Raste Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvis vi vinner idag, og Arsenal taper, så tipper jeg på at vi vinner ligaen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) konge! Villa nære og gjøre 2-0 mot gunners også... Endret 1. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvis vi vinner idag, og Arsenal taper, så tipper jeg på at vi vinner ligaen Tipper vi vinner ligaen uansett om Arsenal vinner sin kamp. Vi klarer ihvertfall ikke tape denne kampen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tipper vi roter bort ligaledelsen i løpet av et par runder jeg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tipper vi roter bort ligaledelsen i løpet av et par runder jeg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Du er så negativ alltid du Fakey. For det første, så har ikke Arsenal så bra og bred stall som vi har, og det tror jeg kan være med å¨avgjøre vis Arsenal får noen skader på slutten. For det andre, så tror jeg kampen på OT mot Arsenal er den mest avgjørende. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Herlig å se Scholes i godt gammelt slag, Brown spiller også kanon. Ellers er det ikke så mye å si. Har egentlig ikke sansen for Park, men han jobber bra. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Må si at Scholes har vært i god form idag, som han var i fjorsesongen. Nani leker og spiller utrolig bra, ihvertfall på starten. Syns ikke Saha har vært så veldig god, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 HAHA Lars Tjernås: Jeg blir overrasket hvis Stalteri finner veien til garderoben, for han har blitt så til de grader rundspillt av Nani Må si at Scholes har vært i god form idag, som han var i fjorsesongen. Nani leker og spiller utrolig bra, ihvertfall på starten. Syns ikke Saha har vært så veldig god, eller er det bare meg? Nei, det er ikke bare deg. Saha har vært anonym. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Han har vært anonym, men han har ikke vært forferdelig. Han har hatt et par bra innlegg og noen bra rykk. Problemet er han så gjerne vil vise seg frem, så han holder for mye på ballen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 konge at Park og Owen H. har scoret idag, de har fortjent det....Viser ihvertfall at Park er godt påvei tilbake Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Problemet er han så gjerne vil vise seg frem, så han holder for mye på ballen. Sitter med samme inntrykket. Virker som han prøver for mye istedenfor å bare spille fotball Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tipper vi roter bort ligaledelsen i løpet av et par runder jeg. Gratulerer. Det er det dummeste jeg har hørt i dag. Og du kaller deg selv en supporter? Ha litt tro a gutt! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Fakey har alltid lite tro, men han er en supporter. Det vet jeg Men syns Saha skal byttes ut nå snart. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Vent litt, nå ble det litt kluss i logikken. Selvfølgelig håper jeg at vi beholden den, men jeg tror ikke at vi gjør det. Har jo rota bort ligaledelsen en del ganger denne sesongen. Endret 1. mars 2008 av fakey™ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Okei.. Endret 1. mars 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ron er i oppvarming ser jeg, tipper på Saha ut og han inn Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tipper heller Tevez ut, hvile for Lyon-kampen. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Rooney og Ronaldo inn, bør bli mer fart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå