Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns nå heller det er slik at den som scorer mål nesten alltid får høyest eller nest høyest prosentandel. Godt at Vidic fikk som fortjent - 41 % av stemmene :). Har planlagt en stund nå å kjøpe drakt med ham. I dag bestemte jeg meg for bortedrakta.

Meldte meg jo inn i MUSCSB, men regning og medlemsnummer kommer kanskje i posten? Jeg vil ha drakta mi fortest mulig!

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Anderson !! da hadde du fått credd av meg om jeg hadde sett deg på gata. Kanskje t.o.m en thumps-up eller en liten United trall. Rooney er det så mange som har og må jo søtte de andre gutta litt!

Skal mest sansynlig ha Anderson på mi kommende bortedrakt. Usikker på om eg skal ha CL eller PL trykk..

Lenke til kommentar
satt her og tenkte istad da jeg så et bilde av Ronaldo, er det teip eller svettebånd han har rundt armen når han spiller? :p kan nesten se ut som teip, men mest sannsynlig er det vel et svettebånd :p

Jeg tror det er teip og det ser ut som teip. Men det må vell gjøre drit vondt å ta det av? Jeg bruker bare teip ved sokken og det er sånn teip jeg kjøper på biltema for 20 kr. :p

Unødvendig diskusjon forresten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...