IcedInsanity Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Han er nå ikke nr 1 på MUSCSB da..... Endret 5. mars 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg syns nå heller det er slik at den som scorer mål nesten alltid får høyest eller nest høyest prosentandel. Godt at Vidic fikk som fortjent - 41 % av stemmene . Har planlagt en stund nå å kjøpe drakt med ham. I dag bestemte jeg meg for bortedrakta. Meldte meg jo inn i MUSCSB, men regning og medlemsnummer kommer kanskje i posten? Jeg vil ha drakta mi fortest mulig! Goscinny Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Meldte meg inn der i dag selv også venter bare på å e-post fra de nå ^^ så blir det vel bestilling av drakt her også Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har ikke fått regning enda eg... .... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Fått medlemsnummer på mail, da? Jeg trenger det for å logge meg inn og bestille ... Vil søke på billetter snart også. Goscinny Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nei, sitter og venter på å få det, håper det ikke tar lang tid Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Takk for informasjonen, men jeg mente egentlig Diesel_. Hvilken drakt skal du ha, og hvilken spiller (Bangern1991)? Goscinny Endret 5. mars 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) er litt usikker, men det står mellom Rooney, Nani og Anderson mulignes Ronaldo, men så mange som har den da gitt Endret 5. mars 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Anderson !! da hadde du fått credd av meg om jeg hadde sett deg på gata. Kanskje t.o.m en thumps-up eller en liten United trall. Rooney er det så mange som har og må jo søtte de andre gutta litt! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 hehe, må støtte hele laget vettu få satse på at jeg møter noen United supportere på gata da, hehe Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Anderson !! da hadde du fått credd av meg om jeg hadde sett deg på gata. Kanskje t.o.m en thumps-up eller en liten United trall. Rooney er det så mange som har og må jo søtte de andre gutta litt! Skal mest sansynlig ha Anderson på mi kommende bortedrakt. Usikker på om eg skal ha CL eller PL trykk.. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Da anbefaler jeg deg det gulbellakte PL trykket. Anderson er et meget godt valg! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg tok Ronaldo, men skulle ønske jeg hadde tatt Giggs eller nani :\ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Da anbefaler jeg deg det gulbellakte PL trykket. Anderson er et meget godt valg! Gullbelagt? Link? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Da anbefaler jeg deg det gulbellakte PL trykket. Anderson er et meget godt valg! Gullbelagt? Link? Dårlig formulert av meg. Endret 5. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 satt her og tenkte istad da jeg så et bilde av Ronaldo, er det teip eller svettebånd han har rundt armen når han spiller? kan nesten se ut som teip, men mest sannsynlig er det vel et svettebånd Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 satt her og tenkte istad da jeg så et bilde av Ronaldo, er det teip eller svettebånd han har rundt armen når han spiller? kan nesten se ut som teip, men mest sannsynlig er det vel et svettebånd Jeg tror det er teip og det ser ut som teip. Men det må vell gjøre drit vondt å ta det av? Jeg bruker bare teip ved sokken og det er sånn teip jeg kjøper på biltema for 20 kr. Unødvendig diskusjon forresten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Men det må vell gjøre drit vondt å ta det av? Han har vel ikke noe hår på armene. Så det gjør sikkert ikke så jævla vondt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå