fakey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen spamposter fikk rødt kort. Hvor mange kamper blir postene ute? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Liverpool går garantert videre og da er det fire engelske lag igjen. Dette var da i overkant hyggelig sagt Til og med Liverpool roter ikke bort en 2-0 ledelse i CL. Inter kommer til å slite ettersom at Torres kommer til å score i Milano også, men men.. nok skryt til Liverpool. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen spamposter fikk rødt kort. Hvor mange kamper blir postene ute? Hahahah, dagens igjen! Noen som vet eksakt dato når kvartfinalene skal trekkes? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) 14 maRS edit: Huff, jeg vil ha sommer Endret 5. mars 2008 av LyleScott Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen spamposter fikk rødt kort. Hvor mange kamper blir postene ute? Hahahah, dagens igjen! Noen som vet eksakt dato når kvartfinalene skal trekkes? 14.03 14:00 Altså neste fredag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tusen takk, Fakey og LyleScott! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 LyleScott bomma jo forsåvidt med 2 mnd da Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 LyleScott bomma jo forsåvidt med 2 mnd da Haha, det så jeg ikke. Tenkte på Mars uansett Men takker uansett han for forsøket. 14. Mai? HAHAHA. Er det ikke da finalen spilles ell noe det da? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hihi. Håper ikke at det bare er meg som lengter etter sol og varme! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Anderson !! da hadde du fått credd av meg om jeg hadde sett deg på gata. Kanskje t.o.m en thumps-up eller en liten United trall. Rooney er det så mange som har og må jo søtte de andre gutta litt! De siste åra har jeg valgt litt ut i fra hvem jeg i hovedsak kan identifisere meg med på banen. Som sentral midtbane liker jeg meg meget i Scholes' rolle. Fordele geniale pasninger(ingenting er kjekkere, foruten å putte selv ) Men som spiss så går det i Rooney og Tevez. Så de to siste har jeg valgt Hjemmedrakt av Rooney begge år. Berre digger den spilleren. Scholes borte i fjor. Tevez Borte i år. Men skulle jeg valgt noen bakspillere så måtte det blitt Vidic. Kunne vel egentlig tenkt meg stort sett hele stallen Men kvart eneste år/kvart draktskifte så er det et aldri så lite helvette hvem jeg skal velge på bortedrakten. Hjemmedrakten går på PL style, mens bortedrakten er CL style. Sterkt av Roma. Schalke videre. Roma - United Schalke - United Fenerbache(?) - United Barcelona - United evt. Inter - United Hva tenker folk? Ta de sterkeste nå eller i neste? Kan tenke seg til at det i teorien kan bli 4 PL-lag i semi. Kjedelig for nøytrale. I fjord var det 3 stykker. Den engelske ligaen er ikke den letteste å ende på toppen av. Kan jo være litt av grunnen til at United bare har Gullet i '99 og semifinaler i CL.? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) 14. Mai? HAHAHA.Er det ikke da finalen spilles ell noe det da? Finalen spilles 21.mai. Endret 5. mars 2008 av NiwT Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Tipper vi møter Barcelona, men jeg vil helst ha Fenerbache. Tror Arsenal møter Liverpool og Chelsea slipper nok unna med Fenerbache. Endret 5. mars 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hvordna i allverden kan vi møte Real Madrid? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hvordna i allverden kan vi møte Real Madrid? Fryktet eg hadde gjort ein skivebom på seine kvelden. Men det var det ikke. hehe Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hehe Sorry, my mistake. Det har ennå ikke gått opp for meg at de er ute av CL. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Håper på en måte at vi får bortekampen først. Føler det er lettere å komme videre da! EDIT: Meget vanskelig å komme til en kamp å vite at en MÅ score. Ved evt Uavgjort/Tap Endret 5. mars 2008 av ThOms-N Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er alltid best å ha bortekamp først når det skal spilles 2 ganger mot samma lag... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ugreit å være på bortebane ved eventuelle ekstraomganger og straffekonker. Håper på bortebane først. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Da United tok sin fantastiske trippel triumf i 99, spilte laget hjemme først både i kvartfinalen(2-0 over Inter) og semifinalen(1-1 mot Juve). Og vi vet jo alle hvordan det gikk til slutt, så kanskje det er et omen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå