Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Din slask, Treblad :p. Du vet like godt som meg at du er den verste på det området!

ENDRET:

Medlemsklubben er noe herk synes jeg og klarer meg utmerket uten.
Jeg vil til Old Traffort snart, og da må det vel være greit å få tak i billetter gjennom dem? Dessuten er det billig. Resten av denne, og hele neste sesong for 275. Fanzy-panzy lue får jeg også :)

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Supporterklubben er grei nok den. En får jo ett blad i måneden med en del fakta og trivelig lesning, pluss plakater som man kan fylle huset med. :cool:

Som Goscinny sa; så er det billig å skaffe biletter gjenom supporter klubben og dessuten så får du vite mer om United resservene og juniorene.

Kanskje de skaffer billetter billig, men reisene med supporterklubben er i hvert fall ikke billig. En kan skaffe seg en langt billigere tur om en bare er kjent i Manchester og har reist før. Men det å reise sammen med supporterklubben er egentlig ganske greit, selv om det koster litt. Det er jo ordnet fly, buss, hotell, kampbillett, omvisning på OT osv.

Lenke til kommentar
Med medlemskap i US og One United så er du langt på veg ang. søk av enkelt billetter i alle fall. Vurderer sterkt livstidsmedlemskap. Fekk forresten skjerf her også.

Er One United veldig nødvendig for å få billetter gjennom United.no? Det sier at det øker sjansene for å få billetter veldig, men er det slik at en ikke får billetter uten?

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Det tar forresten 15 år før du har betalt 3000 kroner, og jeg tror jeg kan punge ut 3000 kroner om 15 år hvis jeg føler for å bli livstidsmedlem da.

ehm, det handler om at du sverger på at du er medlem og fan/supporter av united resten av hele livet ditt :)

Lenke til kommentar
Det tar forresten 15 år før du har betalt 3000 kroner, og jeg tror jeg kan punge ut 3000 kroner om 15 år hvis jeg føler for å bli livstidsmedlem da.

ehm, det handler om at du sverger på at du er medlem og fan/supporter av united resten av hele livet ditt :)

Og de som ikke kan si at de gjør det er ikke supportere. Jeg er United for life, har vært det i 12 av mine 16 år på planeten, og det skal jeg fortsette med.

Man kan bytte bil og kone, men aldri fotballklubb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...