Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fantastisk fotball vi leverer! Nani er faen meg blitt jævli god!

Jepp! Men han gjør fortsatt en del rart. Det gule kortet nå på tampen av 1. omgang var veldig unødvendig. Laget gjør en bra jobb, men vi får nok se både Tevez og Scholes i 2. omgang. :yes:

That boy Ronaldo!! :D

Lenke til kommentar

Haha, artig i studio i dag. Han eks RBK treneren som er såklalt ekspert irriterer meg litt. Benzema er god, men ikke SÅ god. Som Soler så pent påpekte, det er 5-6 bedre angripere på United. TV3 elsker å heie på the undergdogs...

Edit: jeg syntes faktisk Nani har vært bedre en Ronaldo sålangt. Han og Evra gjør meg nesten litt våt her jeg sitter. Ronaldo-Brown er jo ikke akkuratt uggent det heller :D

Så utrolig stolt av laget. Hele gjengen er sylskarpe!

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Herlig overlapp av Nani og innlegg av Brown. Brown minner meg om Neville i sine glansdager til tider. :)

Også er jo Ronaldo overlegen med teknikken og avsluttningen. Du så jo at han vendte spillerne vekk med en enkel touch og scorer sikkert med venstrefoten.

Midi: Hva er Manu forresten? :roll:

EDIT: Skriveleif...

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

"Rooney gjer ein viktig jobb i oppbygginga. Både ved å skape rom for løp frå folk som Fletcher og Anderson, men også fordi han går i rom som gjer det lettare for Carrick å slå Carrick-pasningar. Godt forarbeid i forkant av målet, både i oppbygginga, men også i rotet foran mål. Mest det første. "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...