Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Torres er 1.86 og 78 kg, Ferdinand er 1.87 og 76 kg så jeg vet ikke hvem som bør være redd. Tevez er en treig kvasidverg, så det blir litt lettere å holde seg på beina da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Torres er 1.86 og 78 kg, Ferdinand er 1.87 og 76 kg så jeg vet ikke hvem som bør være redd. Tevez er en treig kvasidverg, så det blir litt lettere å holde seg på beina da. Ferdinand er 189cm og 83kg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Torres er 1.86 og 78 kg, Ferdinand er 1.87 og 76 kg så jeg vet ikke hvem som bør være redd. Tevez er en treig kvasidverg, så det blir litt lettere å holde seg på beina da. Ferdinand er 189cm og 83kg. Kilde? http://www.gfdb.com/Player.3414.Rio-Ferdinand.aspx Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Torres er 1.86 og 78 kg, Ferdinand er 1.87 og 76 kg så jeg vet ikke hvem som bør være redd. Tja, det viser jo bare at man lett kan eie en som er tyngre enn deg. Jfr. 16.12.07 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Torres er 1.86 og 78 kg, Ferdinand er 1.87 og 76 kg så jeg vet ikke hvem som bør være redd. Tevez er en treig kvasidverg, så det blir litt lettere å holde seg på beina da. Ferdinand er 189cm og 83kg. Kilde? http://www.gfdb.com/Player.3414.Rio-Ferdinand.aspx http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...mp;section=Life http://www.goal.com/en/Giocatore.aspx?IdPe...e=Rio+Ferdinand Tok det på husken, men tok feil. han var 195 og 87kg. Edit: Å hvem faen gir deg retten til å skifte nick slik at jeg ikke kjenner deg igjen. Endret 1. mars 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Er ferdinand 76 kg? :O Kan då ikkje stemme... Eg er 86 kg og 1.85 og ser faktisk tynnare ut enn rio Og Hyreln: utifrå den linken du oppga er Rio 1.95 m høg, og ikkje 1.87 m... Endret 1. mars 2008 av PanzerLoco Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Skjønner ikke vitsen med å diskutere hvem som er størst av Torres og Rio..? Ser da at Rio er mye større! Og garantert jævlig mye sterkere, det ser man jo i klippet som ble posta litt tidligere her også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hyrlen: Jeg fant ingenting på den offisielle siden, men ser du gjorde det. Nordz: Jepp, hvis jeg dytter en 150 kgs styrkeløfter i bakken, så er jeg garantert jævlig mye sterkere. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hyrlen: Jeg fant ingenting på den offisielle siden, men ser du gjorde det. Ikke den beste siden i verden akkurat, klarer ikke surfe der. Uoversiktlig og plagsomt mye adds. Du må forresten skifte nick tilbake, "Wh1te" hadde faktor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nei, det vil jeg ikke. Jeg er glad i endringer. Uansett så vet de fleste som har spilt fotball at det er vanskelig å holde balansen i høy fart. Det blir enda verre når en annen spiller dytter deg overende. Det er mulig Tevez hadde holdt seg på beina, med tanke på at han neppe løper fortere enn 16 km/t, men ikke kom her å si at Rooney og Ronaldo ikke hadde flydd over reklameskiltene. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nordz: Jepp, hvis jeg dytter en 150 kgs styrkeløfter i bakken, så er jeg garantert jævlig mye sterkere. Dytta i bakken? Han detter jo av seg selv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nordz: Jepp, hvis jeg dytter en 150 kgs styrkeløfter i bakken, så er jeg garantert jævlig mye sterkere. Dytta i bakken? Han detter jo av seg selv! Spar meg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nei, det vil jeg ikke. Jeg er glad i endringer. Ikke jeg. Å ja Torres faller lett. Helt klart at Rio mener det samme, å han er vel den som var nærmest situasjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nå må dere nesten bestemme dere. Faller Torres lett eller er Rio sterk? Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nordz: Jepp, hvis jeg dytter en 150 kgs styrkeløfter i bakken, så er jeg garantert jævlig mye sterkere. Dytta i bakken? Han detter jo av seg selv! Spar meg. :!: Nå må dere nesten bestemme dere. Faller Torres lett eller er Rio sterk? Hva med begge ? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nå må dere nesten bestemme dere. Faller Torres lett eller er Rio sterk? Torres faller mye, ikke bare mot Rio. Så enten så faller Torres lett, eller så er han bare svak. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Ronaldo hadde gått i bakken i den situasjonen sammen med Torres. Kaller det ikke filming. Torres går inn for å ta ballen og Rio var forberedt på han. Synest også vi må huske at det er enklere å holde en spiller unna seg til ballen går ut enn det er å ta ballen i stor fart. Endret 1. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Arsene på tur igjen.. Wenger la fram bevis - tatt i faktabløff Skal tru om han faktisk trur på alt tullet sitt sjøl, eller om han berre har holdt på sånn så lenge at han totalt manglar hemningar. Ser fram til kampen no. Får håpe Fulhams to nordmenn ikkje gjer det så godt i dag og at Carew får sin beste kamp i Villa-drakta. Hadde vore gøy om Saha kunne fått prøvd seg, og spesielt dersom han hadde fått til noko, uten å skade seg. Nokon som har sett laget? Håper på VDS Brown Rio Vida Evra Ron Fletcher Anderson Nani Saha Roon Hadde vore gøy for Fletch å få spele litt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Arsene på tur igjen.. Wenger la fram bevis - tatt i faktabløff Skal tru om han faktisk trur på alt tullet sitt sjøl, eller om han berre har holdt på sånn så lenge at han totalt manglar hemningar. Arsene er en god trener, men en tulling i media... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Van der Sar, Evra, Ferdinand, Brown, O'Shea, Nani, Scholes, Hargreaves, Park, Tevez, Saha Hva faen, både Rooney og Ronaldo på benken? Dette ser ikke bra ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå