Nutjob Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 joda, omtrent som forventa det laget der. Håper me startar me offansiv god fotball. Er jo ikkje heilt ulikt SAF Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Blir spennende, er generelt meget skeptisk til 4-5-1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Van Der Sar Brown Ferdinand Vidic Evra Nani Carrick Fletcher Anderson Ronaldo Rooney Bench: Kuszczak, O`Shea, Hargreaves, Scholes, Park, Saha, Tevez -----------------VDS----------------- Brown--Ferdinand---Vidic-----Evra --------------Carrick---------------- ---------Fletcher----Anderson----- Ronaldo------------------------Nani ----------------Rooney------------- Tipper det blir no sånt Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) aaaa, et handicap altså. Gammeldags jeg, det går i straight H-U-B her i gården... Zaltmann, da skal jeg personlig heie på bongen din 4-5-1. Litt overraskende og jeg må innrømme at jeg hadde foretrukket 4-4-2, men vi får sjå. Uansett rart at Fletcher starter ovenfor Owen. Nå skal det sies at skotten har spillt jævlig bra da, så jeg er ikke skuffa. Anderson fra start liker jeg! Endret 4. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Herlig å se Fletcher i startoppstillingen forresten, fortjener tillit. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 aaaa, et handicap altså. Gammeldags jeg, det går i straight H-U-B her i gården... Zaltmann, da skal jeg personlig heie på bongen din 4-5-1. Litt overraskende og jeg må innrømme at jeg hadde foretrukket 4-4-2, men vi får sjå. Uansett rart at Fletcher starter ovenfor Owen. Nå skal det sies at skotten har spillt jævlig bra da, så jeg er ikke skuffa. Anderson fra start liker jeg! hehe, handicap er ein fin ting får heva oddsen litt foretrekker sjølv og 4-4-2, men så lenge me ikkje blir for defansive og spelar ein god offansiv kamp der me vinn med 2 eller meir mål(vil jo vinne på oddsen ), er eg fornøyd Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ikke lenge til ikampen begynner nå, tipper på 3-1 til United Eller kanskje en Roma kamp som i fjor? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Vi må ikke gi bort frispark til Juninho og jeg er redd for Arfa, Benzema og Govou. Cris spilte vel ikke mot oss borte heller så jeg ville si det var tøffere nå selvom vi er på OT. Jeg håper vi storspiller. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Litt offtopic, noen som har peil på hvordan jeg kan se matchen på nett? (noe som funker med mac) Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 -----------------VDS-----------------Brown--Ferdinand---Vidic-----Evra --------------Carrick---------------- ---------Fletcher----Anderson----- Ronaldo------------------------Nani ----------------Rooney------------- Tipper det blir no sånt Eventuelt: Brown--Ferdinand---Vidic-----Evra --------------Fletcher---------------- ---------Carrick----Anderson----- Ronaldo------------------------Nani ----------------Rooney------------- Herlig å se Fletcher i startoppstillingen forresten, fortjener tillit. Sant! Men jeg hadde ikke trodd at SAF skulle gamblet på Fletcher fra start, men det overrasker meg ikke. Fletcher har spilt enormt bra når han har fått sjansen. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Litt offtopic, noen som har peil på hvordan jeg kan se matchen på nett? (noe som funker med mac) Vet ikke om det funker, men du kan prøve å installere SopCast og stikke innom denne siden og se om du finner noen linker som funker. Endret 4. mars 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 -----------------VDS-----------------Brown--Ferdinand---Vidic-----Evra --------------Carrick---------------- ---------Fletcher----Anderson----- Ronaldo------------------------Nani ----------------Rooney------------- Tipper det blir no sånt Eventuelt: Brown--Ferdinand---Vidic-----Evra --------------Fletcher---------------- ---------Carrick----Anderson----- Ronaldo------------------------Nani ----------------Rooney------------- Herlig å se Fletcher i startoppstillingen forresten, fortjener tillit. Sant! Men jeg hadde ikke trodd at SAF skulle gamblet på Fletcher fra start, men det overrasker meg ikke. Fletcher har spilt enormt bra når han har fått sjansen. Tror denne er bedre ettersom Carrick er en evig god ballfordeler! -----------------VDS----------------- Brown--Ferdinand---Vidic-----Evra --------------Carrick---------------- ---------Fletcher----Anderson----- Ronaldo------------------------Nani ----------------Rooney------------- Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 fantastisk fotball vi leverer! Nani er faen meg blitt jævli god! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Vi spiller faktisk utrolig bra for øyeblikket, presser og presser så Lyon gjør feil. Jævlig spennende kamp, skjelver for øyeblikket Endret 4. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Fantastiske pasninger vi har sett av Carrick og Anderson. Lekent! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Mhm, SAF er GENI! Nani spiller faen meg bra, ser ut til at han har kommet seg. Nå mangler det bare mål ! Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Vi har eid kampen hittil ja. Noen som så tveroveren til Anderson? *elsk* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 sitter å følger kampen på dagbladet, men det gule kortet til Evra....Var det unødvendig? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Vi har eid kampen hittil ja. Noen som så tveroveren til Anderson? *elsk* Ja, den fra Anderson var bærre lekker ass. Vidic spiller drit bra å, bryter som en kjempe. Faen, som Ron blir holdt i feltet på cornere og frispark a! Endret 4. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Vi styrer kampen foreløpig, men føler meg ikke helt trygg før vi får ihvertfall en scoring. DER JA!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå