Limbeck Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 ØY, er dette er forsøk på å spamme United tråden som hevn for at enkelte United supportere har vært litt lause i Pool tråden? Ser nemlig at Hewitt leser her også og han skrev jo at han ble småkvalm av denne tråden, så kanskje dette er begynnelsen et komplott fra deres side? En taktisk bomert mht at dere skal spille etterpå. Kan fort bli litt hett hvis West Ham skulle nette... Eyh, jeg har ingenting med dette å gjøre, jeg bare leser hva som skrives. Ikke ville jeg giddet å spre kvalme i tråden deres heller, til tross for at det er det dere har valgt å gjøre med vår tråd. "Hett" har vi det alltid, vi er jo tross alt Liverpool Football Club - klubben som skaper reaksjoner hos rivalene, og West Ham sendes uansett hjem som ferdigpakka grus. Nok off-topic. edit: leifur meldte seg Hvem er det som taper mot West Ham? (Ja jeg vet) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Da får ikke Heinze hevnen sin denne sesongen. Vi får heller ikke se Ruud på Old Trafford igjen. Er litt uforstående til en del holdninger mot Ruud her inne. Fy flate som han bøtta inn med mål. Ny kvartfinale med Roma? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Satan, Torres har virkelig funnet formen. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Satan, Torres har virkelig funnet formen. Ja, svært irriterende!! Han kommer helt seriøst til å bli toppscorer i Premier League. Fortsetter han slik tar han igjen Ronaldo og Adebayor uten problemer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Ja, han bøttet inn mange mål. Mange mål, men det var liksom kun han som scorte for United når han spilte der. Jeg har stor respekt for han. Tenkte akkurat på en ny kvartfinale mot Roma Faen, som Torres har blitt god a. Hatrick 2 ganger på 2 uker? Det er jo drit bra. Tipper nok at Ronaldo blir PL toppscorer, han er umulig å stoppe Endret 5. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er vi heldige trekker vi Fenerbache eller Schalke/Porto. Hadde også vært gøy med et engelsk lag. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Trodde det var slik at man ikke trakk lag fra samme land før en evt. semi? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Trodde det var slik at man ikke trakk lag fra samme land før en evt. semi? Det trodde jeg å !? Men håper jo mest på Fenerbache, er vel et av de svakeste eller er det svakeste laget som er igjen. Vi har jo hatt kun PL lag i FA cupen, nå kan dem være litt snille i CL Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Blir ikke noen engelsk kvartfinaler nei. men det kan bli helengelske semifinaler Er PL den eneste ligaen med tre lag videre? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tipper nok at Ronaldo blir PL toppscorer, han er umulig å stoppe Nei, jeg tror Torres tar igjen Ronaldo. United er heldig og har flere spillere som kan score mål, så heldig er ikke Liverpool. Jeg tror for eksempel at Rooney kommer til å score en del nå mot slutten av sesongen. Torres scorer sikkert jevnt og trygt i de resterende kampene og ender sikkert opp som toppscorer i Premier League. Men vi får krysse fingrene for Ronaldo. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 DU må da ikke si det. Jeg håper jo så mye på Ron, det har han fortjent. Håper Torres blir skadet eller noe så han slipper å score Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Blir ikke noen engelsk kvartfinaler nei. men det kan bli helengelske semifinaler Er PL den eneste ligaen med tre lag videre? Hmm, er du helt sikker på dette? Møtte ikke Chelsea på Liverpool i en kvartfinale for noen år tilbake? Eller var det semifinalen? Liverpool går garantert videre og da er det fire engelske lag igjen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Blir ikke noen engelsk kvartfinaler nei. men det kan bli helengelske semifinaler Er PL den eneste ligaen med tre lag videre? Engelske kan møtes i kvart'n tror jeg. PL har 3 nå, kan få 4. Spania har 1 Italia har 1 Tyskland/Portugal har 1 Tyrkia har 1 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Chelsea - Pool har møtt hverandre 2 ganger i semi'n på 3 år. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) <Engelske kan møtes i kvart'n tror jeg Tviler, har ikke hørt noe om at den regelen er forandret. Frykter Barcelona. Håper de møter Chelsea. Endret 5. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen spamposter fikk rødt kort. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Chelsea - Pool har møtt hverandre 2 ganger i semi'n på 3 år. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Lag fra samme land kan møtes i kvartfinalen og utover. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Liverpool går garantert videre og da er det fire engelske lag igjen. Dette var da i overkant hyggelig sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå