IcedInsanity Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Men gooood kamp...syns Scholes jobbet som en hest Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 fy faen så HOMOFILT. dra meg i penisen og sug på ballene mine. Så tyypisk arsenal at jeg blir kvalm. Ellers gjør vi en god og kontrollert kamp, og arsenal kommer ikke til å lede tabellen lenge haha, fet kommentar. mine tanker exactly Lenke til kommentar
pej Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Dere som syter over Arsenals utligning: Tenk om rollene var snudd, og det var Aston Villa som utlignet 3 minutter på overtid. Det er bare bittert nå i minuttene rett etterpå fordi det så ut til at Aston Villa kunne dra det i land. Faktum er allikevel at Arsenal avga 2 poeng og vi tok 3 poeng. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jaja, den fine ledelsen til Arsenal er nå borte Var ikke værre gitt! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Dere som syter over Arsenals utligning: Tenk om rollene var snudd, og det var Aston Villa som utlignet 3 minutter på overtid. Det er bare bittert nå i minuttene rett etterpå fordi det så ut til at Aston Villa kunne dra det i land. Faktum er allikevel at Arsenal avga 2 poeng og vi tok 3 poeng. Sant nok, men det er alikavell litt surt. Skjønner at mange er irritert, men det var veldig deilig at Arse ga fra seg to poeng i dag. Etter neste runde er vi forbi dem. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 United's levende legende, Teddy Sheringham legger opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 all hail Teddy Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Fortjener heder i United-boka den gutten der. Cheers Teddy! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Teddy Alltid vemodig når slike legender legger opp, uansett hvor og hvordan de spiller. Kommer til å grine litt den dag giggsy legger opp liksom (han har minimum 1 sesong igjen da) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Teddy Takk for alt du gjorde i klubben mens du var der, Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Vil ikke gå så langt at jeg setter Teddy som en legende. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) I engelsk fotball sammenheng, så er han en legende. Spilt noen år, ja... I United? Neeh. Solskjær som putta det avgjørende i CL finalen i 99. Om jeg husker riktig så netta jo schoolsy eller cantona 1-0 målet i FA cup finalen (?) og Teddys mål var ikke avgjørende. Ble jo 2-0 Endret 1. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nei,noen legende er vel drøyt,men at han var en super spiller det er det ingen tvil om Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 I engelsk fotball sammenheng, så er han en legende. Spilt noen år, ja... I United? Neeh. Solskjær som putta det avgjørende i CL finalen i 99. Om jeg husker riktig så netta jo schoolsy eller cantona 1-0 målet i FA cup finalen (?) og Teddys mål var ikke avgjørende. Ble jo 2-0 Teddy var jo glimrende i CL finalen 99 da. Han scorte 1 - 0 målet og hadde en målgivende til Solskjær da han scorte 2 - 1 målet. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 I engelsk fotball sammenheng, så er han en legende. Spilt noen år, ja... I United? Neeh. Solskjær som putta det avgjørende i CL finalen i 99. Om jeg husker riktig så netta jo schoolsy eller cantona 1-0 målet i FA cup finalen (?) og Teddys mål var ikke avgjørende. Ble jo 2-0 Teddy var jo glimrende i CL finalen 99 da. Han scorte 1 - 0 målet og hadde en målgivende til Solskjær da han scorte 2 - 1 målet. 1-0 målet? Han scoret vel ikke selvmål? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 I engelsk fotball sammenheng, så er han en legende. Spilt noen år, ja... I United? Neeh. Solskjær som putta det avgjørende i CL finalen i 99. Om jeg husker riktig så netta jo schoolsy eller cantona 1-0 målet i FA cup finalen (?) og Teddys mål var ikke avgjørende. Ble jo 2-0 Teddy var jo glimrende i CL finalen 99 da. Han scorte 1 - 0 målet og hadde en målgivende til Solskjær da han scorte 2 - 1 målet. 1-0 målet? Han scoret vel ikke selvmål? Jeg mente selvfølgelig 1 - 1. Det var nesten morsomt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 1-0 målet gikk vel direkte i mål om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Teddy Jeg tror muligens jeg kanskje, ja... jeg tror jeg kommer til å grine når Giggs legger opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå