Raste Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA; RONALDO That boy ROnaldo Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 ENDELIG!! Er så stolt over å være Uniter-supporter!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 JADAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Ronaldo, den beste spilleren på høyrevingen noensinne Mål nummer 30 for sesongen Endret 4. mars 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 FY FAEN ditta var deilig. So sjukt fortjent, lyon har ikkje ein sjanse. THAT BOY RONALDO Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 fantastisk fotball vi leverer! Nani er faen meg blitt jævli god! Jepp! Men han gjør fortsatt en del rart. Det gule kortet nå på tampen av 1. omgang var veldig unødvendig. Laget gjør en bra jobb, men vi får nok se både Tevez og Scholes i 2. omgang. That boy Ronaldo!! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvem møter vi i kvartfinalen hvis vi vinner i dag? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Tipper vi får se Hargreaves utover også. Hvem møter vi i kvartfinalen hvis vi vinner i dag? Det skal trekkes. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Tipper vi får se Hargreaves utover også. Ja, selvfølgelig Hargreaves også. Håper ikke Lyon scorer et tidlig mål nå i 2. omgang, da blir det farlig.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Haha, artig i studio i dag. Han eks RBK treneren som er såklalt ekspert irriterer meg litt. Benzema er god, men ikke SÅ god. Som Soler så pent påpekte, det er 5-6 bedre angripere på United. TV3 elsker å heie på the undergdogs... Edit: jeg syntes faktisk Nani har vært bedre en Ronaldo sålangt. Han og Evra gjør meg nesten litt våt her jeg sitter. Ronaldo-Brown er jo ikke akkuratt uggent det heller Så utrolig stolt av laget. Hele gjengen er sylskarpe! Endret 4. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Haha, artig i studio i dag. Han eks RBK treneren som er såklalt ekspert irriterer meg litt. Benzema er god, men ikke SÅ god. Som Soler så pent påpekte, det er 5-6 bedre angripere på United. TV3 elsker å heie på the undergdogs... Du mener vel Benzama! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 TV3 er jo Pool-supportere. TV3 er forøvrig fullstendig latterlige og da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Tv3 sendingen er latterlig som alltid! Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Håper vi får se ett til mål fra Manu sin side. Uansett, en spennende kamp selv om Manu har skåret. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Herlig overlapp av Nani og innlegg av Brown. Brown minner meg om Neville i sine glansdager til tider. Også er jo Ronaldo overlegen med teknikken og avsluttningen. Du så jo at han vendte spillerne vekk med en enkel touch og scorer sikkert med venstrefoten. Midi: Hva er Manu forresten? EDIT: Skriveleif... Endret 4. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Midi: Hva er Manu forresten? EDIT: Skriveleif... Skal vi diskutere dette igjen, så lenge det står ManU med stor U, så går det fint etter min mening Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Rooney har vært svak i dag... Håper faktisk Tevez kommer inn snart jeg. Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 "Rooney gjer ein viktig jobb i oppbygginga. Både ved å skape rom for løp frå folk som Fletcher og Anderson, men også fordi han går i rom som gjer det lettare for Carrick å slå Carrick-pasningar. Godt forarbeid i forkant av målet, både i oppbygginga, men også i rotet foran mål. Mest det første. " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå