Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

I engelsk fotball sammenheng, så er han en legende. Spilt noen år, ja...

I United? Neeh. Solskjær som putta det avgjørende i CL finalen i 99. Om jeg husker riktig så netta jo schoolsy eller cantona 1-0 målet i FA cup finalen (?) og Teddys mål var ikke avgjørende. Ble jo 2-0

Jeg blir skremt. Cantona 1-0 målet?

Tips: Teddy har aldri spilt på samme lag som Cantona.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer jo til å bli trist, men han vil jo ikke forlate laget helt. SAF vil jo ha ham og Scholes inn som en del av trenerteamet på samme måte som Solskjær, så han blir jo ikke helt borte. På banen har vi alle tiders erstattere som allerede gjør en vel så god jobb ...

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

I United? Neeh. Solskjær som putta det avgjørende i CL finalen i 99. Om jeg husker riktig så netta jo schoolsy eller cantona 1-0 målet i FA cup finalen (?) og Teddys mål var ikke avgjørende. Ble jo 2-0

Teddy var jo glimrende i CL finalen 99 da. Han scorte 1 - 0 målet og hadde en målgivende til Solskjær da han scorte 2 - 1 målet. :thumbup:

Litt skremmende faktafeil her.

Dessuten så er utligningsmålet like viktig i en 2-1 seier.

Lenke til kommentar

Ehhm.. Cantona la opp i 1997

Lenke til kommentar
Heheh

Det var forøvrig en tung tid for den 9-år gamle versjonen av meg. Husker at jeg gråt når Kongen la opp :p

^^

Var bare fem da, men jeg husker det....ikke. Har aldri vært tilhenger av Man. United, men har sansen for dem, er de jeg sympatiserer med i England. Helt siden Cantona dro har det bare vært Ronaldo som har vist potensiale til å bli like god/bedre enn Cantona. For ja, han har et stykke å gå, tro meg.

Lenke til kommentar
Heheh

Det var forøvrig en tung tid for den 9-år gamle versjonen av meg. Husker at jeg gråt når Kongen la opp :p

^^

Var bare fem da, men jeg husker det....ikke. Har aldri vært tilhenger av Man. United, men har sansen for dem, er de jeg sympatiserer med i England. Helt siden Cantona dro har det bare vært Ronaldo som har vist potensiale til å bli like god/bedre enn Cantona. For ja, han har et stykke å gå, tro meg.

Nja, de to er helt forskjellige spillere, går liksom ikke ann å sammenligne dem syns jeg. Men Ronaldo er vel bedre på noen områder, men han kommer aldri til å bli så stor som Cantona var.. Hvertfall ikke hos meg. Det er det nok ingen som gjør

Endret av Nordz
Lenke til kommentar

Teddy var jo glimrende i CL finalen 99 da. Han scorte 1 - 0 målet og hadde en målgivende til Solskjær da han scorte 2 - 1 målet. :thumbup:

Litt skremmende faktafeil her.

Dessuten så er utligningsmålet like viktig i en 2-1 seier.

Og jeg har endret det. Hvorfor er folk så pirkete fortiden? Teddy scorte 1 - 1målet og la opp til Solskjær da han scorte 2- 1 målet.

Lenke til kommentar

Know your history lads.

Viktig å ikkje leve berre i nåtida, men å ha kontroll på historia som har gjort klubben til det den er. Cl-finala er vel kanskje det viktigaste punktet for klubben dei siste 10-15 åra. (eller treble-sesongen om du vil.) Teddy er ei legende i Engelsk fotball, ikkje den største for United, men fy for en viktig spelar han var i United-trøya. Han scora eindel svært viktige mål, og var med på å snu mange kampar til vår fordel. "All hail"

Men det er vel på tide at han legger opp, det er få forunt å spele så lenge som Teddy har gjort.

Vi hadde en liten diskusjon her i dag tidlig (Fint å bu tre United-supporterar i samme leiligheit) Det er klart at det var fulham vi spelte mot i går, men likevel så var Vidic, Giggs, Carrick ikkje i troppen, Roon, Ron og Anderson på benken men likevel så har vi strengt tatt full kontroll, med unntak av nokre få situasjonar. Vi kontrollerer både kampen og tempoet, slik at spelarane slepp å slite seg ut, samtidig som at enkelte av dei som ikkje har fått så mykje speletid tidligare i sesongen får prøve seg, og gjer det temmelig godt i tillegg. Det må jo vere frustrerande for Roy Hodgson å tenke på kvaliteten United hadde på benken i går, når dei tilogmed låg under med to mål til pause.

Har begynt å glede meg til Lyon-kampen no. Håpar på eit lag som dette:

Vds

Brown Rio Vida Evra

Ron Anderson Carrick Nani

Roon Tevez

Men det kan jo plutselig hende at Fletch får prøve seg, at Giggsy kjem inn på vingen eller at Scholes eller Hazza får fornya tillit hos SAF. Håpar vi kan klare å spele oss til et tidlig mål, sånn at vi slepp å stå å stange mot et kompakt Lyon lag.

Lenke til kommentar

Jaja, google kidsa som er så nøye på sånt... Jeg husker FA cup finalen mot magpies fra hukomelsen og blanda med charity shield fra 96/97 der jeg husker Cantona putta mot samme lag. Husker ikke så mye detaljer, men da var det vel schoolsy som putta 1 eller 2-0 målet i FA cup finalen i 99 ? POENGET var at Teddy ikke har putta det "avgjørende" målet, som faktisik er det som (i mine øyne) gjør deg til en legende (jf solskjær). For de av oss som faktisk SÅ fotball og ikke leser om det i etterkant på den tiden, vet at Teddy ikke var gud for oss. Cole-York derimot...

Hilsen en som gikk med kragen vendt oppover hele barndommen og ALLTID var Cantona på banen (ingen fikk engang lov til å være han)

Men ja, det ar en grov feil. Tenkte meg ikke så nøye igjennom ... Sorry

Lenke til kommentar
Jaja, google kidsa som er så nøye på sånt...

Vant United the treble i 1437 eller?! Jeg tror Cristiano Ronaldo scorte det avgjørende målet etter en målgivende fra Duncan Edwards, men jeg er ikke sikker. :dontgetit:

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Men ja, det ar en grov feil. Tenkte meg ikke så nøye igjennom ... Sorry

"Vant United the treble i 1437 eller?! Jeg tror Cristiano Ronaldo scorte det avgjørende målet etter en målgivende fra Bobby Charlton, men jeg er ikke sikker. "

Fjortiss :) Utrolig patetisk forsøk iaff

Lenke til kommentar
Det var ikke et lag som het Manchester United i 1437 dessverre, så der dreit du på draget Chauz.

Selvfølgelig vet jeg det. Det var for å poengtre at ikke bare "google kidsa" vet ting om United. Trodde du virkelig på det andre da? Det med at Duncan Edwards ga Ronaldo en målgivende passning? Der begynte jeg nesten å grine...

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...