Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tragedie at Arse vinner mot Milan......

Men så godt det skal blir med kvartfinale. Når trekkes de egentlig?

I utgangspungtet ja, men tror de har blitt veldig harde i ligaen om de røk ut nå. Nå skal de spille to forhåpentligvis harde kvartfinaler.

En ting er sikkert. Lyon var et helvete å spille mot. De var svintunge å bryte ned.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle poste bongen min:

Milan - Arsenal B (3.15)Ipswich - Sheffield H (1.70)

Wolverhampton - Southampton H (1.70)

200 spenn... Just fo' tha fun of it. Jeg må forklare Milan kampen. Grunnen til at jeg tippet på Gunners er følgene: Hvis Milan vinner så, tjjoheii, et lag jeg hater røyk ut. Hvis Arsenal vinner, vel da har jeg i alle fall tippinga ppl. Jeg tror ikke på uavgjort... tipper heller ikke på United, noe jeg svært sjelden gjør. Betyr ulykke...

Wolves vant 2-1 over Southampton. Ips-sheff endte dessverre for meg 1-1... Ikke så værst å klemme inn Gunners borte, om jeg må få si det selv.

FANTASTISK DEILIG med avansement :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Har tippet oddsen no ;)

1.

Manchester U. - Lyon 0-1 H

Milan - Arsenal 0-1 U

Barcelona - Celtic 0-1 H

Totalodds: 11.01

Innsats: 100.00kr

Mulig gevinst: 1101kr

good shit :p

onT: Dette var en god kamp av gutta, litt flaks at Ronaldo kommer til på målet, men kampen tatt i betrakning så var det fullt fortjent.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Deilig med avansement!

Funker fett at Arsenal gikk videre på bekostning av Milan, tror vi ville slitt mer mot Milan enn Arsenal i årets CL.

Kunne ikke sagt meg bedre, ManU sliter omtrent alltid mot Milan, og det er jo de som har slått oss ut de siste årene når vi har kommet langt....Så absolutt en fryd å bli kvitt dem ^^,

Lenke til kommentar
Midi: Hva er Manu forresten? :roll:

EDIT: Skriveleif...

Nei, jeg vet ikke jeg. Du kan få lov til å gjette 3 ganger.

Skal jeg komme med pekefingeren nå da. Manu står for manure og er mye brukt av visse fans av andre lag når de snakker om Manchester United. dessverre er det mange kanaler som forkorter Manchester United med Man U noe som ligner fælt :)

Lenke til kommentar

Lyon var farlige til tider. Arfa storspilte, Keita hadde et skudd som kunne gått inn. Juninho var dårlig på frisparkene i dag. Benzema eller Benzama som han ble kalt til tider hadde jo alltid et par på seg og hadde ingen sjanse. Vi var gode stort sett alle sammen spilte en god kamp og Nani begynner å holde toppnivå i disse kampene. Fletcher er på ingen måte stallfyll og bør få flere sjanser som dette. Forhåpentligvis blir ingen sentrale midtbanespillere hentet inn når Scholes legger skoene på hylla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...