Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Oh my god for en miss av Ronaldo. Hadde det stått 1-1 hadde dette skapt store overskrifter. Edit: I hans forsvar spretter ballen som et helvete og jeg har en lik erfaring selv. Harde baller hoppende bortover er ikke bare å breside inn. Endret 18. november 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Haha.. Kan vel ikke akkurat si at Ronaldo hadde helt dagen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg koser meg bare mer og mer med årets utgave av United... 7310440[/snapback] Vi ligger 1-1 mot 18. plassen i Premier League? Jeg koser meg ikke så veldig mye akkurat. Vi har toppa lag, og en slik kamp skal vi vinne komfortabelt med minst 2 mål. 7310737[/snapback] Nå var ikke det en kommentar rettet mot dagens kamp, men mot starteten på årets sesong... Og vi vant kampen og chelski klarte bare 1-0 hjemme mot West Ham så et bedre resultat igjen av United Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hvis man skal gi faen i å leke kjekkas når man skal sette den ballen i mål er det ganske stor sjanse for å score. Men slik Ronaldo står og leker rolig og tror han kan bare arrogant putte ballen i nettet resulterer i bom. Men uansett, det var deilig. Nå leder vi uansett ligaen etter neste helg om ikke hele United laget går sammen og scorer et selvmål hver. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Elsker Wayne Rooney, deilig seier. Saha skulle også hatt straffe i førsteomgang. TOP OF THE LEAGUE 16 poeng foran scouserne, jekker en pils for det også. Endret 18. november 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hvis man skal gi faen i å leke kjekkas når man skal sette den ballen i mål er det ganske stor sjanse for å score. Men slik Ronaldo står og leker rolig og tror han kan bare arrogant putte ballen i nettet resulterer i bom. Men uansett, det var deilig. Nå leder vi uansett ligaen etter neste helg om ikke hele United laget går sammen og scorer et selvmål hver. 7311019[/snapback] Har ingenting med å være arrogant leke kjekkas, han får tid til å tenke og da bommer man... Og Tore Andre Flo sin var verre han sto under meteren fra mål... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Rett og slett uflaks det med Ronaldo, spretter jo opp i leggen på han, han var blant våre beste idag, klassespiller. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Rett og slett uflaks det med Ronaldo, spretter jo opp i leggen på han, han var blant våre beste idag, klassespiller. 7311729[/snapback] Enig. Men tror vi skal være glad for at det sto 2-1 når han fikk sjangsen, for hadde det blitt uavgjort nå, så hadde nok Ronaldo måtte tatt skylda blant britisk presse. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 - Dette er en god situasjon. Vi kan forlate Old Trafford som ligaledere, sier alltid optimistiske José Mourinho til Sportinglife etter dagens seier over West Ham. Dette fant jeg i VG, skal ikke Chelsea score bra mange mål for at dette skal skje? Er det journalisten eller Mourhino som er på tur nå? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 - Dette er en god situasjon. Vi kan forlate Old Trafford som ligaledere, sier alltid optimistiske José Mourinho til Sportinglife etter dagens seier over West Ham. Dette fant jeg i VG, skal ikke Chelsea score bra mange mål for at dette skal skje? Er det journalisten eller Mourhino som er på tur nå? 7315461[/snapback] Chelsea må vel vinne med 6 mål mer enn os for at det skal skje. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Herlig kamp i går! Ekstra kjekt at Arsenal hadde en dårlig dag:) Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Var bra resultater igår, ja... Manu vant, Ass'nal og Pool spilte uavgjort Synd Chelsea grein seg til 1-0... Ronaldo med årets miss.. Hehe.. Heldigvis betydde det ingenting for resultatet... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Har allerede begynt å få nerver til Clash of the TITANS til helga. United pleier å prestere dårlig når de er i god form mot topplag, mens de er bedre som underdogs. Sier bare Chelsea hjemme forrige sesong og Arsenal hjemme i 04/05. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Både Mourinho og Chelsea fansen øyner serietoppen etter denne kampen :!: Heia Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Scheisse, zut, faen... SKal på klassetur til Oslo imorra, skal se Ibsens Gjengangere på kvelden. Vurderer å gi faen i å dra på teater og finne meg en pub i nærheten av Nationtheateret der meg og mine United-buddies kan se kamp istedet for kjedelig Ibsen. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Prøv Sir Winston... Ligger nedi Karl Johans Gate, akkurat ved siden av kondomeriet... Ikke så langt unna Tv2-huset.. De sender som regel det som er av fotballkamper.. Ihvertfall premier league.. Veit ikke åssen det er med CL.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Vet ikke om det er postet, men... Her sitter vi med skikkelig godnytt for framtiden! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Vet ikke om det er postet, men... Her sitter vi med skikkelig godnytt for framtiden! 7326886[/snapback] Den nyheten der er fra 9 november. Adu trente med reservelaget i dag Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vet ikke om det er postet, men... Her sitter vi med skikkelig godnytt for framtiden! 7326886[/snapback] Den nyheten der er fra 9 november. Adu trente med reservelaget i dag 7326952[/snapback] Yep, I know, men det er ikke sikkert at alle har fått det med seg allikevel. Håper virkelig at han kommer til klubben, man kan ikke få nok ungt talent. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Helt ærlig tviler jeg litt på aldern hans.. Han er god ja, og hadde ikke hatt noe imot å fått ham til klubben, men for alt vi vet kan han være 29 år og på god vei ut av karrieren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå