Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

...og Teddy ble hentet inn som hans erstatter. Liten feil, The Game. ^^

En vesentlig forskjell på Teddy og Ole er at Teddy fortsatte å spille i annen klubb etter sin Unitedkarriere, noe Ole G. ikke gjorde.

Og så er det dette med og avgjøre en finale da.

Det kan jo i stor grad sammenlignes med spørsmålet om hvem som tok bronse samme året.?

Det er det kun de mest interresserte, og det lags supportere, som sansynligvis vet.

Jeg kan ikke si hvem som tok bronsen(var det noen?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det tar forresten 15 år før du har betalt 3000 kroner, og jeg tror jeg kan punge ut 3000 kroner om 15 år hvis jeg føler for å bli livstidsmedlem da.

ehm, det handler om at du sverger på at du er medlem og fan/supporter av united resten av hele livet ditt :)

Og de som ikke kan si at de gjør det er ikke supportere. Jeg er United for life, har vært det i 12 av mine 16 år på planeten, og det skal jeg fortsette med.

Man kan bytte bil og kone, men aldri fotballklubb.

Så fordi jeg velger og betale 200 kroner i året (fordi jeg ikke har 3000 å bruke) så er ikke jeg en like god supporter som deg? Ja fordi familien din meldte deg inn i supporterklubben når du var 4 så er du en mye bedre supporter enn meg. Unnskyld så meget. :roll:

Lenke til kommentar
Det tar forresten 15 år før du har betalt 3000 kroner, og jeg tror jeg kan punge ut 3000 kroner om 15 år hvis jeg føler for å bli livstidsmedlem da.

ehm, det handler om at du sverger på at du er medlem og fan/supporter av united resten av hele livet ditt :)

Og de som ikke kan si at de gjør det er ikke supportere. Jeg er United for life, har vært det i 12 av mine 16 år på planeten, og det skal jeg fortsette med.

Man kan bytte bil og kone, men aldri fotballklubb.

Så fordi jeg velger og betale 200 kroner i året (fordi jeg ikke har 3000 å bruke) så er ikke jeg en like god supporter som deg? Ja fordi familien din meldte deg inn i supporterklubben når du var 4 så er du en mye bedre supporter enn meg. Unnskyld så meget. :roll:

Viss det var det du fikk utav det han skrev så.

Lenke til kommentar

Skifter litt fokus og spørr: Hvem mener dere bør starte mot Lyon? Her er laget ”mitt”

Van Der Sar

Brown - Ferdinand – Vidic – Evra

Ronaldo – Scholes – Anderson – Nani

Rooney – Tevez

Med fb at ingen har fått karantene eller har blitt skadd siden sist, that is.

Lenke til kommentar

Veldig bra lag, Game. Tror ikke akkurat at Lyon kan stå imot den massive offensive kraften der på OT. Med det laget blir Lyon skyflet langt utover Stretford End og opp Sir Matt Busby way til kråkene!

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Enig, Mr.SS. Faktisk ikke urolig for Lyon matchen i det hele tatt. Samme følse som før Fulham kampen...

Håper egentlig at SAF sender gutters ut med intrukser på å åpne en boks "whoop ass" og ikke safe, for da kan det bli virkelig stygge saker for Franskmennene.

Lenke til kommentar

Eneste jeg virkelig frykter fra Lyon er frisparkene til Juninho, fyren er trossalt en av verdens beste på området. Jeg er en stor fan av Brown, men håper han unlater å lage unødvendige frispark, noe han har for vane å gjøre.

Sånn ellers så syntes jeg ikke laget er all that. Jeg ville bli ekstremt overrasket hvis vi ikke tar dette.

Lenke til kommentar

Herlig lag The Game! Jeg håper på det laget jeg også. Scholes (Def) og Anderson (Off) er en god kombinasjon. Men noe annet jeg håper er at Carrick blir byttet inn og Scholes ut etterhvert siden Carrick er en utrolig god ballfordeler.

Luksusproblemer. :hmm:

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Herlig lag The Game! Jeg håper på det laget jeg også. Scholes (Def) og Anderson (Off) er en god kombinasjon. Men noe annet jeg håper er at Carrick blir byttet inn og Scholes ut etterhvert siden Carrick er en utrolig god ballfordeler.

Luksusproblemer. :hmm:

Evt. omvendt.

Lenke til kommentar

Syntes begge er "blandigs" spillere som tar ansvar på begge områder. Begge er reine MF. Samme gjelder Carrick og jeg ser ilikhet med Chauz at han evt kommer inn for Scholes etterhvert. Owen er derimot en mer def orientert spiller...

At jeg som supporter "undervurderer" Lyon er heller inget problem, da SAF og gutta 100% garantert tar oppgaven alvorlig.

Hvis vi ikke vinner dette så skal jeg filme meg selv mens jeg løper naken rundt fotballbanen her jeg bor, mens damelagene har trening. :)

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...