlig der, så like greit å bestille gjennom der :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Det er united.no, ja. Så bra alt gikk fort! Håper det gjør det med meg óg. Leste bare på forumet deres at de hadde hatt problemer med nettsidene sine osv, slik at bestillinger ikke kom frem. Det er sikkert rettet opp nå, da (var en litt gammel tråd).

Nå som jeg hadde fått medlemsnummer trodde jeg at jeg kunne få bestilt, men jeg måtte ha betalt medlemsavgiften først også. Gaargh! Lenge å vente!

Endret: Grunnen til at jeg ville bestille fra manutd.com, var at det så ut til å bli noen lapper billigere. Men nei, slik var det ikke :p

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Ben Foster er en bedre keeper enn Tomasz. blir bra når foster kommer i toppform. Tenk at man utd skulle ha to verdensklasse keepere og en som er litt bak, hvis du tenker på hvordan det har vært med keepere etter schmeichel.

bartez var jo god i starten men var litt for mye klovn.

howard hadde en god første sesong, men klarte ikke følge opp med en ny god sesong.

også carroll da. ikke akkurat en keeper i verdens klasse. hadde sine gode kamper inni mellom, men var langt fra god nok for en klubb som man utd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...