Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper på denne lagoppstillingen:

Edwin van der Sar

Wesley Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra

Cristiano Ronaldo - Michael Carrick - Scholes/Anderson - Nani

Rooney - Tevez

Giggs sliter fremdeles med den skaden i leggen og er svært usikker til morgendagens kamp. Det gjør egentlig ingenting for Nani er i god form for tiden. Jeg regner med Carrick starter ettersom at han ikke var på benken mot Fulham. Jeg er bare usikker på Anderson og Scholes, mon tro hvem av de som starter? I stedet for å bli byttet ut, spilte Scholes hele kampen mot Fulham. Mens Anderson kom innpå og fikk 15 minutter.

Typisk om Juninho gir Lyon ledelsen med en tidlig scoring på et frispark. Den fyren er rett og slett skummel. Vi kan ikke finne på å lage frispark på vår egen banehalvdel, det blir farlig med en gang. Det så vi sist gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Skifter litt fokus og spørr: Hvem mener dere bør starte mot Lyon? Her er laget ”mitt”

Van Der Sar

Brown - Ferdinand – Vidic – Evra

Ronaldo – Scholes – Anderson – Nani

Rooney – Tevez

Med fb at ingen har fått karantene eller har blitt skadd siden sist, that is.

Tror jeg ville hatt (som så mange andre) Carrick fra start og evt. visst vi ligger under få inn litt offensiv kraft i Scholes eller visst vi (forhåpentligvis) må safe inn i slutten putter vi inn owen

Lenke til kommentar
Skifter litt fokus og spørr: Hvem mener dere bør starte mot Lyon? Her er laget ”mitt”

Van Der Sar

Rooney – Tevez

Tror jeg ville hatt (som så mange andre) Carrick fra start og evt. visst vi ligger under få inn litt offensiv kraft i Scholes eller visst vi (forhåpentligvis) må safe inn i slutten putter vi inn owen

Vi har rett og slett et luksusproblem, men tror jeg foretrekker Scholes med rutinen her.

Har meget stor erfaring i CL og kan styre midtbanen meget godt.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig jeg finner selv det jeg vil se i andres tekster ;).

Det står jo forresten skrevet der:

Og de som ikke kan si at de gjør det er ikke supportere.

Så fint at du kunne oppklare at man må betale 3000 for å kunne sverge troskap til noe, da. Jeg er ikke med i MUSCSB, men jeg kommer aldri til å ha noe annet lag enn United.

Se på det jeg sa, også driter du i pengene som det livstidsmedlemsskapet koster, så får du det jeg mente.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig jeg finner selv det jeg vil se i andres tekster ;).

Det står jo forresten skrevet der:

Og de som ikke kan si at de gjør det er ikke supportere.

Så fint at du kunne oppklare at man må betale 3000 for å kunne sverge troskap til noe, da. Jeg er ikke med i MUSCSB, men jeg kommer aldri til å ha noe annet lag enn United.

Se på det jeg sa, også driter du i pengene som det livstidsmedlemsskapet koster, så får du det jeg mente.

Har holdt med United siden slutten av 80 tallet en gang. Først da jeg startet å tjene mine egne penger at jeg har vært medlem i supporterklubben. Har kjøpt noen effekter og drakter oppover, men har handlet flittig de siste årene.

Skammer meg over at jeg ikke har skaffet meg en Solskjaer trøye.

Lenke til kommentar

Huntelaar kobles til United, igjen...

The People are reporting that United are hope to bring the £15 million rated Dutchman to Old Trafford who has scored 29 goals in 31 appearances for Ajax this season.

It is believed that the defending Premiership champions will offer Chinese forward Dong Fangzhuo and young striker Danny Welbeck plus cash for the prolific forward.

Litt penger pluss Fangzhuo mot Huntelaar hadde kanskje ikke vært så dumt, men dette er vel bare løse rykter. Unge Welbeck blir neppe byttet bort på neste overgangsmarked. Han har jo nettopp tatt steget opp til A-stallen så han forsvinner nok neppe med det første.

Personlig ønsker jeg meg Aguero eller Benzema mest, men de to har vi vel ikke sjans på.

Lenke til kommentar
Kommer selv til å begynne med regelmessig innkjøp av United-rekvisitter når jeg får fast inntekt. Akkurat nå er det et saftig prioriteringsproblem ute og går.

En Solskjær-drakt fra '98/99-sesongen står høyt på denne prioriteringslista mi.

Tipper du kan forvente å betale fett for den. Spesielt visst den er av god forfatning.

Lenke til kommentar
Kommer selv til å begynne med regelmessig innkjøp av United-rekvisitter når jeg får fast inntekt. Akkurat nå er det et saftig prioriteringsproblem ute og går.

Tipper du kan forvente å betale fett for den. Spesielt visst den er av god forfatning.

Derfor venter jeg til jeg har fast inntekt. Regner med at det kan bli i overkant dyrt. Det er absolutt verdt det, though.

Lenke til kommentar

Derfor venter jeg til jeg har fast inntekt. Regner med at det kan bli i overkant dyrt. Det er absolutt verdt det, though.

Er det noen som vet hva pris de ligger på?

EDIT: Kjøpte "damedrakt" til dama nylig. Den fallt meget i smak.

Så rydda me i klesskapet hennas. Vå viste det seg jaggu at hu hadde Unitedskjerf av gammel type =)

Hu har vært skapsupporter i mange år. Eg berre åpna døra.

Håndabllspiller så ikke liker fotball på tv noko spes. Men hu setter seg trofast ned med meg og ser kamp.

Åsså e hu grisegira på å få være med meg til Old Trafford. Får ikkje reisa uten hu. Hu får ikkje vera med uten drakten. Den e obligatirisk seie hu.

Hu skal eg no flytte i hus med.

Fantastisk.

NB! Hu har heller ikkje noko imot det gamle United sengetrekket mitt så lenge jeg får tak i et til av samme type. evt. 2 nye(like)

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar

Van Der Sar

Rooney – Tevez

Vi har rett og slett et luksusproblem, men tror jeg foretrekker Scholes med rutinen her.

Har meget stor erfaring i CL og kan styre midtbanen meget godt.

Er så diggbart å ha så mange gode spiller at en feks Fletcher (som har vært veldig god) ikke engang nevnes. Im lovin' it! Men jeg syntes Carrick og Scholes blir to litt for like spillere. Anderson med ungdomlig mot (noen som så Arsenal matchen? ;) hehe) er å foretrekke her i gården. Sammens med rutinen til Paul, som har vært i form i det siste. derfor mener jeg at disse to fortjener å starte. Carrick er jo en heidundranes spiller, så kommer ikke til å sippe om han starter for å si det sånn. Men siden Anderson er en stor favoritt, så jeg håper og tror på han fra start. SAMBA!!!

Lenke til kommentar
Er så diggbart å ha så mange gode spiller at en feks Fletcher (som har vært veldig god) ikke engang nevnes. Im lovin' it! Men jeg syntes Carrick og Scholes blir to litt for like spillere. Anderson med ungdomlig mot (noen som så Arsenal matchen? ;) hehe) er å foretrekke her i gården. Sammens med rutinen til Paul, som har vært i form i det siste. derfor mener jeg at disse to fortjener å starte. Carrick er jo en heidundranes spiller, så kommer ikke til å sippe om han starter for å si det sånn. Men siden Anderson er en stor favoritt, så jeg håper og tror på han fra start. SAMBA!!!

Carrick og Scholes er like, men ikke for like, det fikk vi jo se i fjoråretssesong. Det blir som vanlig spennende å se hvilket lag Ferguson velger å starte med. Det er bare "noen" timer igjen. :D Carrick ble jo vraket totalt mot Fulham, derfor tror jeg vi garantert kommer til å se han fra start i denne kampen. Og Anderson fikk bare 15 minutter i helgen, kanskje det også tyder på at han starter? Så kommer Scholes inn om ikke Anderson eller Carrick gjør jobben sin.

La oss bare håpe at Nani presterer også i denne kampen!

Lenke til kommentar

Ronaldo copycaten vår, men med god arbeidsmoral. Hadde gjort seg om han hadde netta i kveld!

Noen timer til kick off og jeg er usedvanlig tidlig hjemme. Var på butikken på vei hjemmover, da champions leauge hymnen fant det for godt å spilles av på ipoden. Egentlig er jeg en kostholdsfrik, så den usunne maten holder jeg meg langt unna (spess siden jeg er på deff), men av en eller annen grunn slo nostalgien inn for fullt og tankene på the good old days med en grandis, oddsenbongen og en cola var rett å slett for fristende og jeg gikk til innkjøp, nærmest syngende gloryglorymanunited høyt mens jeg rasket med meg en dobbelpack grandis. Så i kveld skal det koses og chilles med stil.

Gleder meg stort :D

Lenke til kommentar
Ronaldo copycaten vår, men med god arbeidsmoral. Hadde gjort seg om han hadde netta i kveld!

Noen timer til kick off og jeg er usedvanlig tidlig hjemme. Var på butikken på vei hjemmover, da champions leauge hymnen fant det for godt å spilles av på ipoden. Egentlig er jeg en kostholdsfrik, så den usunne maten holder jeg meg langt unna (spess siden jeg er på deff), men av en eller annen grunn slo nostalgien inn for fullt og tankene på the good old days med en grandis, oddsenbongen og en cola var rett å slett for fristende og jeg gikk til innkjøp, nærmest syngende gloryglorymanunited høyt mens jeg rasket med meg en dobbelpack grandis. Så i kveld skal det koses og chilles med stil.

Gleder meg stort :D

Haha, "kampgodteri" er lov. :D Drikker bestandig glasscola når jeg ser Manchester United-kamper. Og i kveld får jeg besøk, så da blir det nok cola, pizza og snop. Jeg har et fryktelig usunt kosthold sånn ellers også. :whistle:

Skal kjøpe et par Grandiosa siden det er to stykker på prix for 40,- :cool:

Både gleder og gruer meg noe sinnsykt til i kveld!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...