Raste Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Han scorer jo mot de fleste da Utenom L'Pool. Har han gjort det før btw? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Han scorer jo mot de fleste da Utenom L'Pool. Har han gjort det før btw? Vi har O'shea til slikt. Trenger ikke kaste bort stjernespillere på sånt. Endret 29. februar 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Vi har også Ferdinand til sånt. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det gjør han imorgen, tro meg. Han scorer alltid mot Fulham. Det er mot noen lag han scorer alltid har jeg merket Det er vel heller Ronaldo som alltid scorer mot Fulham, tror i hvert fall han scorer oftere mot de enn det Rooney gjør. Jeg kan bare huske to mål som Rooney har scoret mot Fulham og det var de to målene i serieåpningen i fjor. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det var jo Ronaldo jeg mente da vis du leste på forrige side Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Vi har også Ferdinand til sånt. Se filmen hos Youtube Så jævli digg den måten han bare puffer bort lillegutten Torres :D Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Rooney mangler 1 mål for å nå 50, snakker seriemål her sant? Kva med Ronaldo? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ronaldo gjør det samme mener jeg Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det gjør han imorgen, tro meg. Han scorer alltid mot Fulham. Det er mot noen lag han scorer alltid har jeg merket Det er vel heller Ronaldo som alltid scorer mot Fulham, tror i hvert fall han scorer oftere mot de enn det Rooney gjør. Jeg kan bare huske to mål som Rooney har scoret mot Fulham og det var de to målene i serieåpningen i fjor. Og ett i 2005/2006 sesongen Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Giggs kan ikke spille mot Fulham. Da blir det nok Ronaldo og Nani på hver sin kant, så fremst som ikke Park får starte. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Giggs kan nok fort få spille denne hvis han ikke får spille CL, og jeg vil personlig se Nani mot Lyon, men The Welsh Wizard blir muligens hvilt nå til fordel for CL. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Giggs er skadet - Derfor spilte han ikke mot Newcastle sist og derfor kan han ikke spille i morgen. Satser på at Giggsy blir klar til CL-kampen på tirsdag. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Vi har også Ferdinand til sånt. Se filmen hos Youtube Så jævli digg den måten han bare puffer bort lillegutten Torres :D Begeret rant vel over etter all fallingen til Ronaldo på trening som han ikke kan gjøre noe med Endret 29. februar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 [spøk] Det er bare sannheten. Der ser du forskjellen på "Wangsta" og "Gangsta" [/spøk] Giggs spiller bombesikkert ikke mot Fulham ettersom han er skadet. Det er en av grunnene til at han ikke spilte mot Smith & CO. United pleier alltid å få god motstand på Craven Cottage iforhold til Old Trafford. Det er kanskje tillfelldig, men hvem vet? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Bør bli en enkel kamp idag. Håper Fletcher får starte, samt at vi spiller med to spisser. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Håper United stiller opp med en skikkelig bursdagsgave til meg i dag! 5-0 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 20 år gammel da, om jeg ikke regna helt feil. Gratulerer! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Vi har også Ferdinand til sånt. Så jævli digg den måten han bare puffer bort lillegutten Torres :D Like moro når lillegutten skal yppe på seg Ferdinand og han gidder ikke en gang å bry seg Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har sett det en del ganger at Torres skal tøffe seg litt. Ender jo alltid med at jenteungen driter seg ut. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Når man har kun en 1/3 av fysikken til f. eks. Rooney eller Tevez så skulle man jo tro det var greit å drite i å prøve å yppe på seg spillere som er dobbelt så store som seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå