Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:)

Jeg koser meg bare mer og mer med årets utgave av United...

7310440[/snapback]

Vi ligger 1-1 mot 18. plassen i Premier League? Jeg koser meg ikke så veldig mye akkurat. Vi har toppa lag, og en slik kamp skal vi vinne komfortabelt med minst 2 mål.

7310737[/snapback]

Nå var ikke det en kommentar rettet mot dagens kamp, men mot starteten på årets sesong...

Og vi vant kampen :w00t: og chelski klarte bare 1-0 hjemme mot West Ham så et bedre resultat igjen av United ;)

Lenke til kommentar

Hvis man skal gi faen i å leke kjekkas når man skal sette den ballen i mål er det ganske stor sjanse for å score. Men slik Ronaldo står og leker rolig og tror han kan bare arrogant putte ballen i nettet resulterer i bom.

Men uansett, det var deilig. Nå leder vi uansett ligaen etter neste helg om ikke hele United laget går sammen og scorer et selvmål hver.

Lenke til kommentar
Hvis man skal gi faen i å leke kjekkas når man skal sette den ballen i mål er det ganske stor sjanse for å score. Men slik Ronaldo står og leker rolig og tror han kan bare arrogant putte ballen i nettet resulterer i bom.

Men uansett, det var deilig. Nå leder vi uansett ligaen etter neste helg om ikke hele United laget går sammen og scorer et selvmål hver.

7311019[/snapback]

Har ingenting med å være arrogant leke kjekkas, han får tid til å tenke og da bommer man...

Og Tore Andre Flo sin var verre han sto under meteren fra mål...

Lenke til kommentar
Rett og slett uflaks det med Ronaldo, spretter jo opp i leggen på han, han var blant våre beste idag, klassespiller.

7311729[/snapback]

Enig.

Men tror vi skal være glad for at det sto 2-1 når han fikk sjangsen, for hadde det blitt uavgjort nå, så hadde nok Ronaldo måtte tatt skylda blant britisk presse.

Lenke til kommentar
- Dette er en god situasjon. Vi kan forlate Old Trafford som ligaledere, sier alltid optimistiske José Mourinho til Sportinglife etter dagens seier over West Ham.

Dette fant jeg i VG, skal ikke Chelsea score bra mange mål for at dette skal skje? Er det journalisten eller Mourhino som er på tur nå?

7315461[/snapback]

Chelsea må vel vinne med 6 mål mer enn os for at det skal skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...