Raste Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Benzema ble puttet i lommene i Vidic og Rio. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Skal jeg komme med pekefingeren nå da. Manu står for manure og er mye brukt av visse fans av andre lag når de snakker om Manchester United. dessverre er det mange kanaler som forkorter Manchester United med Man U noe som ligner fælt ... Og manure betyr igjen avføring Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Finfin kamp. Gøy å se at Ronaldo oppretholder statistikken med 30 mål på 30 kamper. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Finfin kamp. Gøy å se at Ronaldo oppretholder statistikken med 30 mål på 30 kamper. Syntes de sa 32 mål på 30 kamper, men dette var da feil ? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hva med Fenerbache som motstander da folkens? Hadde tatt den jeg. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Herlig seier. Kjekt med straffespark på slutten av kvelden. Så fremt det ikkje er United så er med på det. EDIT: Hva med Fenerbache som motstander da folkens? Hadde tatt den jeg. Kan jo hende og Endret 4. mars 2008 av ThOms-N Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Banens beste idag? Carrick, Evra, Vidic eller Rio? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hva med Fenerbache som motstander da folkens? Hadde tatt den jeg. Fenerbache hadde vært helt fantastisk, men Chelsea blir nok den hendelige og trekker dem i neste runde. Kanskje vi kan få Porto/Schalke 04. Banens beste idag? Carrick, Evra, Vidic eller Rio? Vidic eller Rio. Syns Carrick gjorde litt for mye rart til å bli kåret til banens beste. Fantastisk å se at Fletcher nok en gang spiller bra. Han viser at han ikke bare er en squadspiller, men en viktig brikke i dagens stall. Endret 4. mars 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Vidic var kongen ute på matta i dag, Benzema så man jo neste ikke i hele tatt i dag. Drømme-motstander i kvarten er helt klart Fenerbache... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Vidic var kongen ute på matta i dag, Benzema så man jo neste ikke i hele tatt i dag. Drømme-motstander i kvarten er helt klart Fenerbache... Ingen tvil om at Vidic var kongen i dag, men Benzema var borti ballen av og til, og han gjorde noe bra hver gang han var borti den. Og Lyon ble farlige så fort Benzema var nær ballen virket det som. Derfor skal midtstopperne våre ha ros for at han var så lite borti ballen, flere som fortjener ros, men.. først og fremst de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 jeg skulle si noe, men bussen går om fem min og det er ganske langt så visst jeg spurter hele veien går det kaanskje... wish me lluck Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Forestillingen var ikke mer enn helt grei synes jeg, defensivt fungerte det bra, men slet veldig med å komme til målsjangser. I tillegg var det latterlig mye knot mot slutten, feilpasninger og håpløse klareringer. Alt i alt var vi heldige som ikke fikk en i mot. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, vi kom ikke til så mye målsjanser. Vi hadde klart best spill midtbanen syns jeg fungerte supert sammen med forsvaret. Syns SAF skal gi mere tillit til FLetcho og Carrick. Vi hadde selfølgelig klart best spill, vi presset og hadde ganske bra tempo i første omgang. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Porto/Schalke eller Fenerbache er nok "lettest", men det hadde vært moro med et gjensyn med gode gamle Ruud på OT, dvs Real Madrid for de som måtte lure Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Forestillingen var ikke mer enn helt grei synes jeg, defensivt fungerte det bra, men slet veldig med å komme til målsjangser. I tillegg var det latterlig mye knot mot slutten, feilpasninger og håpløse klareringer. Alt i alt var vi heldige som ikke fikk en i mot. Ja, men vi spiller ikke så kjempe bra i 4-5-1/4-3-3. Rooney blir alt for alene på topp og han fikk lite hjelp fra Ronaldo i går. Porto/Schalke eller Fenerbache er nok "lettest", men det hadde vært moro med et gjensyn med gode gamle Ruud på OT, dvs Real Madrid for de som måtte lure Neeeei, ikke Ruud og Real Madrid. Jeg tror vi møter Real Madrid eller Barcelona, men håper på Fenerbache eller Schalke/Porto. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Endelig begynner andre å innse at Fletcher faktisk er en god spiller. Han presterer uansett om det er Roma eller Derby som står på motsatt banehalvdel. Ellers vil jeg bare si takk til alle sofasupportere som, igjen, har klart å stemme Ronaldo til banens beste. Det er fanboys som dere som gjør at United får fjortisstempel. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ellers vil jeg bare si takk til alle sofasupportere som, igjen, har klart å stemme Ronaldo til banens beste. Det er fanboys som dere som gjør at United får fjortisstempel. Ja,uff...Er du en liten sofasupporter du selv kanskje,eller er du flau over ett medlem av Manchester United stallen...virker nesten sånn..og da er vertfall ikke DU mer enn en sofasupporter Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Problemet er jo at Ronaldo blir stemt fram som banens beste alltid, særlig på United.no. Dette skyldes alle de 12 år gamle fanboysa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå