Raste Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 20LEgend lue! Svettebånd trenger du ikke, lue er greit å ha over ørene i blant Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har ikke fått luen min eg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg tok med skjerf som velkomstgave for 2/3 år siden når jeg ble medlem, men har ennå ikke fått dne Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Medlemsklubben er noe herk synes jeg og klarer meg utmerket uten. Endret 2. mars 2008 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Svettebånd trenger du ikke Du kjenner ikke Goscinny. Han svetter mye. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Din slask, Treblad . Du vet like godt som meg at du er den verste på det området! ENDRET: Medlemsklubben er noe herk synes jeg og klarer meg utmerket uten.Jeg vil til Old Traffort snart, og da må det vel være greit å få tak i billetter gjennom dem? Dessuten er det billig. Resten av denne, og hele neste sesong for 275. Fanzy-panzy lue får jeg også Goscinny Endret 2. mars 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Medlemsklubben er noe herk synes jeg og klarer meg utmerket uten. Som Goscinny sa; så er det billig å skaffe biletter gjenom supporter klubben og dessuten så får du vite mer om United resservene og juniorene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Grei pris for å få United - supporteren (som til tider har vært Solskjær supporteren ). Jeg fikk ikke 20LEGEND lua mi derfra, men men. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Virker jo ut som ingen har fått velkomstgaven sin derifra Jeg er medlem der pga bladene og pakketurene Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Medlemsklubben er noe herk synes jeg og klarer meg utmerket uten. Supporterklubben er grei nok den. En får jo ett blad i måneden med en del fakta og trivelig lesning, pluss plakater som man kan fylle huset med. Medlemsklubben er noe herk synes jeg og klarer meg utmerket uten. Som Goscinny sa; så er det billig å skaffe biletter gjenom supporter klubben og dessuten så får du vite mer om United resservene og juniorene. Kanskje de skaffer billetter billig, men reisene med supporterklubben er i hvert fall ikke billig. En kan skaffe seg en langt billigere tur om en bare er kjent i Manchester og har reist før. Men det å reise sammen med supporterklubben er egentlig ganske greit, selv om det koster litt. Det er jo ordnet fly, buss, hotell, kampbillett, omvisning på OT osv. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Med medlemskap i US og One United så er du langt på veg ang. søk av enkelt billetter i alle fall. Vurderer sterkt livstidsmedlemskap. Fekk forresten skjerf her også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Lurer også på et sånt livstidsmedlemskap i United supporteren. Det er vel 3000 spenn, ikke sant for det? Kanskje ønske meg det til bursdag, Bedre det enn å betale 200 kr hvert år Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Med medlemskap i US og One United så er du langt på veg ang. søk av enkelt billetter i alle fall. Vurderer sterkt livstidsmedlemskap. Fekk forresten skjerf her også. Er One United veldig nødvendig for å få billetter gjennom United.no? Det sier at det øker sjansene for å få billetter veldig, men er det slik at en ikke får billetter uten? Goscinny Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvorfor kaller alle det US? Det heter jo MUSCSB, derimot bladet man får heter US. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Så pirkete du er da lille Fakey Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det tar forresten 15 år før du har betalt 3000 kroner, og jeg tror jeg kan punge ut 3000 kroner om 15 år hvis jeg føler for å bli livstidsmedlem da. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det tar forresten 15 år før du har betalt 3000 kroner, og jeg tror jeg kan punge ut 3000 kroner om 15 år hvis jeg føler for å bli livstidsmedlem da. ehm, det handler om at du sverger på at du er medlem og fan/supporter av united resten av hele livet ditt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det tar forresten 15 år før du har betalt 3000 kroner, og jeg tror jeg kan punge ut 3000 kroner om 15 år hvis jeg føler for å bli livstidsmedlem da. ehm, det handler om at du sverger på at du er medlem og fan/supporter av united resten av hele livet ditt Og de som ikke kan si at de gjør det er ikke supportere. Jeg er United for life, har vært det i 12 av mine 16 år på planeten, og det skal jeg fortsette med. Man kan bytte bil og kone, men aldri fotballklubb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå