ThOms-N Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Heimalaga pizza-ingredienser er kjøpt inn. Cola og pils i kjøla. 40" LCD med HD-mottakeren til Canal Digital(Synd kampen ikke er HD) Hjemmekino med meir. Ein god bar med Melkesjokolade og ei eske med winegums. Må heller ikkje glømme chips/dip. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Heimalaga pizza-ingredienser er kjøpt inn.Cola og pils i kjøla. 40" LCD med HD-mottakeren til Canal Digital(Synd kampen ikke er HD) Hjemmekino med meir. Ein god bar med Melkesjokolade og ei eske med winegums. Må heller ikkje glømme chips/dip. Tror jeg skal ut og stå litt på ski, tiden flyr som regel da. Men jeg må i tillegg finne noen oddskamper. United og Chelsea er bankers, men jeg får jo ikke odds ut av de kampene. Uavgjort i Arsenal-kampen? Også finner jeg sikkert noen spennende Championship-kamper. Noen her med tippetips? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Får håpe vi ikke blir skuffet nå da! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Lampard has red rescinded Chelsea have won their appeal against Frank Lampard's sending off at West Ham last weekend. SKANDALE! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Heimalaga pizza-ingredienser er kjøpt inn.Cola og pils i kjøla. 40" LCD med HD-mottakeren til Canal Digital(Synd kampen ikke er HD) Hjemmekino med meir. Ein god bar med Melkesjokolade og ei eske med winegums. Må heller ikkje glømme chips/dip. Tror jeg skal ut og stå litt på ski, tiden flyr som regel da. Men jeg må i tillegg finne noen oddskamper. United og Chelsea er bankers, men jeg får jo ikke odds ut av de kampene. Uavgjort i Arsenal-kampen? Også finner jeg sikkert noen spennende Championship-kamper. Noen her med tippetips? 1. Chelsea - Olympiakos (0-1) U 1,70 med norsk tipping Notat: Chelsea vinner sjeldent med mere enn 1 mål! 2. Milan - Arsenal (0-1) U 3,50 med norsk tipping Notat: Arsenal vil gje Milan eitt tett oppgjør, men milan trekker det lengste strået 3. Barcelona - Celtic (0-1) H 1,70 med norsk tipping Notat: Celtic skal knuses på Nou Camp Tror det skal vere 3 fine kamper som du kan hente litt odds på òg Endret 4. mars 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Et meget fornuftig oddsvalg zaltmann. Kan bli noen slanter på ein tusing Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ja, den Arsenal-kampen er jeg i hvert fall enig i, og muligens Chelsea.. får se hva det blir til. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ja, den Arsenal-kampen er jeg i hvert fall enig i, og muligens Chelsea.. får se hva det blir til. får ha meg ut og tippe en trippel snart vel tror jeg tar det som jeg nevnte over :> andre gode tips? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Håper på Carrick og Anderson/Fletcher sentralt, men det gjør meg ingenting om Scholes eller Hargreaves spiller. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Håper på Carrick og Anderson/Fletcher sentralt, men det gjør meg ingenting om Scholes eller Hargreaves spiller. trur og håpa på at det blir anderson/hargreaves i midten..evt. anderson/scholes Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Lampard has red rescinded Chelsea have won their appeal against Frank Lampard's sending off at West Ham last weekend. SKANDALE! Det er faen meg ikke mulig Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 det er jo chelski, kan ikkje forvente anna, eller? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Tenkte jeg skulle poste bongen min: Milan - Arsenal B (3.15) Ipswich - Sheffield H (1.70) Wolverhampton - Southampton H (1.70) 200 spenn... Just fo' tha fun of it. Jeg må forklare Milan kampen. Grunnen til at jeg tippet på Gunners er følgene: Hvis Milan vinner så, tjjoheii, et lag jeg hater røyk ut. Hvis Arsenal vinner, vel da har jeg i alle fall tippinga ppl. Jeg tror ikke på uavgjort... tipper heller ikke på United, noe jeg svært sjelden gjør. Betyr ulykke... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er det avspark kl 2030 eller 2100? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Lenge siden eg hadde TV3,så husket ikke det Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Har tippet oddsen no 1. Manchester U. - Lyon 0-1 H Milan - Arsenal 0-1 U Barcelona - Celtic 0-1 H Totalodds: 11.01 Innsats: 100.00kr Mulig gevinst: 1101kr 2. Leicester - Preston H Blackpool - Barnsley H Bristol R. - Doncaster B Oldham - Hartlepool H Totalodds: 13.28 Innsats: 30.00kr Mulig gevinst: 398.4kr Hva tycker folket? Er jo kun for fun Endret 4. mars 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Unnskyld meg, men tippet du at Lyon tok ledelsen? Unner deg alt godt, men den øverste lappen din håper jeg går til hælvette, mildt sakt. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Han tipper at United vinn med to mål eller meir. Utgangspunktet er at Lyon starter med eit mål, derav 0-1. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Van Der Sar Brown Ferdinand Vidic Evra Nani Carrick Fletcher Anderson Ronaldo Rooney Bench: Kuszczak, O`Shea, Hargreaves, Scholes, Park, Saha, Tevez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå