Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Torres er 1.86 og 78 kg, Ferdinand er 1.87 og 76 kg så jeg vet ikke hvem som bør være redd. Tevez er en treig kvasidverg, så det blir litt lettere å holde seg på beina da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Torres er 1.86 og 78 kg, Ferdinand er 1.87 og 76 kg så jeg vet ikke hvem som bør være redd. Tevez er en treig kvasidverg, så det blir litt lettere å holde seg på beina da.

Ferdinand er 189cm og 83kg.

Kilde? http://www.gfdb.com/Player.3414.Rio-Ferdinand.aspx

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...mp;section=Life

http://www.goal.com/en/Giocatore.aspx?IdPe...e=Rio+Ferdinand

Tok det på husken, men tok feil. han var 195 og 87kg.

Edit: Å hvem faen gir deg retten til å skifte nick slik at jeg ikke kjenner deg igjen.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hyrlen: Jeg fant ingenting på den offisielle siden, men ser du gjorde det.

Nordz: Jepp, hvis jeg dytter en 150 kgs styrkeløfter i bakken, så er jeg garantert jævlig mye sterkere.

Lenke til kommentar
Hyrlen: Jeg fant ingenting på den offisielle siden, men ser du gjorde det.

Ikke den beste siden i verden akkurat, klarer ikke surfe der. Uoversiktlig og plagsomt mye adds.

Du må forresten skifte nick tilbake, "Wh1te" hadde faktor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nei, det vil jeg ikke. Jeg er glad i endringer.

Uansett så vet de fleste som har spilt fotball at det er vanskelig å holde balansen i høy fart. Det blir enda verre når en annen spiller dytter deg overende. Det er mulig Tevez hadde holdt seg på beina, med tanke på at han neppe løper fortere enn 16 km/t, men ikke kom her å si at Rooney og Ronaldo ikke hadde flydd over reklameskiltene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nordz: Jepp, hvis jeg dytter en 150 kgs styrkeløfter i bakken, så er jeg garantert jævlig mye sterkere.

Dytta i bakken? Han detter jo av seg selv!

Spar meg.

Lenke til kommentar

Dytta i bakken? Han detter jo av seg selv!

Spar meg.

:!:

Nå må dere nesten bestemme dere. Faller Torres lett eller er Rio sterk?

Hva med begge ?

Lenke til kommentar

Ronaldo hadde gått i bakken i den situasjonen sammen med Torres. Kaller det ikke filming. Torres går inn for å ta ballen og Rio var forberedt på han.

Synest også vi må huske at det er enklere å holde en spiller unna seg til ballen går ut enn det er å ta ballen i stor fart.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Arsene på tur igjen.. Wenger la fram bevis - tatt i faktabløff

Skal tru om han faktisk trur på alt tullet sitt sjøl, eller om han berre har holdt på sånn så lenge at han totalt manglar hemningar.

Ser fram til kampen no. Får håpe Fulhams to nordmenn ikkje gjer det så godt i dag og at Carew får sin beste kamp i Villa-drakta. Hadde vore gøy om Saha kunne fått prøvd seg, og spesielt dersom han hadde fått til noko, uten å skade seg.

Nokon som har sett laget?

Håper på

VDS

Brown Rio Vida Evra

Ron Fletcher Anderson Nani

Saha Roon

Hadde vore gøy for Fletch å få spele litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...